Nieuwe Fazer model 2004...?

Nog ff de foto van de Fazer 600S model 2004, maar dan wat groter....

full
 
Volgens mij kun je hierop al wat meer zien...........

Ook ff een fotos van de Fazer 600 zonder kuip, deze is alleen een beetje vaag.

full




Zou het geen opvolger van de Diversion zijn ipv de Fazer?????????? :P
 
de naked heeft net zo'n voorlamp partij als de MV Augasta Brutal lijkt het wel

de andere uitvoering lijkt wel een kuipje te hebben van de suzuki bandit

|( |( lelijk ding dus
 
F@zertje denk dat het storm gaat lopen op overjarige 2003 modellen .
Wat gaan ze hier de mist mee in .
als de Fazer 1000 ook zo wordt krijg ik natuurlijk wel meer terug voor mijn net ingereden 2003 model.
Kan ik eindelijk die beemer GS kopen
 
Dit is dus zeker weten de nieuwe fazer.De fotoos zijn echt en daar is niet mee geknoeid.vanmiddag om 16;15 reedt er eentje over de A9 bij amstelveen.
groene kentekenplaat en het logo op de tank afgeplakt met zilverkleurig ducktape.
dus naast de blauwe kleur van de fotoos hebben ze ook nog een zilveren.
helaas was ik net te laat om fotoos te maken,maar ik kreeg wel de kans om te zien dat van de twee koplampen,alleen de rechtse brand,net als bij de R6 en ook bij de CBR 600 RR.
Voor de rest vind ik hem wel mooi,beetje opgefrist,maar ik blijf wel mijn R6je trouw
 
Mwah, weet nog niet wat ik er van vindt.
Ik loop er net als velen niet meteen op te kwijlen, maar om hem direct lelijk te vinden....nou nee.
Eerst maar effe in het eggie zien. Misschien valt het mee. :?
 
Ik ben niet echt een liefhebber van dit soort motoren. Toen ik de foto's voor het eerst op internet had gezien vond ik 'm dan ook niet zo. Maar de foto's in het reeds genoemde magazine deden er een ander licht op schijnen: eigenlijk best wel een aardig ding. Ik vond ook de oplossing van de seatpipes beter dan ik tot nu toe gezien heb bij overige modellen (behalve de 916-998).
 
Laatst bewerkt:
concepttechnisch gezien lijkt het wel of ze een divvie 600 hebben gemixt met een fazer om zo in 1 keer 2 fietsen op te volgen. ziet er een beetje apart uit, maar niet verkeerd. alleen snap ik die remmen niet (zullen toch wel blauwe/gouwe worden???plze!!)en waarom begint dat ding waar je je bok mee naar beneden trapt al ongeveer bij het zadel? oh ik zie het al: een extra rem :+
 
Vidnt op zich wel aardig eruit zien op 1 punt na. Dat is die uitlaat die in het midden zit. Dit vind ik ronduit lelijk en alleen daarom zou ik um nooit kopen...
Geef mij dan maar een ouder model...veel mooier :)
 
Dat ze die brommer nog een fazer mogen noemen... :X .

Vind die naked versie lijken op de BT1100 Bulldog.

Ik vind hem niet mooi maar ze zeggen dat alles went...
 
Nog ff de foto van de Fazer 600S model 2004, maar dan wat groter....

(Afbeelding)

Hiervan zag ik vandaag 4 rijden :)

Stond voor de brug bij bolsward, helemaal vooraan. Komen er 4 motor vooraan staan, allemaal groenen platen met opeenvolgende nr's. Dacht eerst aan multistrada met die uitlaten, maar zag even later dat het yamaha's waren!

Ziet er wel leuk uit in het echt! (wheely maken lukt ook met zo'n een zag ik :+ )
 
Ik wacht liever even op het officiele persbericht van Yamaha, voordat ik ga zeggen dat ik hem mooi of lelijk vind. Deze vind ik niet verkeerd, al vind ik het 2003 model mooier...
 
Ik vond hem eerst ook maar :r , maar nu kan ik er al een tijdje op kijken.
Weet er trouwens iemand wanneer de officiele voorstelling is ?

[me]Psykoquack hoopt dat de FZS1000 er volgend jaar nog hetzelfde uitziet - met zilveren blok[/me]
 
Ik vond hem eerst ook maar :r , maar nu kan ik er al een tijdje op kijken.
Weet er trouwens iemand wanneer de officiele voorstelling is ?

[me]Psykoquack hoopt dat de FZS1000 er volgend jaar nog hetzelfde uitziet - met zilveren blok[/me]
De één zegt in november, en ik heb ergens gelezen dat het in augustus al is (ergens rond de 25ste). Maar ja, wie zal't zeggen...
 
Op woensdag 13 augustus 2003 07:41 schreef Spider het volgende:
En in het zilver gezien op http://www.motorcycledaily.com/12august03_2004yamaha_fz6.htm :
(Afbeelding)

Dat ziet er niet verkeerd uit :9~

Op woensdag 13 augustus 2003 09:22 schreef Silencer het volgende:Zo, das toch een veel mooiere foto dan dat ik tot nu toe heb gezien! 'k begin hem steeds mooier te vinden!

Moet je dit zien:
(Afbeelding)
Ziet er toch best :9~ uit!

Originele styling van de tellerpartij ook.
Hmmmmm : hebbe, hebbe, hebbe, ...
 
Zo hoort het:

081203side1.jpg


:} Goed werk van Yamaha (lekker kontje dus)

Staat een heel verhaal op Motorcycle Daily Het schijnt dat de designers aardig aan het afkijken zijn geweest bij Agusta, zowel voor de Naked Fazer als de R1. Mja, beter goed gestolen dan slecht zelf bedacht...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan