Nieuwe gixxer !

Snap ik het goed? Is dit je 2e nieuwe van dit jaar. Je hebt toch ook een nieuwe circuitfiets (met blauw kuipwerk).

Mooi ding trouwens, snuitje moet ik nog aan wennen. Moest ik bij de nieuwe Duc ook maar die vind ik nu ook gaaf.

Valt wel mee, de circuitfiets heb ik vorig jaar gekocht en dit jaar helemaal verbouwd/gespoten. Was overigens geen nieuwe ;)

Ik moest eerst ook wennen aan de voorkant, maar had hem in oktober al besteld. En nu vind ik hem gewoon mooi :)
 
Hee, op dat andere forum had er ook net iemand zo'n ding gekocht, had ook dezelfde auto. ;)

Blijft mooi. :9 Gixxer rules.
 
´k Ben nog aan het twijfelen na mijn proefrit afgelopen zaterdag. Ik wil meer vermogen onderin en vond dit bij de nieuwe 750 een beetje tegenvallen. Dus misschien toch een nieuwe, of een 1000 uit 2003 of gewoon nog even op mijn 600 doortuffen.

Veel plezier met deze fiets. Hij stuurde heerlijk en liep lekker. :9~
 
´k Ben nog aan het twijfelen na mijn proefrit afgelopen zaterdag. Ik wil meer vermogen onderin en vond dit bij de nieuwe 750 een beetje tegenvallen. Dus misschien toch een nieuwe, of een 1000 uit 2003 of gewoon nog even op mijn 600 doortuffen.

Veel plezier met deze fiets. Hij stuurde heerlijk en liep lekker. :9~

Is maar net wat je wilt, ik vind het vermogen onderin ruim voldoende. Als ik wil scheuren kom ik toch niet onder de 10000 toeren ;)
 
Gefeliciteerd Hans hoe rijdt die ?
Ik heb er nog niet op gereden wacht eerst op het mooie weer :)
 
Gefeliciteerd Hans hoe rijdt die ?
Ik heb er nog niet op gereden wacht eerst op het mooie weer :)

Hij rijdt echt geweldig. Vergeleken met het K3 model is het weer een stap vooruit. Meer power (voelbaar), voelt kleiner aan door de smallere tank en als je er de 1e keer op gaat zitten, krijg je het gevoel dat je er al jaren mee rijdt.

Ga maar eens rijden en draai het gas maar eens flink open, dan weet je wat ik bedoel ;) Btw hier schijnt de zon....
 
Hij rijdt echt geweldig. Vergeleken met het K3 model is het weer een stap vooruit. Meer power (voelbaar), voelt kleiner aan door de smallere tank en als je er de 1e keer op gaat zitten, krijg je het gevoel dat je er al jaren mee rijdt.

Ga maar eens rijden en draai het gas maar eens flink open, dan weet je wat ik bedoel ;) Btw hier schijnt de zon....
Nou hier dreigt het met van alles en nog wat, maar niet met de zon :(
Als het morgen maar droog is ;) spreek je dan wel ff iig succes morgen :)
 
Vandaag heb ik uiteraard weer een stukkie gereden en ik blijf me verbazen. Na mijn laatste gixxer dacht ik dat het niet beter kon, maar ik moet toegeven dat dit model gewoon alles slaat. Hij voelt na 1 dag aan alsof ik mijn leven lang al op dat ding rij.

Overigens de Soes wordt standaard afgeleverd met BT014 banden, die nog niet in de handel zijn. Is iig stukken beter als de MPS waar het vorige model mee werd afgeleverd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan