Nieuwe motor besteld!!!

Wel vernieuwend en radicaal design. Demper op de hugger, waarom ook niet?
En een twin, zoals het hoort. The L brand rules :Y


Hoezo denmpers op de hugger? zitten gewoon onder het kontje. Of bedoel je die enorme witte chopper die iemand postte?
 
Wel vernieuwend en radicaal design. Demper op de hugger, waarom ook niet?
En een twin, zoals het hoort. The L brand rules :Y

Volgens mij heb jij de verkeerde motor voor je. Ik heb dat apparaat zoals op onderstaande dealer foto staat besteld.

Ik zal na levering en montage nog wel even wat foto's posten van de daadwerkelijke motor zodat jullie ook mijn technische (montage) kwaliteiten kunnen be/ver-oordelen.

16809_a.jpg
 
Affijn:

Gisteren de motor maar even in "krat" op wezen halen bij de distributeur (TNT) omdat ik tijdens allebei de pogingen tot persoonlijk aflevering niet aanwezig was.

Haal je eemaal weer thuis aangekomen de verpakking rond het "krat" weg ..... Lijkt 't in eerste instantie een geheel verkeerde levering te zijn. Ik had toch écht een "Naked" besteld (dacht ik) en géén "Shopper(t)" :( .....

2vahb7o.jpg


.... Echter blijkt bij nader bestuderen dat er twee mogelijkheden tot opbouw zijn dus alle paniek is weer voor niets geweest (gelukkig).

Aangezien ik gisteren overdag nog meer belangrijke zaken te doen had (er moest onder andere in verband met het schitterende weer nog wat oude benzine uit m'n R6 verstookt worden... érg vervelend, maar ja dat hoort erbij als je zo'n ding aanschaft) heb ik het "krat" verder maar even gelaten voor wat het was.

s' Avonds nog wel even vlug de inhoud van het "krat" bekeken na het openen maar toen was er weer amper tijd voor montage/afleveringsbeurt in verband met zaken op TV en koffie.

2dkbomf.jpg


Vanochtend dus maar weer vroeg m'n bed uit gekropen ... (+/- 10:00 uur) en met goede moed begonnen aan de opbouw van m'n nieuwe fiets.

Anderhalf uur later was het dan eindelijk zo ver ..... "Ze" kon op d'r eigen pootjes staan *O*

2nrfrkn.jpg


Finisching Touch moet nog komen, oftwel er moeten nog wat stickertjes geplakt worden maar ..... voor de rest is "Ze" klaar én volledig werkend. Ze hadden er overigens beter groene kuipdelen bij kunnen leveren ..... 't is een 3 cylinder _O-

Tot zover weer een nutteloos topic aangaande zinloos tijdverdrijf :o
 
Laatst bewerkt:
...[bla]...

Finisching Touch moet nog komen, oftwel er moeten nog wat MF stickertjes geplakt worden maar ..... voor de rest is "Ze" klaar én volledig werkend. Ze hadden er overigens beter groene kappen bij kunnen leveren ..... 't is een 3 cylinder _O-

...[/bla]

Pas op! Ze pleurt bijna van de zijstandaard!

DucBMW wacht nog op een rij-indruk...
 
Omdat 't met de buitentemperaturen nog niet écht wil vlotten heb ik zojuist uit verveling maar even een motor voor "d'r bij" besteld zodat ik tóch nog maar iets te klussen heb.

De keuze is op deze motor gevallen maar ik vraag me eigenlijk een beetje af op welke motor 'ie lijkt ..... Ik zou bijna zeggen dat 't een MM Corsaro 1200 moet zijn maar voor het zelfde geld is 't een Ducati......

})

Niet aan beginnen :N
Veels te technisch.
 
Pas op! Ze pleurt bijna van de zijstandaard!

DucBMW wacht nog op een rij-indruk...

Die MF sticker moet er zéker komen echter zit er geen kentekenplaathouder op .... Geen kentekenplaathouder is dus ook geen kenteken ...... Een rij impressie wordt dus ook even lastig.

Zal Orpheus eens een keer vragen of 'ie een geschikte maat sticker verkoopt en de RDW eens verzoeken om een kenteken af te geven :)

@ Martell: Het was inderdaad een hele sinecure maar .... uiteindelijk toch gelukt :Y
 
Laatst bewerkt:
Affijn:

Gisteren de motor maar even in "krat" op wezen halen bij de distributeur (TNT) omdat ik tijdens allebei de pogingen tot persoonlijk aflevering niet aanwezig was.

Haal je eemaal weer thuis aangekomen de verpakking rond het "krat" weg ..... Lijkt 't in eerste instantie een geheel verkeerde levering te zijn. Ik had toch écht een "Naked" besteld (dacht ik) en géén "Shopper(t)" :( .....

[afbeelding]

.... Echter blijkt bij nader bestuderen dat er twee mogelijkheden tot opbouw zijn dus alle paniek is weer voor niets geweest (gelukkig).

Aangezien ik gisteren overdag nog meer belangrijke zaken te doen had (er moest onder andere in verband met het schitterende weer nog wat oude benzine uit m'n R6 verstookt worden... érg vervelend, maar ja dat hoort erbij als je zo'n ding aanschaft) heb ik het "krat" verder maar even gelaten voor wat het was.

s' Avonds nog wel even vlug de inhoud van het "krat" bekeken na het openen maar toen was er weer amper tijd voor montage/afleveringsbeurt in verband met zaken op TV en koffie.

[afbeelding]

Vanochtend dus maar weer vroeg m'n bed uit gekropen ... (+/- 10:00 uur) en met goede moed begonnen aan de opbouw van m'n nieuwe fiets.

Anderhalf uur later was het dan eindelijk zo ver ..... "Ze" kon op d'r eigen pootjes staan *O*

[afbeelding]

Finisching Touch moet nog komen, oftwel er moeten nog wat stickertjes geplakt worden maar ..... voor de rest is "Ze" klaar én volledig werkend. Ze hadden er overigens beter groene kuipdelen bij kunnen leveren ..... 't is een 3 cylinder _O-

Tot zover weer een nutteloos topic aangaande zinloos tijdverdrijf :o

Duidelijk dat onze Deense vrienden het beste merk voor ogen hadden toen ze deze 3-cilinder maakte, Triumph *O*

Ik ga hem denk ik ook maar bestellen.
 
Ik heb hem ook *O*
Wel een paar modificaties toegepast, zoals een steviger stuur, rode ventieldoppen, 1 uitlaat weg gehaald etc

Daarnaast heb ik de crossmotor *D

full
 
waar is je benzinetank?


en verder hebben ze van playmobil nu een 6tal motoren
van chopper, tot ratbike _O-

playmobil_5113-150x150.jpg

playmobil_5114-150x150.jpg

playmobil_5115-150x150.jpg

playmobil_5116-150x150.jpg

playmobil_5117-150x150.jpg

playmobil_5118-150x150.jpg



toch wel geniaal :')
[me=remond_frl]heeft ze alle 6[/me]
 
Tsjah..... EN dan loop je bij een "dealer" binnen voor iets héél anders, kom je buiten met wéér een andere motor :+ +dát wat je oorspronkelijk moest gaan halen als cadeautje voor een ander.

234a5v.jpg


291izbb.jpg


Eens kijken hoe snel dít in weer elkaar te zetten is. M'n "brommer" voor op de weg ken ik zo ondertussen wel nadat ik 't ding voor de tigste keer weer eens per-ongeluk gesloopt had :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan