Nieuwe motor gekocht!!

Wat raar dat je een nieuwe motor alleen all-risk kunt verzekeren? Dat kost de verzekering toch alleen maar meer als je onderuit gaat? Maar ik zou hem wel all-risk doen, je wilt niet weten wat dat tupperware kost.
Op naam van je ouders kan alleen als de motor ook op naam van je ouder(s) staan. Voordeel: je betaald veel minder waarschijnlijk. Nadeel: De zorgvuldig opgebouwde no-claim korting kan wel eens sterk teruglopen na een ongevallet en je bouwd zelf geen no-claim op.
Als je ook een (nieuw) pak en helm e.d. hept zou ik die ook meeverzekeren, die kun je vaak voor een klein bedrag verzekeren.
 
Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe motor en veel rijplezier ermee! Heerlijke fiets in de bochten hoor! Alleen jammer van de zwakke koppeling en tandwielen, maar als je niet teveel KM's maakt (dus geen 13.000 in een half jaar, zoals ik) moet het te doen zijn.
 
Dat plaatje een paar posts hoger is 'm exact!!! :} (behalve dat de mijne zwarte remklauwen heeft.. :+ )

Prijs: 4699 Euro (excl rijklaar maken), totaal zo'n 5000 euro alles erop en eraan.

En waarom ik geen 600cc heb gekocht: ik moet eerst 2 jaar max 25 kw rijden..dus dan vallen al heel veel motoren af. Mooiste die ik kon vinden in dit segment was zekerste weten deze! Ik kon ook gaan voor een dikke motor, en die laten terug tunen, maar daar was ik niet zo happig op.. Ik koop over 2 jaar wel gewoon een dikke. Dit is een mooi fietsje om te beginnen dacht ik zo, toch?? 8-)

Khoop maar dat het volgende week zaterdag beetje mooi weer is om 'm op te halen..
Motorzaak die ik zeker aan kan bevelen kwa klantvriendelijkheid: Motoport Venlo, klasse! :] :]

Das een echte 2002 GP replica, super gaaf ding.
1 - puntje.........waarom kon ik die van mij voor 4635 meenemen, ook nieuw vorig jaar.....Maar toch, schitterend ding, heb nog getwijfeld tussen die hierboven en de mijne (nero Diablo
RS125%20nero%20diabro.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan