Nieuwe motor gekocht :)

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
1
Omgeving Heerenveen
Stap 1 uit 3: rijbewijs - check

Stap 2 uit 3: motorkleding en toebehoren - check

Stap 3 uit 3: motor - (sinds gister) check! :)


Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Suzuki GSX 600 F uit '93:

soesgsx600f.jpg


Die op de foto is niet van mij (heb nog geen pics); op die van mij zit een zwarte laser uitlaat met heerlijk geluid!

Nou nog geduld doen tot vrijdag, dan kan ik hem ophalen :]


PS: heeft iemand nog een Motor-forum sticker over tegen een kleine vergoeding? Mail maar naar
mail.jpg


En anders wacht ik gewoon tot Orpheus de nieuwe binnen heeft :}
 
Veel plezier met de motort, leuk machientje.
Laat ff weten hoe die bevalt de eerst km's *D
 
;) maar die van Inbox is nie die van Klink... De groen/zwarte GSX600F groeit blijkbaar aan bome :X

Klink schakel, gefeliciteerd met de verkoop van je GSX!

Heb idd redelijk wat GSX-f'jes zien staan, maar niet zo veel in die kleurenuitvoering

[Btw:die rode kruisjes in m'n eerste post worden veroorzaakt doordat die server d'r ff uitligt; kan ik op het moment niks aan doen]
 
Op zondag 02 maart 2003 16:10 schreef Sigma het volgende::(

Ahh... aai over je bolletje? :+ Vraag maar aan je vrouw een kusje omdat ze je hier zo plagen ;) BTW: PentAr is al aardig op weg. In ongever elke post dat hij de SV650 van z'n vriendin onder de aandacht kan brengen doet ie dat ook.

[me]Snarfman begint al aardig af te knappen op zwarte sv650's :P [/me]
 
Op zondag 02 maart 2003 11:00 schreef RFerko600R het volgende:
Veel plezier met de motort, leuk machientje.
Laat ff weten hoe die bevalt de eerst km's *D

Bij deze dan. Vanochtend de motor opgehaald. Het zou mooi weer worden, maar daar was vanochtend nog weinig van te merken :X Regen op de snelweg, maar toch met een big smile achter het stuur.

Hij rijdt erg lekker dus vanmiddag lekkere bochtige weggetjes gepakt en daarna terug naar huis via de spits.

De eerste "eigen" 130 km's staan er alweer bij, hij rijdt super :]
 
Ik heb een GSX600F gehad bouwjaar 91, na een VS700 Intruder. Wat een verschil: ik dacht nog, ik vlieg. Zo'n verschil. Ik kan me voorstellen hoe je in je nopjes bent!

Suc6 met de Soes 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan