Nou het stuur is niet echt hoger, het is een van de LSL Superbike sturen, vooral is hij wijder dus rempotje zit iets 'verder' weg. Maar ik had niet gedacht dat het zo nauw luistert. *Op zich* zou ik het originele stuur er even op kunnen zetten om te kijken of dat wel past maar ik twijfel of ik dan genoeg clearance heb om draaibewegingen te maken, ik kom echt wel een stukkie te kort en ik twijfel of het originele stuur zoveel lager is.
volgens mij draait alles met je stuur mee....
Wel ook even rekening houden met je veerslag. Je wilt niet dat als je een wheelie maakt, je remleidingen het gewicht van je voorwiel op zich moeten nemen
Vergis je niet hoe sterk een remleiding is,tis idd niet goed als die te kort is maar bij Spiegler hangt er een fiets aan staalomvlochten remleiding.Leidingen van Goodridge kunnen 1200 bar hebben dus zonder banjo ogen.
Hier voorbeeld van fiets aan Spieglerleiding.[afbeelding]
.... Nu maar hopen dat ze remleidingen terug willen nemen en je 10 centimeter langere remleidingen bij ze kunt bestellen.
Ze zullen wel moeten, want Internet aankopen mag je binnen twee weken retourneren. Zonder opgave van redenen...
Niet als het speciaal voor je gemaakt is.Ze zullen wel moeten, want Internet aankopen mag je binnen twee weken retourneren. Zonder opgave van redenen...
Dat dus.Alleen geldt dat hier niet omdat ze speciaal gemaakt worden.
Is dat zo? Is het zo dat als je iets voor "MotorX_BouwjaarHuppeldepup_Etc.." koopt, dat het dan maatwerk is?
Maatwerk lijkt mij meer, x-aantal cm, banjo-ogen onder die-en-die hoek, etc..?
Ik zou 20 cm langer nemen, geen risico dat ze wéér te kort zijnVergeet ook niet dat je ook nog negatieve veerweg hebt,ik zou voor minimaal 15 cm langer gaan.
Hoezo is dat geen maatwerk? Ze worden op maat gemaakt voor het type motor dat je opgeeft.
Niet bij Hel. Mede vanwege de beschikbare kleuren in omhulling en banjo worden alle sets op bestelling gemaakt.NEE! Dat is geen maatwerk.
Doorgaans wordt er een serie van bijvoorbeeld 50 stuks voor een type motor gemaakt ....