Nieuwe smilie erbij?

vind deze ook wel lol
full


:^
 
DeviantArt rulez (zie sig)!

Voor onze mods:
banned.gif

yoda.gif
yoda.gif
(Hey, Orpheus!!)

Voor ons, als er weer een mod loopt te bl*ten ;)
blahblah.gif

ignore.gif


Voor ons, als er weer wat te slijmen valt bij de mods:
kissjarksass.gif


De blozende smiley!!!
blushes.gif


Misc:
shithitsthefan.gif
(Shit hits the fan)
Lets_do_it_wild.gif
(Mooie plek om de
blushes.gif
te gebruiken ;) )

(Sorry voor de
spammer.gif
;) )
 
Laatst bewerkt:
Fuck wat is dat mens lelijk zeg. :+ :+
Maar ik ga hier natuurlijk geen nieuw topic voor openen.

Mijn vraag waar is die :o smilly nu gebleven.
Die staat niet meer in de lijst als je reageert iig.

Is die misschien tussen de twee servers gevallen tijdens het bijzetten van de nieuwe server??

Ik kom er net achter dat die alleen weg is als je reageerd, als je een bericht edit staat die er wel bij.
 
Laatst bewerkt:
Fuck wat is dat mens lelijk zeg. :+ :+
Maar ik ga hier natuurlijk geen nieuw topic voor openen.

Mijn vraag waar is die :o smilly nu gebleven.
Die staat niet meer in de lijst als je reageert iig.

Is die misschien tussen de twee servers gevallen tijdens het bijzetten van de nieuwe server??


Nope... banaan is weer aan het klooien geweest :P
We waren er zelf ook al achter en hij komt wel weer terug binnenkort.

Overigens is ie al sinds 16 oktober uit de balk verdwenen ;)
 
Zooooo ff alles gelezen, over die *D smilies.... Sommige staan :X natuurlijk, terwijl ik zit te tikken, hier :+ onder in ut balkie.... maar der worden heel veel gemaakt op un andere manier.... Zoals die I im with stupid.... Waar o waar kannik die handel vinden???
En wattik ook wel wil weten zijn al die kreten, zoals wanneer je een foto invoegd, met dat [imga tt] Zijn der nog meer foefjes.... waar vindik dat toch allemaal??? En kannik dat dan misschien uitprinten???

Greettzz Lola.
full
 
Zooooo ff alles gelezen, over die *D smilies.... Sommige staan :X natuurlijk, terwijl ik zit te tikken, hier :+ onder in ut balkie.... maar der worden heel veel gemaakt op un andere manier.... Zoals die I im with stupid.... Waar o waar kannik die handel vinden???
En wattik ook wel wil weten zijn al die kreten, zoals wanneer je een foto invoegd, met dat [imga tt] Zijn der nog meer foefjes.... waar vindik dat toch allemaal??? En kannik dat dan misschien uitprinten???

Greettzz Lola. (Afbeelding)

alles kan ;)

Ik denk dat je de meeste vragen hier wel beantwoord ziet: FAQ
 
Blijkbaar ben ik niet zo goed in het interpreteren van gezichts uitdrukkingen. :+


Dat heb ik al eerder gemerkt..... ;)

Anyways, zoiets als deze: (Afbeelding) (uit MSN) maar dan MF style zou ik wel grappig vinden (die heb ik helaas ook veel te vaak nodig... :P ).

Maar hoe komen anderen dan aan hun smiley's??
Ik kom er toch vaak hele leuke tegen... :9
(Ik ben dus duidelijk niet zo handig met een pc... |( )
 
Op woensdag 22 oktober 2003 16:49 schreef Schetterbekkie het volgende:Dat heb ik al eerder gemerkt..... ;)Maar hoe komen anderen dan aan hun smiley's??
Ik kom er toch vaak hele leuke tegen... :9
(Ik ben dus duidelijk niet zo handig met een pc... |( )
Kijk eens op http://www.smilies.nl. Daar staan er heeeeeeel veel. En als je met google oid zoekt, vind je er nog wel meer. :)
 
Als je dit poppetje aanklikt, kan je iets downloaden, als je dan die poppetjes opslaat, kan je ze hier weer bij zetten met bladeren en [imga tt].

Alleen hebbik zelf wel weer een vraagje die ik niet kon trug vinden bij FAQ, en dat is, hoe plaats ik meerdere plaatjes??

full
;) Lola

Uhm dus niet via dit plaatje wel via
http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001 (als dat zo mag tenminste)
 
Laatst bewerkt:
Als je dit poppetje aanklikt, kan je iets downloaden, als je dan die poppetjes opslaat, kan je ze hier weer bij zetten met bladeren en [imga tt].

Alleen hebbik zelf wel weer een vraagje die ik niet kon trug vinden bij FAQ, en dat is, hoe plaats ik meerdere plaatjes??

(Afbeelding) ;) Lola

meerdere plaatjes kun je posten door ze aan meerdere posts te attachen (je kunt max 1 plaatje per post attachen) of door ze ergens op een eigen site te zetten en daarvandaan te linken naar MF. Dan kun je meerdere links in 1 post zetten.
 
meerdere plaatjes kun je posten door ze aan meerdere posts te attachen (je kunt max 1 plaatje per post attachen) of door ze ergens op een eigen site te zetten en daarvandaan te linken naar MF. Dan kun je meerdere links in 1 post zetten.

Kwil niet lastig doen maar ik snapper de ballen van eigenlijk |(
Kheb wel dat plaatje bij mij naam via een comm. drop gezet....
En ik snap hoe meer je post, hoe meer foto's maar ik zie hier en daar toch meerdere foto's in 1 post, is dat dan via een eigen site?? :} :}
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:56 schreef ¤LoLa¤ het volgende:Kwil niet lastig doen maar ik snapper de ballen van eigenlijk |(

:+

geeft niet, ik heb liever dat je het eerlijk zegt dan dat je net doet alsof je het snapt.

We beginnen hiermee: Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!

aangezien je niet zo'n computerfreak bent houden we het gewoon bij manier 1 (de simpele manier). Ik denk dat het wel moet lukken met de bovenstaande handleiding een plaatje te posten.
Om nou meerdere plaatjes te posten herhaal je gewoon alle stappen van manier 1 alleen dan in een nieuw bericht (dus op "reageren" klikken en dan krijg je weer een leeg venster en begint het verhaal van voren af aan)


succes en mocht het niet lukken dan mail je maar dan helpen we je wel verder :)
 
En ik snap hoe meer je post, hoe meer foto's maar ik zie hier en daar toch meerdere foto's in 1 post, is dat dan via een eigen site?? :} :}


die meerdere foto's in 1 post is inderdaad via een eigen site. Als je de foto's op een eigen site hebt staan kun je het adres van die foto kopieren en in je post plakken. Das dus manier 2 van wat ik hierboven geschreven heb :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan