Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat je niet in een gat geschoten bent, wel knap dat je hem kunnen houden.
heb je offroad gereden of een cursus gehad?
haha toevallig wel eens een dijkje op en af gereden met de KLE ja, maar met de SV was het toch heel andere koek.
Had gelukkig het besef om het gas erop te houden en domweg rechtuit te blijven kijken naar waar ik heen wilde, anders was ik geheid onderuit geschoven :Y
 
Dus de volgende items gaan op de mod-wenslijst..?
SVAdventure21Front1.jpg
 
Goeiemorgen !

Helaas.. afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst mijn motor laten vallen.
Lopend vaan een stoepje welke naast een fietspad lag (meneer agent keek toe, dus besloot maar naar de weg te lopen in plaats van rijdend de 20 meter af te leggen) en bots. Door m'n rechterenkel en daar ging hij. Resultaat: afgebroken remhendel, knipperlicht kapot en wat kapschade.

Ik ben nu naar vervangende spullen aan het kijken en kwam hier bij uit.
HEVEL REM ALUMINIUM(S57420-33E00) [V71451NI3032091/7306509] - €22.95 : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop

Voor de remhendel. Kwam er niet helemaal uit of dit nou precies de goede was. Als iemand dit kan bevestigen, graag!

Alvast bedankt
 
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik heb nog een originele remhendel liggen. Zal vanmiddag thuis even kijken. Die kan wel in een envelopje en dan stuur ik hem zo naar je op ;)
 
Zo de atre zit ertussen, het bokkerige karakter is eruit, 0% performance winst merkbaar. Dit voelt wel goed, vooral als je met een passagier rijd.
 
Ja die is nog niet af idd..
Dat remschijfje is naar mijn mening wat onderbemeten.. nogal klein ding als ik het zo zie..
achja..

wellicht dat kevin wat inspiratie op doet ermee :P
Al doet ie er alleen maar noppebanden onder.. :+
 
Dus de volgende items gaan op de mod-wenslijst..?
[afbeelding]
je ziet het wel vaker dat mensen van een SV een soort offroader maken, maar wáárom in hemelsnaam :P

Het blok is te hoogtoerig om offroad mee te gaan, het frame te zwaar en te breed tussen de knieën, uitlaten onderlangs en die voorbocht en het oliefilter aan de voorkant is ook niet ideaal.

Overal valt wel wat van te maken, maar het is echt zonde van de tijd om hier een SV als basis voor te pakken _O-
 
Jongens! En dames.. wat is het stil hier... we zijn gewoon van de pagina afgezakt *O*


Daarom dan maar even wat nieuws van mijn kant.
Die Buell is Freakin Fantastisch!!! *D :Y *D

Afgelopen zaterdag opgehaald en sindsdien 4 ritjes gedaan. Ik kan niet stoppen met grijnzen als ik erop zit. Het trilt als een malle. Na de eerste rit jeukte mn lippen gewoon van het trillen.
En dat koppel is zo bizar en de gasreactie is hierdoor ook enorm direct. Even een klein dotje gas bij voor een bocht resulteerde in het begin vaak in een extra rem actie, het vermogen is er gelijk.

Verder is die heerlijk nerveus en voelt super licht!
Ook nieuw voor mij, vanaf stationair zit je gewoon in de powerband. Normaal doe je nix tussen stationair en 3000 toeren. Maar met dit ding kun je gewoon rijden op 1500. Het is geen makkelijke motor(ook niet de snelste) maar in alles precies wat ik zocht. Heel blij dat ik de Morini heb laten staan.

Verder wat betreft de SV. Morgen eindelijk de nieuwe Pilot Road 4's erop en de nieuwe floating wave voorschijven. Zal wel een fototje posten!

Groetjes! *O*
 
PS, nog een vraag.

Ik heb een bestwel leuk filmpje gemonteerd van een rit een tijdje terug. Heb deze prive op Youtube gezet maar zou hem toch wel publiekelijk willen maken en hier showen enzo :P Weet iemand hoe je het beste kentekens kan vervagen in filmpies?

Heb het monteren in WMM gedaan.
 
Jongens! En dames.. wat is het stil hier... we zijn gewoon van de pagina afgezakt *O*


Daarom dan maar even wat nieuws van mijn kant.
Die Buell is Freakin Fantastisch!!! *D :Y *D

Afgelopen zaterdag opgehaald en sindsdien 4 ritjes gedaan. Ik kan niet stoppen met grijnzen als ik erop zit. Het trilt als een malle. Na de eerste rit jeukte mn lippen gewoon van het trillen.
En dat koppel is zo bizar en de gasreactie is hierdoor ook enorm direct. Even een klein dotje gas bij voor een bocht resulteerde in het begin vaak in een extra rem actie, het vermogen is er gelijk.

Verder is die heerlijk nerveus en voelt super licht!
Ook nieuw voor mij, vanaf stationair zit je gewoon in de powerband. Normaal doe je nix tussen stationair en 3000 toeren. Maar met dit ding kun je gewoon rijden op 1500. Het is geen makkelijke motor(ook niet de snelste) maar in alles precies wat ik zocht. Heel blij dat ik de Morini heb laten staan.

Verder wat betreft de SV. Morgen eindelijk de nieuwe Pilot Road 4's erop en de nieuwe floating wave voorschijven. Zal wel een fototje posten!

Groetjes! *O*


Iedereen is druk met rijden ipv typen ;-)
Welke schijven hebbie nou genomen.. ? die Armstrongs die ik had gevonden ?

En die buell. ja tis natuurlijk totaal een ander blok.
Lachen man.. Ik zou um ombouwen naar een diesel.. nog meer koppel :9
 
PS, nog een vraag.

Ik heb een bestwel leuk filmpje gemonteerd van een rit een tijdje terug. Heb deze prive op Youtube gezet maar zou hem toch wel publiekelijk willen maken en hier showen enzo :P Weet iemand hoe je het beste kentekens kan vervagen in filmpies?

Heb het monteren in WMM gedaan.
kentekens blurren is echt ontzettend veel werk. Heb je ook stevige editing software voor nodig.. Adobe Premiere of Sony Vegas bijvoorbeeld.
 
Iedereen is druk met rijden ipv typen ;-)
Welke schijven hebbie nou genomen.. ? die Armstrongs die ik had gevonden ?

En die buell. ja tis natuurlijk totaal een ander blok.
Lachen man.. Ik zou um ombouwen naar een diesel.. nog meer koppel :9


Jup die zijn het geworden :Y


kentekens blurren is echt ontzettend veel werk. Heb je ook stevige editing software voor nodig.. Adobe Premiere of Sony Vegas bijvoorbeeld.


Bummer -O-
 
Jup die zijn het geworden :YBummer -O-

Ja dat kost idd rete veel tijd :P en ook heb je daar de software voor nodig...

Je kan hem ook op youtube instellen dat deze alleen zichtbaar is voor de gene die de link hebben? Kan je via pm naar iedereen toesturen als ze willen... of via wetransfer, maar dan kan iedereen er nog mee doen wat ze willen ;)

Van de andere kant, hebben veel mensen zich zo misdragen dan }) ?
 
Ja dat kost idd rete veel tijd :P en ook heb je daar de software voor nodig...

Je kan hem ook op youtube instellen dat deze alleen zichtbaar is voor de gene die de link hebben? Kan je via pm naar iedereen toesturen als ze willen... of via wetransfer, maar dan kan iedereen er nog mee doen wat ze willen ;)

Van de andere kant, hebben veel mensen zich zo misdragen dan }) ?


Nee dat niet echt. Tis van een maat en mijzelf.
Geen snelheid te zien in beeld. Paar fly-by's en kleine burnouts...

Kan je de link dan gewoon plakken? Bijvoorbeeld hier. Of moet je die persoon dan aanmelden via youtube zodat zij via mail de link doorsturen? Zo heb ik het tot op heden gedaan namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt bij YouTube uit 2 "privé-instellingen" kiezen geloof ik.

Privé = alleen mensen waarvan jij aangeeft (hun YouTube naam of emailadres ofzo) kunnen de video zien
Verborgen = alleen mensen die URL hebben kunnen de video zien
 
Zo de 14 tandwiel zit er voor onder. Hij trekt wat harder en de top is wat lager, gister heel even getest maar ik was niet echt onder de indruk. Vandaag ook een stukje rijden, misschien maar de r6 gashendel monteren, heb het idee dat ik een te lange haal moet maken met het gas.
 
Daar zijn ze dan, mn nieuwe schijven.
De slag in mn hendel is vele malen korter, bijna gelijk aangrijpen.

Na een km of 40 merkte ik al een toename in remkracht. Nu nog 150 km verder een duidelijke toename in remkracht. De schijven maken dus ook wel degelijk een verschil. Ik ben er erg blij mee! *O*

22423_827175120693444_3839336165521016536_n.jpg
 
Zo de 14 tandwiel zit er voor onder. Hij trekt wat harder en de top is wat lager, gister heel even getest maar ik was niet echt onder de indruk. Vandaag ook een stukje rijden, misschien maar de r6 gashendel monteren, heb het idee dat ik een te lange haal moet maken met het gas.


Wel apart.. is dat een tandje minder voor? Dat zou je toch wel moeten merken.
Is een inruil op een SV1000 niet een kortere weg naar meer performance? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan