Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Setje remklauwen van een tl1000s met goodridge leidingen binnen, nu nog adapters fixen/maken om ze pas te krijgen.
 
Mogguh,

ben van plan nieuwe achterlicht unit te gaan gebruiken. Met ingebouwde knipperlichten. Weet dat dit niet mag ivm de minimale afstand tussen beide knipperlichten maar vroeg me toch af of iemand ervaring hier mee heeft? Ben van plan de vasthoudbeugel aan de achterkant dan ook te verwijderen en hoogstwaarschijnlijk een buddyseatcover aan te schaffen. Hoor het graag!

....

Succes met de buddy cover en bijbehorende kapjes.
Altijd een hele zoektocht naar die dingen ;)

Heb hier nog een originele buddy cover en beugel kapjes liggen. Kap was origineel blauw maar nu mislukt wit (zelf gespoten) kapjes zijn origineel wit. Mogen voor een leuke prijsje van eigenaar veranderen

en zoals iedereen al roept, knipperrelais vervangen, niet met die weerstandjes klooien. Schiet nie op nie :N
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren, ben niet zo actief, maar de SV nog zeker wel! Is nog steeds mijn woon-werk-lol werkpaard.

Inmiddels een mooie km stand die ik jullie niet wilde onthouden:
o0daNwZ.jpg


Iemand met vergelijkbare stand? Elders kreeg ik al te horen van mensen met 140k op de klok, mijn volgende doel is 150k.

PS. Blok heeft ongeveer 19k minder gelopen dan de rest omdat ik het ooit vervangen heb, m'n ebay.de blok doet het nog steeds :D

Blok Wissel post
 
Dat is een mooie km stand.
Mijne heeft pas 48000km gereden.
En daar komen misschien nog 5000km bij maar meer zal het echt niet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een mooie km stand.
Mijne heeft pas 48000km gereden.
En daar komen misschien nog 5000km bij maar meer zal het echt niet zijn.
Ja want dan gaat ie stuk en koop je gewoon weer een nieuwe SV natuurlijk met lage KM stand :Y :+
 
Mijne heeft nu 49k op de teller. Dat vond ik al aardig wat, maar als ik jouw stand zie valt het wel weer mee :)
 
fraaie kilometerstand Frantic! Ondanks de blokwissel, toch maar mooi ruim een ton op 1 blok gelopen dus :Y

Die van mij staat nu op 58.000 geloof ik, dus die kan nog wel ff mee :P Al moet ik binnenkort maar wel eens de kleppen laten controleren en stellen (voor de eerste keer :+)
 
fraaie kilometerstand Frantic! Ondanks de blokwissel, toch maar mooi ruim een ton op 1 blok gelopen dus :Y

Die van mij staat nu op 58.000 geloof ik, dus die kan nog wel ff mee :P Al moet ik binnenkort maar wel eens de kleppen laten controleren en stellen (voor de eerste keer :+)[/quote

Kleppen heb ik ook nog nooit gedaan , -O- ]
 
Nou achterlicht binnen. Ziet er goed uit, morgen maar eens in elkaar flansen. Vandaag beetje ruk weer om dat in te doen😅.

Iemand die z'n knippers voor heeft veranderd en in spiegels heeft? Met kleine flushmounts op de originele plekken?
 
Laatst bewerkt:
Nou achterlicht binnen. Ziet er goed uit, morgen maar eens in elkaar flansen. Vandaag beetje ruk weer om dat in te doen😅.

Iemand die z'n knippers voor heeft veranderd en in spiegels heeft? Met kleine flushmounts op de originele plekken?


Jup.
Ik heb flush mounts en 2 klein led stripjes op de beugels van de spiegels. Maar ik heb ook andere spiegels waarbij dit perfect paste dus het ziet er minder raar uit dan deze omschrijving nu misschien doet vermoeden.
 
Nou achterlicht binnen. Ziet er goed uit, morgen maar eens in elkaar flansen. Vandaag beetje ruk weer om dat in te doen😅.

Iemand die z'n knippers voor heeft veranderd en in spiegels heeft? Met kleine flushmounts op de originele plekken?
Ja vandaag niet best nee.
Het is wel een lastigte; die bouten helemaal op de kont die krijg je er maar lastig in/uit omdat je er met gereedschap niet goed bij kan.. dus het is wel even pielen..
 
Jup.
Ik heb flush mounts en 2 klein led stripjes op de beugels van de spiegels. Maar ik heb ook andere spiegels waarbij dit perfect paste dus het ziet er minder raar uit dan deze omschrijving nu misschien doet vermoeden.

doet eens plaatje posten *D

heb al rondgezocht op internet, zijn er een hele berg te vinden dus moet wel goedkomen. Moeten die kabeltjes gesplitst worden ofzo? Omdat je van een aansluiting naar 2 gaat natuurlijk. :X

Ja net filmpje op YT bekeken waar iemand zn achterlicht eruit wilde, zaten 2 rotplekken in voor zover ik zag en hij zei. Maar komt goed, heel de dag de tijd ervoor

heb trouwens nog een vraag. Op de snelweg heb ik het voor elkaar gekregen (althans, het laatste tikje op de snelweg) om mn stuurgewichtjes eruit te krijgen. Nu dus nieuwe besteld, maar die passen niet op het originele stuur. Iemand een idee waar de originele te krijgen zijn? Heb via een website 'replica echte'' maar deze lijken er niet eens op, zijn de helft van het gewicht én passen er niet op.
 
Laatst bewerkt:
heb trouwens nog een vraag. Op de snelweg heb ik het voor elkaar gekregen (althans, het laatste tikje op de snelweg) om mn stuurgewichtjes eruit te krijgen. Nu dus nieuwe besteld, maar die passen niet op het originele stuur. Iemand een idee waar de originele te krijgen zijn? Heb via een website 'replica echte'' maar deze lijken er niet eens op, zijn de helft van het gewicht én passen er niet op.

http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/suz/508c86ebf8700220a83120ab/handlebar-with-cowling
Nummer 4; part nr 56200-16831.
Kan je dealer gewoon voor je bestellen..
 
hoeveel heb je er nodig? heb nog 1 goed stuurgewichtje voor je straks.

heb trouwens nog een vraag. Op de snelweg heb ik het voor elkaar gekregen (althans, het laatste tikje op de snelweg) om mn stuurgewichtjes eruit te krijgen. Nu dus nieuwe besteld, maar die passen niet op het originele stuur. Iemand een idee waar de originele te krijgen zijn? Heb via een website 'replica echte'' maar deze lijken er niet eens op, zijn de helft van het gewicht én passen er niet op.

De linker heb ik nog, dus 1 zou top zijn. Oh had ik geen idee

http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/suz/508c86ebf8700220a83120ab/handlebar-with-cowling
Nummer 4; part nr 56200-16831.
Kan je dealer gewoon voor je bestellen..

oh.. top. Als het goed is moet die ene goed zijn en anders is dat een goede optie, dankjewel!
 
Ik ga dinsdag een paar dagen naar Duitsland en nu rij ik met een yoshimura pijp zonder db killer, denken jullie dat ik daar problemen mee kan krijgen? zoja, weet iemand waar ik die kan krijgen of heeft iemand er nog een liggen?
 
Ik ga dinsdag een paar dagen naar Duitsland en nu rij ik met een yoshimura pijp zonder db killer, denken jullie dat ik daar problemen mee kan krijgen? zoja, weet iemand waar ik die kan krijgen of heeft iemand er nog een liggen?


Zolang ze je niet aanhouden is er niets aan de hand ;)
Als staat er ergens wel een controle ben je zeker de lul -O-

Welk gebied ga je opzoeken? Doordeweeks hoe jeje trouwens een stuk minder zorgen te maken.
 
Ik heb voor mijn yoshi een db killer laten maken.

Ik ga straks mijn sv klaar maken voor de iron butt rit.
Nieuwe bougies,olie filter,bandenspanning, extra ruitje,beugel voor telefoon/muziek.

Van vrijdag op zaterdag nacht om 0:00 vertrek ik voor de rit van 1680km binnen 24 uur.
Het huis ligt op 2090km van mijn eigen huis dus het is wel een ritje,terug is 4 dagen rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan