NijmegenTopic e.o. part 34 : (nieuw) Leven in de brouwerij!

Je bedenkt het niet: accu leeg! Is dat italiaanse nieuwigheid of...hoe dan ook wel mooie nieuwe casual boots gescoord! Kan mezelf weer vertonen op werk
 
Na 20 min in de zon was het toch iets te broeierig in m'n zwarte pak. Thuis maar weer verder met de orde van de dag. Gelukkig net nog een kwartiertje m'n binnengekomen bestelling voor de bird kunnen plaatsen. Motor weer op z'n plek onder de hoes. Volgende ronde beter. Zie wel weer als er iemand zin heeft voor een blokje om 👍
 
Net de accu even doorgemeten, 10,4 volt, dus waarschijnlijk dood, van de week maar even de dealer bellen.

Wel ironisch dat het eerste wat stuk gaat aan een italiaanse motor uit japan komt! :) (Even kijken wie ik tegen het zere been schop :+)
 
Laatst bewerkt:
Net de accu even doorgemeten, 10,4 volt, dus waarschijnlijk dood, van de week maar even de dealer bellen.

Wel ironisch dat het eerste wat stuk gaat aan een italiaanse motor uit japan komt! :) (Even kijken wie ik tegen het zere been schop :+)
Auw......waarschijnlijk komt ook de dynamo, en spanningsregelaar uit Japan of meer waarschijnlijk China.......accu zal wel niet geladen worden . Italianen hebben wel een reputatie met bedrading..

Als ik ff google ben je niet de enigste, zou een slechte badge Yuasa accu's zijn. Zou netjes zijn als ze een terugroepactie doen net als vorig jaar ivm slechte drijfstangen.
 
Zo een topic, meld me ook maar even weer met me nieuwe aanwinst.
 

Bijlagen

  • DE90C7FA-8265-4EAF-B17A-1FF32C646AED.jpeg
    DE90C7FA-8265-4EAF-B17A-1FF32C646AED.jpeg
    72,5 KB · Weergaven: 25
Nee geen duc deze keer, maar kon niet helemaal van mijn geloof afstappen dus voor een tuono 660 gegaan. Gezien jij jaren aprilia hebt gereden had ik er wel vetrouwen in ;)
Hahaha, daarom het vertrouwen in de duc moet nog groeien. De 660 is wel echt een leuke motor om mee te rijden.
 
Accu binnen, zit er inmiddels in en alles werkt naar behoren! Gelijk optimate kabeltje er aan geknoopt, handig voor in de winter. Laat het lekkere weer maar komen!
 
Accu binnen, zit er inmiddels in en alles werkt naar behoren! Gelijk optimate kabeltje er aan geknoopt, handig voor in de winter. Laat het lekkere weer maar komen!
Gelukkig, en nu hopelijk de aankomende jaren probleemloos met die nieuwe bike. Zie je dan wel in Grave een keer 😋
 
Vandaag een ouderwets heerlijk dagje op het nog enige stratencircuit van Nederland gehad en ons prima vermaakt. Jullie ook nog allemaal lekker gereden dit weekend?
 
2 uurs DXCS cross country wedstrijd gereden op Veldhoven.
Kon precies op 1 tank, was pittig maar mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan