Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Wat moet er nog aan gebeuren dan?
Borgen van bouten, (niet perse voor Toms maar toch) dichtmaken onderkuip (gat in gebrand) nieuwe bandjes, zitten slicks onder waarvan ik begrijp dat de DOT 37-11 is dus dat lijkt me te oud.. en een nieuwe (gebruikte) rempomp aanschaffen (rcs19 meteen upgrade) en dan testrijden.
 
Netjes! Daar moet ik nog even aan werken om daar te komen. Maandag wordt ook pas de 3e keer dat ik rij dit jaar, dus weinig groeimogelijkheden gehad.
Wat is jouw tijd op Assen momenteel?

Iedereen klaar voor aankomende maandag? Hopelijk wordt het mooi weer!!
Yes, net de andere Mille weer opgehaald en spiegels kenteken etc verwijderd en het omgekeerd schakelen setje van de racer op de ander gezet, kan ik daar maandag vast weer aan wennen 8-)
 
Heren,

Iemand een idee waar de foto`s te bewonderen zijn ?
Wegrace heeft al op de site, Need4Speed is druk bezig 8-)

18AX-5186-431.jpg
 
TOMS gehaald, op naar race seizoen 2019,
erg leerzame dag en wat zijn startjes vet!
Wel heel heel veel crashes..

Erg zin in het deelnemen aan de NK Rookie 600 en hopelijk snel onder die 2:03 duiken!
alleen nu het wegrace seizoen afgelopen is, doemt de vraag op, of er ook een goedkope manier is om 's winters wat te trainen op "motoren".
 
TOMS gehaald, op naar race seizoen 2019,
erg leerzame dag en wat zijn startjes vet!
Wel heel heel veel crashes..

Erg zin in het deelnemen aan de NK Rookie 600 en hopelijk snel onder die 2:03 duiken!
alleen nu het wegrace seizoen afgelopen is, doemt de vraag op, of er ook een goedkope manier is om 's winters wat te trainen op "motoren".
Leuk je toch nog ff gesproken te hebben, en mooi dat iedereen het gehaald heeft!
Zelf ook écht zin aan 2019 nu, de starts zijn inderdaad echt verslavend (maar moeilijk _O- )

Denk qua trainen dat je toch aan dingen als Cartagena, speedweek, Calefat enz zit met racecracks/zeelenberg/etc.
 
Zelf een erg geslaagde dag gehad, gewoon 2s van mijn PR gereden en nu 1:50.560 op Assen staan.
Mooie strijd ook gehad echt een topdag.

Dat kon Jeroen niet zeggen (met hem inschrijfkorting gekregen) die is bij de Haarbocht hard van achteren aangereden. Maar dat zal hij misschien zelf nog wel vertellen.



Qua trainen, ja pitbikes racen maar dat is niet echt te vergelijken.
 
Na een prachtige dag met leuke medecursisten ging het helaas in de laatste rijsessie helaas goed mis. Op dat moment reed ik achter 'gewoon dennis'. Goed gereden Dennis*O*, ik had die rode 600RR. Die is volledig afgeschreven inmiddels.

Er is mij verteld dat ik ben aangereden door een witte BMW. Door de impact van de klap is mijn achterbrug een wokkel en mijn achtervelg een ei. Aangezien de andere rijder bewegingsloos bleef liggen ging de baco eerst naar hem toe. De vader van een rijder zag dat er niemand naar mij toe kwam en is na de laatste rijder over het hek gesprongen om mij te helpen. Op dat moment is dat ontzettend fijn en mocht iemand weten om wie het gaat wil die dan mijn oprechte dank overbrengen?

Daarnaast hulde en dank naar de medische staf en uiteraard Roy R + pa en maat, Jurgen plus familie voor alle hulp:}

Ik hoop dat het goed gaat met de andere rijder en zou graag zijn versie van het verhaal horen. Mocht iemand hem kennen dan kom ik graag in contact, aangezien ik geen flauw idee heb wat er precies gebeurd is.

Ik zal niet de hele (lange) lijst opnoemen, maar de 2 belangrijkste zaken zijn een gebroken enkel en een gebroken pols. Donderdag hoor ik of het nog goed komt met de enkel n.a.v een ct scan die vandaag gemaakt is.

Wel mijn pr aangescherpt en ik ben benieuwd of ook ik geslaagd ben..._O-
 
Na een prachtige dag met leuke medecursisten ging het helaas in de laatste rijsessie helaas goed mis. Op dat moment reed ik achter 'gewoon dennis'. Goed gereden Dennis*O*, ik had die rode 600RR. Die is volledig afgeschreven inmiddels.

Er is mij verteld dat ik ben aangereden door een witte BMW. Door de impact van de klap is mijn achterbrug een wokkel en mijn achtervelg een ei. Aangezien de andere rijder bewegingsloos bleef liggen ging de baco eerst naar hem toe. De vader van een rijder zag dat er niemand naar mij toe kwam en is na de laatste rijder over het hek gesprongen om mij te helpen. Op dat moment is dat ontzettend fijn en mocht iemand weten om wie het gaat wil die dan mijn oprechte dank overbrengen?

Daarnaast hulde en dank naar de medische staf en uiteraard Roy R + pa en maat, Jurgen plus familie voor alle hulp:}

Ik hoop dat het goed gaat met de andere rijder en zou graag zijn versie van het verhaal horen. Mocht iemand hem kennen dan kom ik graag in contact, aangezien ik geen flauw idee heb wat er precies gebeurd is.

Ik zal niet de hele (lange) lijst opnoemen, maar de 2 belangrijkste zaken zijn een gebroken enkel en een gebroken pols. Donderdag hoor ik of het nog goed komt met de enkel n.a.v een ct scan die vandaag gemaakt is.

Wel mijn pr aangescherpt en ik ben benieuwd of ook ik geslaagd ben..._O-

Ja goed klote allemaal en idd horen hoe het gekomen is lijkt mij ook prettig te weten (voor jou dan).

Allemaal geen probleem, neem aan dat alle rijders onder elkaar wel helpen als ze kunnen.


Nogmaals beterschap...
 
Na een prachtige dag met leuke medecursisten ging het helaas in de laatste rijsessie helaas goed mis. Op dat moment reed ik achter 'gewoon dennis'. Goed gereden Dennis*O*, ik had die rode 600RR. Die is volledig afgeschreven inmiddels.

Er is mij verteld dat ik ben aangereden door een witte BMW. Door de impact van de klap is mijn achterbrug een wokkel en mijn achtervelg een ei. Aangezien de andere rijder bewegingsloos bleef liggen ging de baco eerst naar hem toe. De vader van een rijder zag dat er niemand naar mij toe kwam en is na de laatste rijder over het hek gesprongen om mij te helpen. Op dat moment is dat ontzettend fijn en mocht iemand weten om wie het gaat wil die dan mijn oprechte dank overbrengen?

Daarnaast hulde en dank naar de medische staf en uiteraard Roy R + pa en maat, Jurgen plus familie voor alle hulp:}

Ik hoop dat het goed gaat met de andere rijder en zou graag zijn versie van het verhaal horen. Mocht iemand hem kennen dan kom ik graag in contact, aangezien ik geen flauw idee heb wat er precies gebeurd is.

Ik zal niet de hele (lange) lijst opnoemen, maar de 2 belangrijkste zaken zijn een gebroken enkel en een gebroken pols. Donderdag hoor ik of het nog goed komt met de enkel n.a.v een ct scan die vandaag gemaakt is.

Wel mijn pr aangescherpt en ik ben benieuwd of ook ik geslaagd ben..._O-

Sterkte man, ik kwam net uit de GT toen ik een flinke stofwolk zag bij de haarbocht. Zag er niet lekker uit. Beterschap!
 
  • Leuk
Waarderingen: Also
Terug
Bovenaan Onderaan