-Buckie-
MF veteraan
Buckie, ben jij bij de Audi S er uit gegaan?
Jip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Buckie, ben jij bij de Audi S er uit gegaan?
Naatje......succes met herstel!
...ik kom voor mijn gevoel bij een paar bochten niet helemaal lekker uit met m'n versnellingen.
Vooral tarzan en vodafone, daarbij is m'n 2de versnelling net te kort, maar derde versnelling kom ik lastig voorruit.
op basis waarvan concludeer je dan dat de 2e te kort is?
teveel motorrem de bocht in waardoor je bochtensnelheid te laag is?
al in de begrenzer op de apex?
Mijn ervaring is dat veel rijders het liefst in z'n 6 rondgaan, want dat is zo rustig....
Ja, als je agressiever op de versnellingsbak gaat rijden, dan zal je in eerste instantie onrust in de motor veroorzaken. maar dat ligt in de meeste gevallen aan jezelf. Zodra je de toeren beter weet op te vangen door bv iets later terug te schakelen of rustiger de koppeling op te laten komen, dan zul je merken dat je veel makkelijker hard kan gaan. een beetje meer motorrem trekt de motor namelijk de bocht IN, en hoger in toeren op de apex geeft veel meer tractie en acceleratie bocht uit waardoor uiteindelijk je rondetijden omlaag vliegen.
luister maar eens naar MotoGP filmpjes en vergelijk het geluid en de versnellingen maar eens met die van jezelf. Luister vooral naar hoe hoog ze de motor continu in de toeren houden, en luister dan nogmaals naar je eigen filmpjes (want je filmt uiteraard, want je wilt leren )
Zelfs op een 1000 moet je de boel uitknijpen om hard rond te gaan, trust me
en ik zit ook gewoon in z'n 2 in de tarzan en vodafone. gas erop!
ondertitels aan voor de gearing.
op basis waarvan concludeer je dan dat de 2e te kort is?
teveel motorrem de bocht in waardoor je bochtensnelheid te laag is?
al in de begrenzer op de apex?
Mijn ervaring is dat veel rijders het liefst in z'n 6 rondgaan, want dat is zo rustig....
Ja, als je agressiever op de versnellingsbak gaat rijden, dan zal je in eerste instantie onrust in de motor veroorzaken. maar dat ligt in de meeste gevallen aan jezelf. Zodra je de toeren beter weet op te vangen door bv iets later terug te schakelen of rustiger de koppeling op te laten komen, dan zul je merken dat je veel makkelijker hard kan gaan. een beetje meer motorrem trekt de motor namelijk de bocht IN, en hoger in toeren op de apex geeft veel meer tractie en acceleratie bocht uit waardoor uiteindelijk je rondetijden omlaag vliegen.
luister maar eens naar MotoGP filmpjes en vergelijk het geluid en de versnellingen maar eens met die van jezelf. Luister vooral naar hoe hoog ze de motor continu in de toeren houden, en luister dan nogmaals naar je eigen filmpjes (want je filmt uiteraard, want je wilt leren )
Zelfs op een 1000 moet je de boel uitknijpen om hard rond te gaan, trust me
en ik zit ook gewoon in z'n 2 in de tarzan en vodafone. gas erop!
ondertitels aan voor de gearing.
Ja, als je agressiever op de versnellingsbak gaat rijden, dan zal je in eerste instantie onrust in de motor veroorzaken. maar dat ligt in de meeste gevallen aan jezelf. Zodra je de toeren beter weet op te vangen door bv iets later terug te schakelen of rustiger de koppeling op te laten komen, dan zul je merken dat je veel makkelijker hard kan gaan. een beetje meer motorrem trekt de motor namelijk de bocht IN, en hoger in toeren op de apex geeft veel meer tractie en acceleratie bocht uit waardoor uiteindelijk je rondetijden omlaag vliegen.
Foto's van mij (circuitpics.nl) staan iig online weer!
Benieuwd of er nog fotos zijn van mijn bodemonderzoek.. Pff
Was voor mij gister eerste keer wedstrijd rijden tijdens de ZAC.
Erg goed bevallen ! Organisatie is zeer vriendelijk en ontspannen.
's Morgens super veel tijd over, in de supersport klasse in ieder geval, dat was wel fijn.
Heerlijk gereden, zo'n racedag is toch anders dan een dagje MSL met wedstrijdje erbij. Dit voelt allemaal wat serieuzer.
Jammer genoeg net naast een bekertje gegrepen na een foutje met terugschakelen voor de Audi-s in de 2e race.
Volgende keer op Assen wil ik het weer proberen
Hebben ze mij ook aangeleerd op Almeria.
Reed teveel laag in de toeren het stuk na start finish.
Hoog in toeren 2-3 versn ,gas dicht was de rem daarna kwam de throttle control en hoppa de bocht in
Ook wel benieuwd! Maandag 4 sessies vrij rijden gedaan, op dit moment alleen nog maar een paar foto's van Need4Speed fotografie gevonden.Staat vrij rijden bij RSZ of 2theexperience?
volgend jaar gaan we werken aan je kijk techniek en trail breaken
In Augustus op Assen heb ik op je aandringen speciaal The Race Academy afgehuurd om te gaan trail breaken
ik kom wel even een dagje kijken
Hallo,
Even een vraag:
Als je een pitbox gehuurd hebt, tijdens een ZAC wedstrijd, mag je dan aan de voorkant eruit of moet je via de achterkant naar parc fermé?
Als iemand zijn vrijrijden medium fast/traag dus op 15/7 verkopen wil dan hoor ik dat graag.