• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Nog diehards hier???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Do.
  • Startdatum Startdatum

Do.

MF veteraan
Lid geworden
1 sep 2003
Waarderingsscore
2
Zijn er nog diehards hier die na een klotedag op het werk zoiets hebben van "kom, ik ga nog ff een stukkie touren"???

Laat het ff weten dan, wij zitten ons hier groen en geel te vervelen |( .

Wij (ik en tes) hebben zin om nog ff een stukkie te touren. Wij komen uit de buurt van Utrecht en houden wel van een nachtelijk ritje :P

Denk je er wel aan dat je het nachttopic levend moet houden?

;)

Zijn er nog diehards hier die na een klotedag op het werk zoiets hebben van "kom, ik ga nog ff een stukkie touren"???

Wij (ik en tes) hebben zin om nog ff een stukkie te touren. Wij komen uit de buurt van Utrecht en houden wel van een nachtelijk ritje :P

De enige tour die ik dadelijk ga doen is van af mijn werk naar huis :)

Van me werk meestal nog ffkes een stukkie :]

S'avonds kan altijd natuurlijk 8-)

nachtelijk ritje . :? :? :? :? ..............hoe lang /ver ga je eigelijk :) :)

Niet ver gewoon een uurtje of 1,2 hooguit 2 *D

begin je te twijfelen :P

Nee kan ook niet, anders ben ik te laat voor het nacht topic he ;) :P

:^ same here (dat vervelen dan he ;) )
Had eigenlijk vanmiddag ff willen rijden maar heb net gister m'n motor een flike schoonmaakbeurt gegeven (zout, zout en zout '( )
Na hoeveel dagen is dat zout trouwens een beetje van de wegen af?

waar ga je rijden dan rond utrecht?? ben nu helaas nog wel ff aan het werk... '(

Ik ben op zaterdagen om 22:30 klaar met werken in A'dam... kan dan nog wel ff naar Utrecht afzakken :P

sorry do. ik ga het niet halen.. lijkt me wel gaaf keertje te meeten..
fijne rit in ieder geval!! :]

Goed, gister dus niemand :? Vandaag dan misschien wel.

Ik ben vandaag ook vrij en heb wel zin in een stukkie rijden. Laat het hier ff weten!!!

Ik ben vandaag ook vrij en heb wel zin in een stukkie rijden. Laat het hier ff weten!!!

Vandaag niet, tenzij je even snel een motor voor me regelt ;)

Damn had ik dat geweten ben net terug van een rondje utrecht |(

vandaag ga ik het niet redden, maar Donderdag sta ik om 22:30 weer buiten in A'dam O-) nog lekker een stukkie raggen lijkt me wel wat })

vandaag ga ik het niet redden, maar Donderdag sta ik om 22:30 weer buiten in A'dam O-) nog lekker een stukkie raggen lijkt me wel wat })
Donderdag zou ik inprincipe wel kunnen :P

Terug
Bovenaan Onderaan