nog een keer........mijn r1 tekoop

dommel geloof me, strippen en een wrede streetfighter bouwen
 
Hey Dommel! Zet er es een nieuwe (en scherpe) foto bij, deze foto 'smoelt' niet 8-)

Succes met de verkoop!
 
okey dan.......wat nieuwere tevens scherpere fotoos. :)

full
 
Laatst bewerkt:
misschien slim geweest wanneer je deze foto's er een maandje of 4 geleden op had gezet!

Ik zag toevalig dat het een "oud" topic was en bladerde ff verder naar pagina 6. De foto uit de openings post maakte me niet echt warm. Die wie je er nu op het gezet zeer zekers wel!
VETTE FIETS MAN!!
 
misschien slim geweest wanneer je deze foto's er een maandje of 4 geleden op had gezet!

Ik zag toevalig dat het een "oud" topic was en bladerde ff verder naar pagina 6. De foto uit de openings post maakte me niet echt warm. Die wie je er nu op het gezet zeer zekers wel!
VETTE FIETS MAN!!

De laatste zijn genomen met mijn nieuwe camera....... ;)
 
Stofdoek erover en 18 jaar wegzetten in een opslag.....heeft je zoon (of was het nou een dochter) straks een leuke brommer om mee naar school te gaan.... })

:+

(schopje)
 
Stofdoek erover en 18 jaar wegzetten in een opslag.....heeft je zoon (of was het nou een dochter) straks een leuke brommer om mee naar school te gaan.... })

:+

(schopje)


Hehe...zullen ze waarschijnlijk alleen maar ruzie om krijgen.........ik heb 2 jongens en die zijn nog tweeling ook. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan