nog een keer........mijn r1 tekoop

Van een fzr kun je id.een mooie naked van bouwen.......maar ik ga toch liever voor de kant en klare naked ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Dommel, als je de blauwe schicht (mooie bak trouwens) kwijt ben mag je t geld aan mij overmaken, krijg je een S4 voor terug.

Net zo snel weg bij het stoplicht, naked en ja, toch ff wat minder hoog boulevard gehalte 8-)

full
 
Stoere motor man. :} ......Maar moet inderdaad eerst van mijn blauwe schicht af. ;)

of wil je hem ruilen tegen de mijne......... :)
 
ja tis met recht een monster :)

Ruilen, mmmm, nah, wil ook een circuitracer hebben en een sm voor in amsterdam dus wil 'm echt verkopen.

balen hoor, t rijdt wel echt als een jekko ;]
 
ja tis met recht een monster :)

Ruilen, mmmm, nah, wil ook een circuitracer hebben en een sm voor in amsterdam dus wil 'm echt verkopen.

balen hoor, t rijdt wel echt als een jekko ;]


Hmmm........jammer dat je niet wilt ruilen ;) ...........maar als je nog mensen weet die op zoek zijn naar een mooie R1 :)

Dan help ik je van je monster af. ;)
 
moet je nog even wachten tot begin volgend jaar vrees ik, maatje van me wil wel weer een r1, heeft twee jaar niets gehad en heeft weer de kriebels.

Succes met de verkoop en hopelijk voor mij nog meer plezier met een s4!
 
Hmmm........jammer dat je niet wilt ruilen ;) ...........maar als je nog mensen weet die op zoek zijn naar een mooie R1 :)

Dan help ik je van je monster af. ;)
Ruilen tegen een echte fiets dan: 128 PK sterk, naked, undertail miniknippers, BSM highpipes, dubble dinges ruit, banden nog in goede doen, superbikespiegels etcetc.

full
 
Hmmm........jammer dat je niet wilt ruilen ;) ...........maar als je nog mensen weet die op zoek zijn naar een mooie R1 :)

Dan help ik je van je monster af. ;)

Valt tegen he Dommel. Ik doe niet eens meer moeite. Ruil ´m ter zijner tijd wel in.
 
Laatst bewerkt:
Ruilen tegen een echte fiets dan: 128 PK sterk, naked, undertail miniknippers, BSM highpipes, dubble dinges ruit, banden nog in goede doen, superbikespiegels etcetc.

(Afbeelding)

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik inderdaad opzoek was naar een Tl1000s en daarnaast een supermotard ofzo iets.
Maar nu ik die duke 990 van Ktm heb gezien ben ik een beetje van gedachten veranderd.......wat een mooie motor is dat zeg.... :9~ die wil ik echt graag hebben ( maar eerst live belijken op de motor Rai,misschien valt die wel een beetje tegen......$$$$$ ).Dus zou ik het liefst de R1 zonder inruil willen verkopen.( met uitzondering van een zwarte monster s4 natuurlijk... O-) )

Maareh.......bedankt voor het aanbod :} Die Tl van jou is echt een mooie fiets.....suc6 met je verkoop dan maar.En wie weet als de duke een beetje tegen valt........... ;)
 
Valt tegen he Dommel. Ik doe niet eens meer moeite. Ruil ´m ter zijner tijd wel in.

Valt inderdaad een beetje tegen............ik dacht dat de R1 wel een populaire fiets was.......niet dus. :?
En de moeite .......moch......ik heb er geen haast mee.Voordat het 2005 is zijn we weer dik 3 maanden verder en in drie maanden kan er nog van alles gebeuren,toch?
 
Die Tl van jou is echt een mooie fiets.....suc6 met je verkoop dan maar.En wie weet als de duke een beetje tegen valt........... ;)

Het was niet direct de bedoeling de motor nu al te verkopen maar zag jouw R1 en had zoiets van: wie niet wacht die niet wint!!! Mocht je nog van gedachten veranderen meel me dan even en wie weet.......

Vooralsnog suc6 met de verkoop van jouw kanon!!
 
Je verkoopt alleen een R1 als je een andere R1 terug koopt. Lekker houden dat bloed Geil ding!!! |( Tis net een vrouw die bedonder je ook niet :9 (uhhmm slecht voorbeeld |( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan