Ik heb in maart mijn 1100 span verkocht om een nieuw te bouwen (wat totaal niet opschietOh en verder doet het span het prima, zal wel door het lange en zorgvuldige opbouwen komen. Vooral het op twee wielen de boch door doet het goed bij mijn kinderen .
Moet alleen wel een andere veerpoot achterop zetten, die originele fietspomp maakt het rijden van bochten af en toe wel uitdagend. Lijkt net een Rus
De koper van mijn span wilde de motor weer solo op de weg zetten
Ik heb in maart mijn 1100 span verkocht om een nieuw te bouwen (wat totaal niet opschiet)
De koper van mijn span wilde de motor weer solo op de weg zetten, die zit dus met een aangepaste Hyperpro shock, volledig instelbaar, misschien heeft ie 'm nog?
Waarschijnlijk een domme vraag, maar als ik het bandje op de velg laat zetten laat ik meestal ook het ventiel vervangen, is dat gewoon een autoventiel? Maw kan mijn garagemannetje er gewoon een ander ventiel in zetten uit zijn grijpvoorraad of moet ik wat meenemen voor hem?
Ik had ook mijn twijfels bij zijn plannen, maar goed, zijn keus.Hij heeft hem als solo verkocht omdat hij een klassieker tweekleps span wilde en dus denk ik dat hij de schokbrekers enzo juist wel gebruikt heeft/gaat gebruiken, want zo hard schiet hij nu ook weer niet op....
En hij is er ondertussen zelf ook al.achter dat het niet t slimste idee was om een gepekelde zijspantrekker weer als solo te reincarneren en dan oo nog te denken dat je dan voor een appel en een ei een mooie zijspanbasis met smartwielen over houdt...
Hoe weet jij dat nou?
Standaard veer, van een meneer van zelfde gebrek aan gewicht als ik.
@Ralfie: je kan je veervoorspanning (compleet foute benaming overigens) opschroeven wat je wil, de veer wordt er niet sterker van, je fiets komt enkel wat hoger op zijn pootjes te staan.
Je bent gewoon te lang, daar kan je ook niets aan doen. Als je 160cm was geweest zou het prima kloppen.
Mijn BMI is inderdaad nog steeds wat aan de lage kant