Nog Friezen in the house?

he, he..eindelijk gaan we hem eens zien rijden :] Kun je eens rustig toeren met ons })

Nu nog even regelen dat Cycle voorop rijdt (stilo-vriend en bonnen tot max € 115,00 :9 ) dan kan er weinig mis gaan.
Voorop rijden is okeej, zullen we dan nu de boete van 115 euro delen ?? kan het voor mij ook beetje uit :) . Op rechte stukken is goed maar in de bochies denk ik dat jullie me niet bij houden :+ :P

ZOnet nog even op Tjalleberd geoefend, en wederom 4x steppie aan de grond en wederom 0x knietje aan de grond.... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Op rechte stukken is goed maar in de bochies denk ik dat jullie me niet bij houden :+ :P
:X

ZOnet nog even op Tjalleberd geoefend, en wederom 4x steppie aan de grond en wederom 0x knietje aan de grond.... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
En tis toch echt niet moeilijk, ZEKER niet op Tjalleberd. :P Wil je geen complex aanpraten }) maar je mag je sliders ook wel ff aan Sander, Lubbert of mij geven hoor. Kun je indruk maken bij je vriendinnetje. :X }) :P ;) Gewoon zaterdag ff achter iemand anders aanrijden, zie je vanzelf hoe het moet. :)
 
Op donderdag 17 april 2003 17:00 schreef Revolution het volgende::XEn tis toch echt niet moeilijk, ZEKER niet op Tjalleberd. :P Wil je geen complex aanpraten }) maar je mag je sliders ook wel ff aan Sander, Lubbert of mij geven hoor. Kun je indruk maken bij je vriendinnetje. :X }) :P ;) Gewoon zaterdag ff achter iemand anders aanrijden, zie je vanzelf hoe het moet. :)
IK heb al wel zo de smaak te pakken dat ik nieuwe slider heb gekocht, nu kan ik al wel zeggen dat de sliders al heeeellleeeeemaal op waren he :+

En dat indruk maken op de vriendin euhmz neeh laatmaar...
 
Op donderdag 17 april 2003 16:56 schreef CyCle het volgende:ZOnet nog even op Tjalleberd geoefend, en wederom 4x steppie aan de grond en wederom 0x knietje aan de grond.... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Hey CyCle, maak je toch niet zo druk .....
Knietje remt alleen maar af (en met 25 kw merk je dat al snel }) ), kost dus ook extra brandstof, kost ook nog sliders......

en levert je niks extra's :Z

Dus lekker zo blijven :]



dat houd ik me zelf ook altijd voor als knieneer niet lukt :+
 
Yo!

Hier nog een rasechte fries. Uit franeker, maar in het hartje nog (voor) altijd een Seun => Harlingen.

Over een toertocht, is er binnenkort nog wat leuks te doen? Afgezien van natuurlijk 9 juni.....
Heb wel zin om weer eens met een groepje te rijden.

Doeidoei!
 
Laatst bewerkt:
zijn dit alle friezen...
en rijden die wel met elkaar ????????????
ik reed altijd met een groepje uit dorp hier maar die hebben het vaak te druk..
als het mooi weer is ben ik zondags op de weg maar vind het leuker met wat meer motors te toeren , (hard toeren) dus hoef niet zo nodig mn knie op de grond maar denk dat ik wel kan mee komen.. greetings arjen
 
Nopes geen goutum, 5 km ongeveer van LWD af :)

De plaats bekend om de puppy cursus of niet? :+


Op dinsdag 20 mei 2003 11:31 schreef kawa1100 het volgende:
zijn dit alle friezen...
en rijden die wel met elkaar ????????????
ik reed altijd met een groepje uit dorp hier maar die hebben het vaak te druk..
als het mooi weer is ben ik zondags op de weg maar vind het leuker met wat meer motors te toeren , (hard toeren) dus hoef niet zo nodig mn knie op de grond maar denk dat ik wel kan mee komen.. greetings arjen

Er wordt veel gereden hier in friesland :)
Je kijkt gewoon uit naar een blauwe bora met kenteken 84-HF-TD of een zwarte stilo met kenteken 45-JZ-KZ, die volg je even en geheid dat je dan ons groepje motorrijders tegenkomt! :+

of je kijkt in dit topic: Topic van het noorden ;)
 
Yo!

Hier nog een rasechte fries. Uit franeker, maar in het hartje nog (voor) altijd een Seun => Harlingen.

Over een toertocht, is er binnenkort nog wat leuks te doen? Afgezien van natuurlijk 9 juni.....
Heb wel zin om weer eens met een groepje te rijden.

Doeidoei!


Ben je verhuist naar Franeker?? Djeez! Ik werk er wel maar blijf lekker in harlingen!

Kunnen wel een keer toeren! Heb mijn rijbewijs weer terug namelijk. Was ingevorderd door de Bora-crew.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan