De originele spanners van Honda zijn zoals bekend erg slecht.
Ik heb wel eens iets gehoord over niet-Honda-spanners die veel beter zouden moeten wezen.
Het probleem van de spanner is niet dat hij helemaal naar buiten komt en z'n werk niet goed kan doen, maar het feit dat hij ondanks dat het nooit zou mogen, toch weer terug kan gaan waardoor de ketting te slap komt met alle gevolgen van dien.
Ik ga ze vanmiddag even bestellen.
Voor mijn VTR uit 1997 - 28.000km met de originele spanners.
Ik hoor te veel enge verhalen en voor die 100 Euro ga ik het risico echt niet lopen!
Hoi Dave. Is al een vrij oud topic waar je nu in zit.ik weet inmiddels wat het kost e250,- gemiddeld incl arbeidsloon en btw.
maaruh ketting gelijk meepakken bij deze rep?
hoi vtbert, tja dit soort dingen laat ik echt liever doen door vakmensen als ik dat zelf ga doen moet ik zomers fietsen