Noord Drenthe off road Topic

laten we elkaar maar weer eens opzoeken en doornemen.
ik ben in voor alles, Zweden is prima was geweldig.
voor mij op de zelfde plaats is ook ok.
5/ 6 man meer dan genoeg
september is de beste tijd
ik heb er inmiddels vrienden wonen,die het zo even regelen
lit mar witte
 
Laatst bewerkt:
Het is rustig hier in het nieuwe jaar zeg!. Wordt er nog gereden nu het weer een beetje zachter is op de zandpaden??
Ik zou best wel weer eens willen rijden namelijk.
 
Hallo, jongens,
Vanmorgen een blokje om geweest. Het was weer eens prachtig off road weer. Zo dachten de Drentse handhavers er ook over. Dus Havelte links laten liggen. Daar schijnt men een grootscheepse jacht te hebben ingezet op een groep van 9 man. Wat ik hoor is dat dit Drenten waren en dat ze twee keer door zijn gereden bij een poging tot staande houding.
Het lijkt mij dat deze heren niet verstandig bezig zijn. Ik probeer mij zo goed als mogelijk aan de regels te houden. Vorig jaar dacht men onze hobby wel even dood te gaan controleren, maar ik geloof niet dat dit erg goed lukt. Ik ben zeer nieuwsgierig wat deze handhavingsdag zal gaan opleveren. ik heb in elk geval prachtig gereden en geen last gehad.
 
Hallo, jongens,
Vanmorgen een blokje om geweest. Het was weer eens prachtig off road weer. Zo dachten de Drentse handhavers er ook over. Dus Havelte links laten liggen. Daar schijnt men een grootscheepse jacht te hebben ingezet op een groep van 9 man. Wat ik hoor is dat dit Drenten waren en dat ze twee keer door zijn gereden bij een poging tot staande houding.
Het lijkt mij dat deze heren niet verstandig bezig zijn. Ik probeer mij zo goed als mogelijk aan de regels te houden. Vorig jaar dacht men onze hobby wel even dood te gaan controleren, maar ik geloof niet dat dit erg goed lukt. Ik ben zeer nieuwsgierig wat deze handhavingsdag zal gaan opleveren. ik heb in elk geval prachtig gereden en geen last gehad.

Hey Hekkesluiter,

Leuk om weer iets van je te horen. Wij hebben sinds de vorstperiode nog niet weer gereden. Daarbij komt ook nog eens dat onze 'Harense Smid' in de lappenmand ligt.

Ook ik (wij) proberen ons zo goed mogelijk aan de regels te houden maar kom regelmatig weer nieuwe verbodsbordjes tegen. Laatst zag ik nog een bordje met het gebod,

"Ruiters rechts houden". Misschien moeten we zelf borden plaatsen met titel "Off road rijders links houden" :+
 
Hey Sixpack,

Zou je me even een e-mail willen sturen of een sms met jouw mobiele nummer? Ik heb een nieuwe telefoon en ben een deel van mijn adresboek kwijt. Jouw nummer dus ook :/

We gaan 25 feb trouwens naar de motorbeurs. Zin om mee te gaan?
 
Laatst bewerkt:
ha Blauwe (en de rest) long time no see, kl...e vorstperiode :( :( Maar gaat weer de goede kant op *O* . Bedankt voor je uitnodiging, "helaas" zit ik dat weekeinde met vrouw en kids in een vakantiehuisje, dus de beurs wordt m niet.... was mooie gelegenheid geweest om materiaal voor zweden in te kopen.
Misschien dit weekeinde nog een rondje doen? moet zelf nog wel kijken of dat voor mij wat wordt ivm afspraken. Schieten jullie maar wat in, dan probeer ik in te passen.

ik stuur je post
 
ha Blauwe (en de rest) long time no see, kl...e vorstperiode :( :( Maar gaat weer de goede kant op *O* . Bedankt voor je uitnodiging, "helaas" zit ik dat weekeinde met vrouw en kids in een vakantiehuisje, dus de beurs wordt m niet.... was mooie gelegenheid geweest om materiaal voor zweden in te kopen.
Misschien dit weekeinde nog een rondje doen? moet zelf nog wel kijken of dat voor mij wat wordt ivm afspraken. Schieten jullie maar wat in, dan probeer ik in te passen.

ik stuur je post

Veel plezier met de family sixpack. Ach... op de beurs in Utreghh tref je toch weinig off road spullen aan en gaat het meer om de gezelligheid.

Voor onze trip in Zweden hoef je trouwens niet zoveel in te kopen. Zorgen dat je motor voor vertrek in goede staat verkeert en..... de nodige 'sixpacks' oid inslaan want van de drankkwaliteit en de hieraan gekoppelde prijzen worden we een beetje verdrietig :+

Van de ruimte en de vele bossen worden we weer errugh vrolijk *D
 
Laatst bewerkt:
We gaan ons wel vermaken, zitten aan de kust dus mooi uitwaaien.
Vandaag einde van de dag een klein rondje gemaakt met Kenny. Helaas was marechausse ook aanwezig op het oefenterrein ..........:-( ondanks netjes gestopt en praatje wel een PRENT!
Volgende keer er maar gewoon asociaal vandoor gaan, scheelt 60 euries
 
We gaan ons wel vermaken, zitten aan de kust dus mooi uitwaaien.
Vandaag einde van de dag een klein rondje gemaakt met Kenny. Helaas was marechausse ook aanwezig op het oefenterrein ..........:-( ondanks netjes gestopt en praatje wel een PRENT!
Volgende keer er maar gewoon asociaal vandoor gaan, scheelt 60 euries

Bijzonder vervelend :(

Heb je ook gekeken of er verbodsborden bij de toegangshekken staan? Volgens mensen die in de omgeving wonen is het openbaar terrein geworden waar je ook mag wandelen en fietsen.

Trouwens, vergeet je niet om verlof in te dienen voor de trip naar Zweden? ;)
 
Op de Haar mag je niet motorrijden. Wel wandelen of fietsen.

Vanochtend gezien dat OTR rijders werden nagezeten door een marechaussse met zwaailichten...die OTR mannen waren vlot weg, dus niet gepakt.

Vanmiddag ben ik nog ff wezen checken, was een vent op een KTM constant het hele terrein op stapvoets tempo aan het rondrijden... nog zo'n Stasi figuur.

Nu vind ik wel dat die lui op een standaard crosser zonder kenteken daar niets te zoeken hebben, voornamelijk omdat ze onverzekerd zijn.

Wat ik onbegrijpelijk vind: overheden blijven zich alleen inzetten voor bestrijden van onze hobby, in plaats van mogelijkheden te bieden. Dit ondanks diverse overleggen, we komen geen steek verder. Wat doet de KNMV eigemlijk behalve premie opstrijken?

Volgende keer weer lekker de staatsbossen in heren; is de pakkans echt minimaal, het is niet anders.
 
Op de Haar mag je niet motorrijden. Wel wandelen of fietsen.

Vanochtend gezien dat OTR rijders werden nagezeten door een marechaussse met zwaailichten...die OTR mannen waren vlot weg, dus niet gepakt.

Vanmiddag ben ik nog ff wezen checken, was een vent op een KTM constant het hele terrein op stapvoets tempo aan het rondrijden... nog zo'n Stasi figuur.

Nu vind ik wel dat die lui op een standaard crosser zonder kenteken daar niets te zoeken hebben, voornamelijk omdat ze onverzekerd zijn.

Wat ik onbegrijpelijk vind: overheden blijven zich alleen inzetten voor bestrijden van onze hobby, in plaats van mogelijkheden te bieden. Dit ondanks diverse overleggen, we komen geen steek verder. Wat doet de KNMV eigemlijk behalve premie opstrijken?

Volgende keer weer lekker de staatsbossen in heren; is de pakkans echt minimaal, het is niet anders.
Welkom op MF!
 
Op de Haar mag je niet motorrijden. Wel wandelen of fietsen.

Vanochtend gezien dat OTR rijders werden nagezeten door een marechaussse met zwaailichten...die OTR mannen waren vlot weg, dus niet gepakt.

Vanmiddag ben ik nog ff wezen checken, was een vent op een KTM constant het hele terrein op stapvoets tempo aan het rondrijden... nog zo'n Stasi figuur.

Nu vind ik wel dat die lui op een standaard crosser zonder kenteken daar niets te zoeken hebben, voornamelijk omdat ze onverzekerd zijn.

Wat ik onbegrijpelijk vind: overheden blijven zich alleen inzetten voor bestrijden van onze hobby, in plaats van mogelijkheden te bieden. Dit ondanks diverse overleggen, we komen geen steek verder. Wat doet de KNMV eigemlijk behalve premie opstrijken?

Volgende keer weer lekker de staatsbossen in heren; is de pakkans echt minimaal, het is niet anders.

Hoi Roef,

Tsja... Het is allemaal slecht verteerbaar en onbegrijpelijk. Het lijkt inderdaad het beste om gewoon ons ding te doen en zo weinig mogelijk op te vallen. In de relatief open defensie zandbak heeft niemand last van ons. Behalve van dan die schijnheilige off road rijders die met overheidsmateriaal wel mee doen met otr ritten en er ook nog eens een riante vergoeding voor ontvangen omdat ze in het weekend "werken". Belachelijk en te gek voor woorden. Ik krijg sterk het matennaaiers gevoel en jouw vergelijking met de Stasi is nog niet zo gek. Die schoten ook op hun eigen mensen. :X

Voortaan dus maar weer gewoon in de openbare bossen waar we minder opvallen. Blijkbaar wil de overheid niet anders.
 
Hoi Roef,

Tsja... Het is allemaal slecht verteerbaar en onbegrijpelijk. Het lijkt inderdaad het beste om gewoon ons ding te doen en zo weinig mogelijk op te vallen. In de relatief open defensie zandbak heeft niemand last van ons. Behalve van dan die schijnheilige off road rijders die met overheidsmateriaal wel mee doen met otr ritten en er ook nog eens een riante vergoeding voor ontvangen omdat ze in het weekend "werken". Belachelijk en te gek voor woorden. Ik krijg sterk het matennaaiers gevoel en jouw vergelijking met de Stasi is nog niet zo gek. Die schoten ook op hun eigen mensen. :X

Voortaan dus maar weer gewoon in de openbare bossen waar we minder opvallen. Blijkbaar wil de overheid niet anders.

Maar volgens mij haal je een paar zaken door elkaar, en je gooit ze gemakshalve maar op 1 hoop.

Wil jij het die mensen kwalijk nemen dat hun baas ze in de gelegenheid stelt om in het weekeinde aan ritten deel te nemen? Het is een officiële regeling, je kan dat die mannen niet kwalijk nemen. Elke vergelijking met de Stasi is dan ook ver te zoeken. Die mannen hebben maar 1 ding gemeen met de handhavers in de zandbak (Marechaussee) en dat is dat ze dezelfde trainers hebben.

Overigens was de Stasi een inlichtingendienst. Voor zover ik kan nagaan schoten zij niet, daar hadden ze weer andere diensten voor. Als je een andere organisatie bedoelt uit een zwart verleden, dan wil ik je graag waarschuwen. Vergelijkingen met en verwijzingen daar naar nemen we niet licht op.
 
Maar volgens mij haal je een paar zaken door elkaar, en je gooit ze gemakshalve maar op 1 hoop.

Ach..... dat doet men met ons, off road rijders ook regelmatig :+ Je krijgt er op den duur een dikke huid door.

Ik bedoelde trouwens niet de mannen van de LMB maar de marechaussee. Die heb ik ook wel mee zien rijden met otr ritten. Natuurlijk mogen ze daaraan deelnemen (mits goedgekeurde motoren) want het is een openbaar evenement.
 
Laatst bewerkt:
[Edit meangreengirl: Zulke onzin doe je maar via mail! doe even normaal.

Oh ja, je hoeft ook niet meer terug te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tikje gefrustreerd?
Och, we weten wie het is, en hij mist MF zo erg, maar hij mag hier niet meer komen. Om de paar weken/maanden duikt hij weer op. Zijn vorige kloon was al na 1 post ontmaskerd, en dat frustreert blijkbaar.
;)
 
Och, we weten wie het is, en hij mist MF zo erg, maar hij mag hier niet meer komen. Om de paar weken/maanden duikt hij weer op. Zijn vorige kloon was al na 1 post ontmaskerd, en dat frustreert blijkbaar.
;)
vervelend
 
Astu.
Zelf even uitprinten.
full

MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan