Noord-Holland deel 12!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, dat gaat wel rap zo ja. Volgende keer begin ik maar bij 800 ofzo. Weet ik zeker dat ik goed zit :X ;)

Thnx for integrating my pic in de openingsfoto. Leuk om te zien.

En moeten we voortaan echt aan die 2500 zitten ? Vink helemaal niet leuk. 1000 posts is toch prima ?
:^
Wat gaat Baksteen doen als je met 1000 posts een nieuwe start? Bekeuring? :P

@Baksteen: Er is door jullie bepaald dat een topic niet groter als 2500 post mag worden ivm de snelheid. Ik kan me niet voorstellen dat een topic meer of minder van 1000 posts de snelheid op ook maar enige wijze zal beinvloeden. Misschien dat een voorbeeldje het wat beter illustreert voor je.
Ik rij 80 km/uur op de snelweg. Mag dat? :P

:+

@Lady-M: Gefeliciteerd! Veel plezier ermee en deze rechtop houden hé?! ;)
 
Mooi,Agos heeft een gevoel dat dit een chettopic gaat worden.
Ik houd me verre van chetten. O-)

Ik heb voor het eerst 5 stoppies gemaakt vandaag,zo wat is dat makkelijk vergeleken bij een wheelie. :} :}
hmmm mijn 1e stoppie lag ik ook bijna met m'n mito op me rug.
Is wel goed oefenen :P
 
hmmm mijn 1e stoppie lag ik ook bijna met m'n mito op me rug.
Is wel goed oefenen :P

Mijn stoppies gingen alle 5 prima,ik had gewoon in m'n hoofd hoe je ze uit moest voeren,dat voerde ik uit,en mijn vermoedens klopten gewoon. :)


Sta ik laatst bij het stoplicht,staat er een blauwe Opel naast me met kaboemkaboemmusic.
Ik druk toeteren en zwaaien,en stug niet kijken hòòr die gozer in die Opel,volgens mij wilde ie mij niet zien.

Tssssssssss Opelfreaks. :(










:+
 
Mijn stoppies gingen alle 5 prima,ik had gewoon in m'n hoofd hoe je ze uit moest voeren,dat voerde ik uit,en mijn vermoedens klopten gewoon. :)


Sta ik laatst bij het stoplicht,staat er een blauwe Opel naast me met kaboemkaboemmusic.
Ik druk toeteren en zwaaien,en stug niet kijken hòòr die gozer in die Opel,volgens mij wilde ie mij niet zien.

Tssssssssss Opelfreaks. :(










:+
tja door dat boemboem hoor ik je toch nieeeeee :P

waar was dat dan???

edit:ben geen opel freak,automerk boeit me niet echt,heb ook mini peugeot renault mercedes gereden(maar dat hoort hier allemaal niet thuis :+ )
 
Mooi begin van deel 12 Jessy. Ik wist niet dat er foto's van mij waren van een stoppie. Waarom sta je zelf niet met de motor op de foto, er zijn van jouw zeken alleen foto's dat je staat te ouwe-hoeren.
Wat ik ook een beetje mis is de Jordan-Car-Wash bus, die staat er zo'n beetje altijd. Of je nu vroeg of laat komt Rikkie staat voor je klaar.
Ja leuk hé, voor de verandering eens andere mensen op de voorpagina die het ook verdienen! :P Ennuh ik en Rikkie houden ons liever op de achtergrond O-)
Check: onherkenbaar :+
 
sjonge jonge...ik kom 3dagen niet op mf...280mf mailtjes...van topics die ik door moet lezen...en un deel 12...ongekend...

:)
 
dan kan ik me topics niet meer in de gaten houden... :)
gelukkig heb ik een regel op me inbox staan alle mails van mf in de mf folder... :)
Daar hebben ze de 'markeer'functie toch voor uitgevonden? :?
Laat desnoods je browser opstarten met je markedtopics pagina. ;)
 
Dit gaat voor mij veels te ver. Ik kijk gewoon ff op de laatste pagina van het topic.

Moguh allemaal.

Volgens mij is het geen weer om te rijden, kniedownen met je regenbroek aan geeft van die gaten in je broek, dan is hij mooi niet meer waterdicht.
 
Dit gaat voor mij veels te ver. Ik kijk gewoon ff op de laatste pagina van het topic.

Moguh allemaal.

Volgens mij is het geen weer om te rijden, kniedownen met je regenbroek aan geeft van die gaten in je broek, dan is hij mooi niet meer waterdicht.
jij ken met droog weer al niet eens de gepoetste kant boven houden :+ dus laat staan met de regen....mijn advies...laat je bike lekker in de schuur staan ;) *D
 
Het was gelukkig niet mijn eigen motor.

De R6 is trouwens perfect opgeknapt. Er was alleen wat schuifschade op diverse kuipdelen. Deze zijn allemaal vervangen met als resultaat een bijna nieuwe motor.
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. De verzekering (Univé) heeft binnen een week de schade afgehandeld en het geld uitgekeerd. Super snel dus.
 
Ik kwam bij de Texaco vandaan en jij stond naast me voorgesorteerd,ik ging linksaf en jij richting "de Veken".
Je zat helemaal in gedachten,was gewoon te zien,ik zwaaien toeteren,niks hòòr,geen respons.
Tis gewoon omda'k in een Golfje rij hè! :( ;)
nee was dan gewoon in gedachten,wel vaker de laatste tijd(hmmm misschien wat minder medicijnen slikken :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan