Noord-Holland deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk is het vrij simpel:
Kijken of je ergens spanning hebt als je motor draait - draadje volgen - (schema !) - en waar de spanning niet meer is de draad vervangen.

ps. vanuit mijn werk heb ik meerdere gesmolten contactsloten gezien, waarbij sommige delen wel en sommige delen niet meer werkten. (vooral die delen waar veel spanning op komt te staan. (b.v. laadstroom)

Succes en nu stop ik anders "chat" ik weer. -O-

we gaan t zaterdag allemaal bekijken :Y iig bedankt voor je tips :9 ik hoop dat we er bij de motorzaak uitkomen (kan ik teminste mee met de megameet)
je hoort nog wel of t allemaal gelukt is ;)


Maar een lichte kabelbreuk kan soms akelig roet in het eten gooien

-O- :Y B| :X ;( '( *zucht*
doe mij maar een las apparaat he kev :+
 
dat serieuze gelul?


Any way ik ben er morgen avond ook en misschien die bitch van mij ook.
heel misschien neem ik morgen middag vrij ( lees dit als semi ziek melden ;) )
mocht dat lukken dan bel ik je wel je nummmer is neem ik aan het zelfde gebleven.
en anders post ik wel van af het werk :)

nr is nog steeds hetzelfde ja, en neen, niet dat serieuze gelul, maar het was weer een replay op Kevin: een breuk in de kabel heeft vervelende gevolgen ofzo, dat zei mijn vrouw gister avond ook...

laat maar, hijs niet leuk meer.

en ik hoor het morgen wel. zou leuk zijn als we in de middag ff kunnen cruisen. andres iig savonds..
 
Owww niks gemist zie ik. :9 gezellig hier ey _O-
Kevin heeft wel gelijk, circuitpraat is voor anderen weer niet zo boeiend. ;)
Maar irri gaan lopen doen en een die hard van het NH topic verzoeken naar een ander topic te gaan is ook niet handig. ;) :+
He jeetje geintjes kunnen wel hoor, ja denk toch ja vast wel :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey lachen man hier....

allemaal bitch-en catfights hiero.

Mocht je je nu aangesproken voelen en je afvragen wie ik nou weer ben...
...dan ben je nog niet lang genoeg bij AKM !

maar ik blijf jullie met spanning volgen hoor.

Probeer wel jullie motoren heel te laten anders zijn er straks alleen nog maar zielige mensen op AM.



Goed he, 8 zinnen in 1 post :)
 
14 mei dus leuk ga ik mij zelf vrij creeren :)
Gezellie! Ik ben de 14e ook van de partij. Ohw, vrijwel alle andere MSL-dagen trouwens ook :P

Bij MSL kan je trouwens in groep 1 all risk verzekeren. Uit mijn hoofd kost dat circa 60 Euro en heb je een eigen risico van 250 Euro.
 
Wat heb je besteld Bonni3, ben wel nieuwsgierig, allemaal nieuw spul erop?
Linkjes/picjes zijn welkom, ik zie het eindresultaat natuurlijk ook wel maar toch leuk.

PS: Goedemorgen allemaal! :W
 
Laatst bewerkt:
Bij mij mag je wel komen hoor ootje ookal kom je nie uit castricum ;) O-) :X

Limmen is gemeente Castricum toch :P Oh, ik heb niks gezegd :P

Ben hopelijk over een paar weken ook weer te vinden op de motor in N-H.. Voorlopig staat -ie nog met schade bij de dealer.. '(
 
Laatst bewerkt:
Zo hee, let ik ff niet op, zijner 6 pagina`s bijgekomen, en gaan jullei nog verevelend doen tegen elkaar ook, das natuurlijk niet de bedoeling.
Dat kan maar op 1 manier opgelost worden, de eerste mooie dag hierna komt er een moddergevecht, modder zat in die plas, kunnen jullie het lekker uitvechten terwijl wij langs de kant staan te genieten met een bakkie.
Zo, dat was het eerste puntje.

nu puntje 2. Ikke.

Zo, ben ik weer had het ff te druk om te posten, ik ben idd op mijn plaat gegaan bij het uitkomen van de tarzanbocht, geen idee hoe het is gebeurt, ik was gewoon lekker aan het rijden, en dat werd plotseling glijden, beetje vaag.

De schade isd alleen optisch, de rechterkant zit vol krassen, ik ben een stuurgewicht kwijt, stukje van mijn koppelingshendel afgebroken, richtingaanwijzer is eraf, rechtersteppie hangt omlaag, de beugel waar mijn uitlaat en het passagiersteppie aan vast zit is gebroken, de demper is aan gort, en ik heb toch een stuk meer last van mijn ribben dan op de dag zelf, beetje moeite met bewegen, hoesten en dat soort dingen.

Dus nu op zoek naar wat verse onderdelen om de boel weer een beetje op te knappen.

Oh ja, als er nog iemand een hanglamp van een shoei wil maken, ik heb met mijn helm ook een deuk in het asfalt gekopt, dus die moet ook vervangen worden.

Oh ja, ik ben ook nog uitstekend geholpen door de baco`s en marhalls op post 4
 
Hey lachen man hier....

allemaal bitch-en catfights hiero.

Mocht je je nu aangesproken voelen en je afvragen wie ik nou weer ben...
...dan ben je nog niet lang genoeg bij AKM !

maar ik blijf jullie met spanning volgen hoor.

Probeer wel jullie motoren heel te laten anders zijn er straks alleen nog maar zielige mensen op AM.



Goed he, 8 zinnen in 1 post :)
Wie ben jij nou weer? :? :+

Zo hee, let ik ff niet op, zijner 6 pagina`s bijgekomen, en gaan jullei nog verevelend doen tegen elkaar ook, das natuurlijk niet de bedoeling.
Dat kan maar op 1 manier opgelost worden, de eerste mooie dag hierna komt er een moddergevecht, modder zat in die plas, kunnen jullie het lekker uitvechten terwijl wij langs de kant staan te genieten met een bakkie.
Zo, dat was het eerste puntje.

nu puntje 2. Ikke.

Zo, ben ik weer had het ff te druk om te posten, ik ben idd op mijn plaat gegaan bij het uitkomen van de tarzanbocht, geen idee hoe het is gebeurt, ik was gewoon lekker aan het rijden, en dat werd plotseling glijden, beetje vaag.

De schade isd alleen optisch, de rechterkant zit vol krassen, ik ben een stuurgewicht kwijt, stukje van mijn koppelingshendel afgebroken, richtingaanwijzer is eraf, rechtersteppie hangt omlaag, de beugel waar mijn uitlaat en het passagiersteppie aan vast zit is gebroken, de demper is aan gort, en ik heb toch een stuk meer last van mijn ribben dan op de dag zelf, beetje moeite met bewegen, hoesten en dat soort dingen.

Dus nu op zoek naar wat verse onderdelen om de boel weer een beetje op te knappen.

Oh ja, als er nog iemand een hanglamp van een shoei wil maken, ik heb met mijn helm ook een deuk in het asfalt gekopt, dus die moet ook vervangen worden.

Oh ja, ik ben ook nog uitstekend geholpen door de baco`s en marhalls op post 4
Nou da's ook weer mooi kut!
Slecht weekend voor motorrijdend Noord Holland |(
 
ootje,
kan ik mij helemaal voorstellen, maar op een gegeven moment ging het helemaal nergens over, en was het meer een msn achtig gesprek en daar is dit forum / topic niet voor. ik hoef niet constant verhalen tussen jullie te lezen, dat vind ik (en met mij anderen) storend. thats eigenlijk it.
verder vinden wij het natuurlijk ook gezellig dat jullie er bij zijn.

@ Martijn: morgen avond is ok, neem ik Steef ook mee. :]
@ Camiel: relaxed dat je circuitragger weer ok is, had je snel geregeld! :}
@ Petch: wats geburt?? ;(
@ Bonnie: wats geburt?? ;(
@ Freaky: weet je al wats geburt met lucifer?? '(
@ Pq: al wat meer bekend over jouw motor?? '(


nou bij mij: (post uit cb500 topic)

ja de voorpoten zijn nog wel goed.. Het is wettelijk gezien idd mijn schuld.. maar degene die voor degene waar ik tegenaan reed, reed moest heeeel hard remmen voor poep.. en daardoor die voor mij reed ook, en ik kon dat niet beremmen en raakte in de slip..

Voor de wederopbouw zijn al wat onderdelen besteld.. Heb de dingen bij www.optitune.nl besteld, volgens mij wel een goede zaak! veel streetfighter spulletjes..

hlusfblk1.jpg


360-663.jpg


dat worden de dingetjes.. zal ze wel pas moeten maken ofzo.. maarja was maar 115 eu met verzendkosten!
 
vokgensmij hebben jullie missisbikerchick weggejaagd, ze heeft nog geen 1 berichtje achtergelaten op deze pagina... wel saai zo als dat serieuze gelul -O- ;)

maar ik moest wel eerst weer 3 pagina's doorlezen omdat ik 3 uur niet op MF was geweest voordat ik wist waar het allemaal over ging.


Nee hoor ik ben nie weg. Ik lag lekker in mijn bedje. Had een er een beetje genoeg van. Waar ging het nou eigenlijk om.

Dus ik ben der nog hoor chrisscross. :j
 
Daarom is dit zo'n moeilijk topic: het staat onder "waar is wat te doen", maar het is eigenlijk gewoon een gezellig samenzijn van N-H-ers, met uiteenlopende onderwerpen.

Dit laatste onderwerp hoort eigenlijk onder techniek, maar dan vind je het nooit meer terug.

Jullie kennen mij helaas nog niet live, maar ik ben heus wel oke hoor O-)

Ik hoop nog velen van jullie live te ontmoeten.

Ik denk dat dit ook voor Carla bikerchick geldt
.

Ja hoor. Ik vind het juist leuk om mensen uit de omgeving Castricum te ontmoeten en samen te rijden. Het is ook nooit mijn bedoeling geweest dat het zo uit de hand zou lopen.
 
Ja zullen we dan maar hier bitchfighten chatten??? O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan