Noord Holland : Deel 9 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks nog mensen Akermaat onveilig aan het maken? Als het dit weer blijft ben ik er rond half acht.
 
GESPOT:::::SLO op een ER5 vol in leer pak trachtend een kneedown te doen





dit lukte overigens niet :P

SSSSsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssttt

:( ik schaam me diep

zelfs jessy kwam me links en rechts voor bij zetten ....

Iemand een idee om koel vloeistof van een leren pak te verwijderen die Leen ER5 begon te zweten onder mijn lieftallige bewind O-) :X

@ Stamper ik had idd een zware kater werd veels te laat wakker op mijn keybord ..kon gelukkig welliswaar duizelig zien dat de 1000 nog niet gehaald was ;/

Maareh Slo heeft bling bling laten monteren vandaag , Goodridge stalen remleidingen met echt gouden banjo's lol :P
Stiekum geprobeerd op een lege weg en zag het asfalt wel heel dicht bij komen de eerste keer . *D dit maakt echt gelukkig veel verschil.

Lators :>
 
@ stampertje Heb je vakantie dan? Balen dat je zulk weer hebt dan, wordt weinig rijden |(
Hoop dat het eind volgende week weer een beetje opklaart, dan mag ik weer buiten spelen van de baas (storingsdienst :( )
btw kun je nog veilig doorrijden als de indicatienopjes gelijk komen met het profiel (zit er een marge in) of gelijk maar opbranden en nieuw eronder??
Jah joh, twee weekjes vakantie ... ( zondag wielerronde, wo do vrijdag kermis )
Nee, nie egg balen ... heb een hoop schilderwerk in huis en ben al lang blij dat het niet zo heet meer is, dus dit weer komt wel uit ... mag natuurlijk wel droog zijn, want dan kan er s'avonds nog ff :] worden.

Ach en over je profiel ( meten is weten ) bij twijfel oproken die bende :9~
 
Hint:

I.v.m. anti knal brigades zal er niet al teveel worden afgesproken in dit topic...meestal zijn er wel mensen te vinden bij schappelijk weer.. ;) O-)
 
Mogge.


Er gaat weer flink wat regen komen. In de ochtend valt het mee met wat lichte regen of motregen. Maar vanmiddag regent het overal flink door. De temperatuur stijgt naar ongeveer 18 graden. Ook waait het stevig uit het zuidwesten, matig tot vrij krachtig, bij zee en IJsselmeer soms hard.

radar.fpl


:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan