Noord-Holland topic: Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op SBS6 wordt zo iemand langs de kant gezet die op zijn achterwiel rijdt met een R1.
is dat iets nieuws dan?
moeten ze ff op de akermaat filmen...dan zien ze er 3 naast mekaar op 1 wiel... :)
 
Tuurlijk is dat niet nieuw,maar het is motorgerelateerd,en dus ik dacht effe posten.
Tweede item ging over twee gasten op de motor op de A7,nog effe gekeken of het bekenden waren.

Trusstuhh :z :z Agos is moe van het stappen.
 
als het weer een beetje netjes blijft ben ik rond 12:00 op akermaat mét bulletcam :]

edit: accu camcorder nog leeg... :X make it 12:30 - 13:00
 
Laatst bewerkt:
Zo aangezien ik zelf ook vaak een hekel heb aan hele lange verhalen op het forum heb ik het maar ff in een los bestandje bijgevoegd dus als je niet wilt hoef je het niet te lezen ;)

Samenvattend ben ik gisteren 11 uur aan het sleutelen geweest bij Madracing en vanacht nog eens 2,5 uur langs de snelweg op de Akermaat.

Mijn dank is eeuwig voor de dames en heren van Madracing en ErikMV en R.S.

Wat is er aan mijn motor gebeurd:
olie en koelvloeistof ververst, oliefilter vervangen, andere achterband, K7N luchtfilter, kleppen gecontroleerd, synchroon gesteld, voorvorkolie vervangen, remklauwen gereviseerd en stalen remleidingen erop!!

Even kijken of ik nog een testritje kan maken vandaag en anders misschien vanavond.. ben nu nl behang aan het krabben :? :X :X

 
Zo aangezien ik zelf ook vaak een hekel heb aan hele lange verhalen op het forum heb ik het maar ff in een los bestandje bijgevoegd dus als je niet wilt hoef je het niet te lezen ;)

Samenvattend ben ik gisteren 11 uur aan het sleutelen geweest bij Madracing en vanacht nog eens 2,5 uur langs de snelweg op de Akermaat.

Mijn dank is eeuwig voor de dames en heren van Madracing en ErikMV en R.S.

Wat is er aan mijn motor gebeurd:
olie en koelvloeistof ververst, oliefilter vervangen, andere achterband, K7N luchtfilter, kleppen gecontroleerd, synchroon gesteld, voorvorkolie vervangen, remklauwen gereviseerd en stalen remleidingen erop!!

Even kijken of ik nog een testritje kan maken vandaag en anders misschien vanavond.. ben nu nl behang aan het krabben :? :X :X
't is maar goed dat je dealer zo behulpzaam was en alles voor je kostenloos gerepareerd heeft zeg... :X :X :X :X
</sarcasme>

edit: Voor de duidelijkheid, de dealer die je dat ding verkocht heeft dus.
 
Laatst bewerkt:
Zo aangezien ik zelf ook vaak een hekel heb aan hele lange verhalen op het forum heb ik het maar ff in een los bestandje bijgevoegd dus als je niet wilt hoef je het niet te lezen ;)

Samenvattend ben ik gisteren 11 uur aan het sleutelen geweest bij Madracing en vanacht nog eens 2,5 uur langs de snelweg op de Akermaat.

Mijn dank is eeuwig voor de dames en heren van Madracing en ErikMV en R.S.

Wat is er aan mijn motor gebeurd:
olie en koelvloeistof ververst, oliefilter vervangen, andere achterband, K7N luchtfilter, kleppen gecontroleerd, synchroon gesteld, voorvorkolie vervangen, remklauwen gereviseerd en stalen remleidingen erop!!

Even kijken of ik nog een testritje kan maken vandaag en anders misschien vanavond.. ben nu nl behang aan het krabben :? :X :X


Tjonge,tjonge je hebt echt wel mazzl dat je niet onderuit gegeaan bent mat al dat olie op je awiel. Getuigt van motorbeheersing :}
Top de heren van MaDracing en ErikMV heel hoffelijk waren ook :}
Reageer je frust maar af op het behang afhalen :X :X
Su6 ik ga maar ff naar de aker :X
 
Zo, dat was weer even lekker.. en... gezellig !

Camiel heeft weer een nieuw iets gevonden wat waarschijnlijk gemaakt moet worden, wat zo langzamerhand betekent dat ik beter een nieuwe kan kopen '(
En ik dacht altijd nog wel zo zuinig te zijn geweest op m'n fietsie.
Van de winter maar weer 's sparen dan.

Tot volgende week zaterdag !! *D *D
 
zo hee, alweer 4 pagina`s, gaat lekker.

En aardige mensen he, bij madracing :) Nooit te beroerd om ff een beetje extra te doen.

Doe ze volgende maar de groeten van me. Of heb je voorlopig ff genoeg gesleuteld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan