Noordelijke Rijders Speed Topic nr 27: Boontjes doppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal
dacht meld me hier ook maar eens ff aan op aanraden van appieVTR
ik ben dus jeroen
woon in grijpskerk
en heb een suzuki gsrx 750 van 2002
aleen mag er nog niet op rijden:P eerst nog ff rijbewijs halen
hier even een foto van de motor
full
 
Bedankt, ik zal daar zeker even een kijkje gaan nemen.. :Y

Ik heb bij Oosterpoort gelest... had het winterpakket, was aardig voordelig! Er zijn daar flink wat instructeurs... sommigen zijn leuk en anderen.... minder leuk (geen vrouwelijke instructeurs). Je mag zelf aangeven bij wie je wil rijden, dus dat hoeft geen beperking te zijn (tegen die tijd wil ik best wat namen noemen ;-)). Ik vond het vooral fijn dat ze heel flexibel zijn, je altijd wel op korte termijn lessen kan plannen (is anders in de zomer waarschijnlijk), etc. Voertuigbeheersing is op oefenterreintje in Assen (langs het spoor), dit kan een nadeel zijn omdat je daar dus voor de voertuigbeheersing nog heen moet, maar het is wel een prettig afgesloten terrein en de instructeurs daar zijn erg leuk! Verder vond ik het een enorm voordeel dat de reischool naast het CBR zit, dus je kent ieder hoekje en gaatje daar, wat tijdens je examen mega van pas komt!

(Kwam vandaag een van de instructeurs tegen die in de auto achter een leerling aan reed, was zeker ongesteld ofzo, met dit heerlijke weer!!!)

Ik ben benieuwd.
 
hallo allemaal
dacht meld me hier ook maar eens ff aan op aanraden van appieVTR
ik ben dus jeroen
woon in grijpskerk
en heb een suzuki gsrx 750 van 2002
aleen mag er nog niet op rijden:P eerst nog ff rijbewijs halen
hier even een foto van de motor
[afbeelding]


Hallo Jeroen welkom hier :W

Je hebt een mooi motor houd de glimmende kant boven

en succes met het behalen van je A

Groetjes Daan
 
Ik heb bij Oosterpoort gelest... had het winterpakket, was aardig voordelig! Er zijn daar flink wat instructeurs... sommigen zijn leuk en anderen.... minder leuk (geen vrouwelijke instructeurs). Je mag zelf aangeven bij wie je wil rijden, dus dat hoeft geen beperking te zijn (tegen die tijd wil ik best wat namen noemen ;-)). Ik vond het vooral fijn dat ze heel flexibel zijn, je altijd wel op korte termijn lessen kan plannen (is anders in de zomer waarschijnlijk), etc. Voertuigbeheersing is op oefenterreintje in Assen (langs het spoor), dit kan een nadeel zijn omdat je daar dus voor de voertuigbeheersing nog heen moet, maar het is wel een prettig afgesloten terrein en de instructeurs daar zijn erg leuk! Verder vond ik het een enorm voordeel dat de reischool naast het CBR zit, dus je kent ieder hoekje en gaatje daar, wat tijdens je examen mega van pas komt!

(Kwam vandaag een van de instructeurs tegen die in de auto achter een leerling aan reed, was zeker ongesteld ofzo, met dit heerlijke weer!!!)

Ik ben benieuwd.

Eigenlijk helemaal mee eens :) Ik heb ook bij Oosterpoort gelest en vond het prima. Destijds Jan en Stefan als instructeurs gehad. De eerste het meest en die was dik ok. In het begin vond ik hem wat bot, maar dat directe ben ik al snel gaan waarderen. Weet je iig direct wat je goed en fout doet :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan