Noordelijke Rijders Speed Topic nr 27: Boontjes doppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!
Sorry dat ik jullie draadje zo bestorm, maar ik vroeg mij af of jullie ervaring hebben met rijscholen in en om Groningen. Ik heb al een tijdje de droom om motor te rijden en ik denk dat ik m'n financiën nu bijna bij elkaar heb, dus ik ben op zoek naar een goede rijschool. Ik ga zelf natuurlijk wel hier en daar even kijken, maar als jullie ervaringen hebben, hoor ik dat graag! :Y

Thnx! :W
Heb anderhalf jaar geleden les gehad bij Oosterveld in de stad.
Prima bevallen :Y
 
Eigenlijk helemaal mee eens :) Ik heb ook bij Oosterpoort gelest en vond het prima. Destijds Jan en Stefan als instructeurs gehad. De eerste het meest en die was dik ok. In het begin vond ik hem wat bot, maar dat directe ben ik al snel gaan waarderen. Weet je iig direct wat je goed en fout doet :Y

Was alleen jammer dat Jan wat minder vrouwvriendelijk was! Toen ik met vlag en wimpel was geslaagd bij -4 graden celcius (de examinator wilde het aflassen maar Jan en ik konden hem gelukkig overhalen dat dat niet nodig was) zei hij tegen de andere instructeurs, "ach, de damesroute". Maar inderdaad, als je een beetje de botheid leert waarderen, ist een prima vent! Ik was persoonlijk zelf nogal gek op Renee W. en op Kambyz (die kletst zo gezellig).
 
heb ik me oude dainese racepak maar aangetrokken voor op de katana omdat t toch veiliger is dan een spiekerbox , kom ik met mijn laarzen elke keer op de grond in een bocht, slijten als een dolle nu die toesliders , bah

ohja , sjezus wat een kakforum.



:+
 
hallo allemaal
dacht meld me hier ook maar eens ff aan op aanraden van appieVTR
ik ben dus jeroen
woon in grijpskerk
en heb een suzuki gsrx 750 van 2002
aleen mag er nog niet op rijden:P eerst nog ff rijbewijs halen
hier even een foto van de motor
[afbeelding]
welkom! nette fiets, goeie kleur ;)

heb zelf een aantal jaren in griepskerk gewoond :Y
 
Eigenlijk helemaal mee eens :) Ik heb ook bij Oosterpoort gelest en vond het prima. Destijds Jan en Stefan als instructeurs gehad. De eerste het meest en die was dik ok. In het begin vond ik hem wat bot, maar dat directe ben ik al snel gaan waarderen. Weet je iig direct wat je goed en fout doet :Y

Heb ook les gehad van Jan en Stefan, hoorde laatst dat Stefan in een roelstoel zit, motorongeluk gehad en is nu verlamt vanaf zijn tenen tot aan zijn armen. '(
 
Vanaaf iets meer (geluk) als JeeWee en Inq

55km te hard.....maar kerel matste me naar onder de 50km te hard.

morgen naar ziekenhuis rib laten amputeren -O-
Misschien kan ik die verkopen op Marktplaats

kakzooi
 
Laatst bewerkt:
bedankt allemaal voor de reacties:D
ben er ook wel blij met de motor ik heb hem helemaal nieuw gespoten ivm met schade.
hoop dat ik me er wel een tijdje mee kan vermaken
@ appie :komt goud jong zal mien best doen
@pilatus:waar heb je gewoont dan in gkerk?

gr jeroen
 
bedankt allemaal voor de reacties:D
ben er ook wel blij met de motor ik heb hem helemaal nieuw gespoten ivm met schade.
hoop dat ik me er wel een tijdje mee kan vermaken
@ appie :komt goud jong zal mien best doen
@pilatus:waar heb je gewoont dan in gkerk?

gr jeroen


wilkomen

Pilatus woont iets meer naar links richting friesland
 
Vanaaf iets meer (geluk) als JeeWee en Inq

55km te hard.....maar kerel matste me naar onder de 50km te hard.

morgen naar ziekenhuis rib laten amputeren -O-
Misschien kan ik die verkopen op Marktplaats

kakzooi
Blijft een k*tboete, maar wel erg veel geluk gehad :Y

Zal morgenvroeg gelijk een staatslot halen als ik jou was :+
 
bedankt allemaal voor de reacties:D
ben er ook wel blij met de motor ik heb hem helemaal nieuw gespoten ivm met schade.
hoop dat ik me er wel een tijdje mee kan vermaken
@ appie :komt goud jong zal mien best doen
@pilatus:waar heb je gewoont dan in gkerk?

gr jeroen
de vereeniging ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan