Noordelijke Rijders Speed Topic nr 27: Boontjes doppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
herken jij in het donker een zuurstok auto in je spiegels :+


nee, maar wel de lichten die je probeert bij te houden. maar ok je kan wel es wat over het hoofd zien. vandaar dat ik ook al eerder een prent van de politie op de deurmat kreeg, rechts inhalen, en een heel verhaal dat ze een meting hadden gestart maar niet konden afmaken doordat ze niet het niet bij konden benen, daar had ik dus ook geluk.

maar je moet gewoon in deze periode ff rustig aan doen. ze worden wakker. nu alle mooi weer rijders ook uit hun hol komen kruipen
 
ik doe het licht maar uit want het is hier redelijk uitgestorven
full

:Z
 
zo 1 goede morgen deze morgen.

de rit weer overleefd roze papiertje nog op zak deze rit geen zuurstokken of stille kak lui op de weg pfff.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen.....

Ff over die meuk van de Lidl..... W5 engine cleaner.... SUPER spul voor de velgen schoon te maken.... ff inspuiten doekje erover en ze glimmen weer en zijn mooi schooooon.. *O*

Voor de rest..... ik mot dat spul van Lidl niet......vooral het eten daaro.. :r :r
 
Morguh!

Kooi werkt, gister ding ff rustig erop gelegd om te kijken of alleen de kooi de grond raakt. Nu hopen dat ie bij hardere klappen ook werkt. Gister ff met Kay gereden, ging echter vrij kut mss 1 á 2 x beetje lekker opgekoppelt en ff omhoog gehouden. Tot ik hem landde en een beetje een krakent geluid hoorde ff gekeken en ja hoor olie op 1 van de vorkpoten. Lag ook plasje olie waar het gebeurde dus binnenkort maar ff nieuwe olie en keerringen erin laten zetten.

Maja hierna geen zin meer om te rijden dus richting huis genokt, kay heeft volgens mij nog een rondje alleen gehakt.
 
:W Goeiemorgen... :Z

Edit:

@Jeroen..welkom hier :W

@Rene..mazzel gehad dus. Hopen dat die rib nog wat oplevert...
 
Laatst bewerkt:
Gister even op de motor naar mijn ouders geweest, vlak voor Groningen kwam er een blauwe FJR1300 achter me rijden en die bleef ook achter me, toen er een auto met dik over de 100 invoegde op de ring ging die daar achteraan en even later stonden ze beide stil. Ook een zuurstok dus :P

Rijd tevens ook een zwart/donkerblauwe polo in Groningen met lichten in de grill en volgens mij een camera onder de spiegel, zat in elk geval politie in.
 
full

ze beloven weer mooi weer voor vandaag.
Helaas is mijn kawa niet meer toegestaan op de weg.
:9

Z'n racejas staat hem goed! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan