North Cape Quest - 24 juli vertrek vanuit Zeist

Marcus-2

Rookie
27 jan 2009
12
0
Aanstaande zaterdag, 24 juli, vertrek ik om 12.00 uur vanaf Carpointer-Zeist aan de Dijnselburgerlaan 1-17 voor een LIVE streaming/tracking video reis van drie weken naar de Noordkaap voor MDA. Muscular Dystrophy Association.
Deze reis zal sowieso 24 uur te volgen zijn d.m.v. het LIVE tracking systeem en gedeeltelijk door het LIVE streaming systeem waardoor 1:1 te zien is wat ik doe en waar ik rij. Daarnaast zal ik elke dag een video onteren en uploaden.
Harley-Davidson heeft hiervoor een prachtmige FLHTK (Electric Glide) ter beschikking gesteld.
Motormedia.nl sponsored de brandstof en zullen alle video's op Motormeuk te zien zijn.
Kernwoorden voor dit avontuur: Natuur,Cultuur, Avontuur,Informatief, Creatief,Innovatief.
Doel: Het brengen van de MDA vlag naar het Noordkaapmonument: : Children of the World".

Iedereen welkom bij de start.

Marcus
 
Zo de motor staat gepakt. Klaar voor de reis. Schat een 500kg totaal gewicht. Motor is al 413kg leeg. Camera's, statieven, laptop enz, enz.
 
Leuk dat ik je ook even uit kon zwaaien. Ik ga je volgen op je trip voor het erg goed doel.
Een goede reis gewenst met mooie avonturen !!!
 
Aardig eindje gereden vandaag , ik heb u gevolgd via carpointer.
Hopelijk heb je goed weer gehad tijdens de rit .
Veel succes met de aankomende ritten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan