Norton Commando 961 Ervaringen

Norton is overgenomen vlgs dit bericht duszz..

 

VS Motor Company, de nieuwe Indiase eigenaar van Norton Motorcycles, heeft John Russell aangesteld als interim-CEO van het Britse motormerk. Russel werkte van 1998 tot 2007 bij Harley-Davidson Europe als Vice-President en Managing Director. Hij werkte daarvoor bij Land Rover als Managing Director voor hun commerciële divisie tussen 1986 en 1994 en erna als directeur van Manganese Bronze Plc, de fabrikant van de beroemde London Taxi. Verder was hij voorzitter van Walpole, een branchvereniging van luxe Britse merken.


Het lijkt erop dat Russel er als interim-CEO vooral voor moet zorgen dat de afwikkeling van de overname en het voorafgaande faillissement worden uitgevoerd.

 
ik leer hier nog wat bij...heb altijd een zwak voor Norton commando’s dus zat een beetje dit topic door te lezen...jammer dat het zo afloopt..soort Bimota verhaal, gebed zonder eind.
Zag paar weken geleden een Norton commando voorbij rijden in Ede..prachtige fiets met een heerlijk geluid🙏🏽
 
Lekker druk nog steeds hier 🙈.
Norton in Ede gezien.. Ik niks gezien hier.
Heb onlangs toch een nieuwe motor gekocht maar geen Norton 961.

Ducati Multistrada Enduro 1260 als opvolger van de Enduro 1200.

Het Norton verhaal boeit me nog steeds maar eerder gemeld hier dat ik geen sleutelaar ben duszz.. Blijf ik er toch nog steeds naar kijken her en der.
Nog 1 gebruikte te koop momenteel bij HP motoren. Een 2010 model dus de eerste serie vlgs mij.
Eventuele problemen zullen na tien jaar wel opgelost zijn wslijk. 😊
 
Ik zie die Nortons nog wel flink in prijs stijgen,blijft toch exclusief spul ondanks dat de baas een boefje was.
 
Ik zie die Nortons nog wel flink in prijs stijgen,blijft toch exclusief spul ondanks dat de baas een boefje was.
Goedkoop zijn ze idd niet.
Die bij HP vragen ze bijna 14k voor.
Bj 2010.

In de UK zie ik ze ook nog niet echt goedkoper inclusief ophalen ect.
Exclusief zeker maar ook lastig als je bij problemen naar België moet of? 🤔.
Nu is regio Antwerpen best wel te doen maar tis gewoon lastig als er niks in de buurt is waar je heen kunt bij serieus gedoe. Onderdelen??
 
Tja verkrijgbaarheid van onderdelen doet weinig met de prijs,het is voor verzamelaars ook niet belangrijk,die kopen
zoiets niet om op te rijden maar voor de heb.Zo ging het ook met bv de Bimota V due,in het begin kocht je ze
in verhouding tot nu nog voor weinig,dat is nu wel anders,prijzen zijn omhoog geschoten en onderdelen is een
moeilijk verhaal,de meeste staan bij verzamelaars mooi te zijn en er word niet mee gereden.
 
Laatst bewerkt:
Tja verkrijgbaarheid van onderdelen doet weinig met de prijs,het is voor verzamelaars ook niet belangrijk,die kopen
zoiets niet om op te rijden maar voor de heb.Zo ging het ook met bv de Bimota V due,in het begin kocht je ze
in verhouding tot nu nog voor weinig,dat is nu wel anders,prijzen zijn omhoog geschoten en onderdelen is een
moeilijk verhaal,de meeste staan bij verzamelaars mooi te zijn en er word niet mee gereden.
Klopt dat het merendeel ze koopt voor de heb en het bekende rondje om de kerk. Doe ik met de Voxan Cafe Racer 1000 eigenlijk ook. Is ook een hebbeding motor maar iets gunstige qua prijs. Heb nu drie motoren en na de aanschaf van de Enduro 1260 is een Norton 961 erbij iets teveel van het goede denk ik. Of ik moet er echt een tegen komen voor een gunstige prijs. Maar 14 k en tien 🔟 jaar oud vindt ik net wat te gek.
Maarrrr.. Dat zei ik vier jaar geleden ook van de Enduro 1200 en die stond er later ook dus met mij kan het echt alle kanten op.
 
Ik weet niet wat de nieuwe eigenaar van plan is,maar ik vrees dat het vrij kleine aantal wat ooit geleverd is ook het enigste zal blijven,
nu schreeuwt iedereen nog moord en brand over wat er gebeurd is,maar zodra dat weer vergeten is krijgen de verzamelaars weer
honger en het mag misschien nog een tijd duren,maar 1 ding is zeker de geleverde Nortons schieten dan omhoog in prijs.
Overigens is HP momenteel de goedkoopste,op Mobile.de staan er nog een aantal voor veel hogere bedragen.

 
Laatst bewerkt:
HP de enigste met een gebruikte.
Hier zaten ook een paar mensen die er een hebben of hadden. Reageren ook niet meer.
Deze link ook een aantal.
 
Deze bedoel ik. We waren tijdje geleden in Goes. Mooie motor vonden we.

Best mooi maar ik ben veel meer van de Thruxton
Screenshot_20200604-145652_Marktplaats.jpg
 
Zit met een vraagje, wellicht dat hier iemand het antwoord weet. Is er in Nederland iemand die een dominator SS heeft? Zo ja kan iemand mij in contact brengen met diegene? Als het een motor-forum lid is helemaal ideaal maar zo niet dan wellicht een mailadres of iets dergelijks.
B.v.d
 
Zit met een vraagje, wellicht dat hier iemand het antwoord weet. Is er in Nederland iemand die een dominator SS heeft? Zo ja kan iemand mij in contact brengen met diegene? Als het een motor-forum lid is helemaal ideaal maar zo niet dan wellicht een mailadres of iets dergelijks.
B.v.d
Of een commando😅 het is een teller gerelateerd vraagje
 
Terug
Bovenaan Onderaan