NOS / lachgas op de motorscooter

Beverly 500
ZAPM34100 00001001

Beverly 500 (Euro 3)
ZAPM34200 M343M

Welke van de bev500 moet ik aanklikken ? De prijs is verder hetzelfde van de onderdelen :?
 
ik heb er een uit 2003 maar moest die euro3 hebben die carters zijn anders anders dan de mijne kijk maar op de plaatjes ik denk dat jij ook die euro3 moet hebben ..
 
ja maar die bovenste is dit blok ..
BEVERLY_500_32528.png

en die euro 3 is deze
BEVERLY_500EURO3_ZAPM34200_39400.png


voor mij is het die euro 3 1000%
je heb ook nog de keus uit
Beverly 500 2006 ZAPM34100 M341M
en
Beverly 500 Cruiser Euro3 ZAPM34500 M34AM

kijk maar op deze link.

:)
 
nou heel italie licht op zijn gat dus ik verwacht mijn onderdelen pas later aangezien het echt lekker weer was heb ik mijn bev weer in elkaar gezet en heb vandaag lekker getoert ik heb nieuwe banden nieuwe schijven en opties ook een paar nieuwe dingen maar was echt een genot om weer te toeren en ongeloofelijk wat een verschill nieuwe banden maken!!! als ik de rest van de onderdelen heb gaat ie weer uit elkaar ik moet gewoon geduld hebben ...
 
Vandaag besloten om de scooter toch maar klaar te laten maken voor 1000 euro.

- Nieuwe Zuiger
- Nieuwe kop
ongeveer 700 euro

en dan montage

Die kop is nog wel goed verder, alleen zaten er bij de kleppen een aantal scheurtjes, normaal kon je dat vervangen, maar bij dit type kop is dat niet mogelijk en moet er dus een compleet nieuwe op.

Wel bestel ik nu bij easyparts die Malossie Nokkenas, anders ben ik na zoveel werk en 1800 euro nog geen stap verder, maar jonge jonge zeg, wat mis ik m'n scootertje. Met dit weer kan je zo heerlijk cruisen en als het moet ook nog vreselijk rap je dingen doen in de stad ;)

Ik hoop dat die Nokkenas wel duidelijk wat meer power geeft.
 
Cylinderkop Compleet 308,88
Cylinder+Zuiger Compleet 500cc 166,12
-----------------------------------------------------------
totaal: 475.-
bij easyparts...
extra.
Nokkenas Piaggio 500cc 211,14
-----------------------------------------------------------
gand totaaallllll........................... 686.14
plus montage dan :X
zou tog nog een keer denken pffff |(
snap wel dat je het :] super mist daarom heb ik hem ook weer inelkaar gezet
wachtend :Z tot de rest van de spullen er is *O*
 
Tja, naja de nokkenas is onderweg en die breng ik dan wel naar die scooterzaak. Ik hoop dat die met die nokkenas iets sneller word, dan is die 2000 euro niet voor niets geweest ;)
 
Ik hoop dat je weer je inmiddels wereldberoemde acceleratiemetingen gaat doen met die nokkenas, als het echt wat helpt gaat de mijne binnenkort ook weer naar de sportschool! :P
 
Kaduuk, NOS ligt in de garage en de scooter bij de maker, binnenkort toer ik weer rond, maar dan zonder NOS maar met snellere nokkenas.

Die NOS zet ik wel op marktplaats ofzo.
 
Kaduuk, NOS ligt in de garage en de scooter bij de maker, binnenkort toer ik weer rond, maar dan zonder NOS maar met snellere nokkenas.

Die NOS zet ik wel op marktplaats ofzo.

Hmm toch teveel eruit willen halen?

In iedergeval veel plezier met de scooter als je hem weer terug krijgt. *D
 
In het beverly500 topic had ik geloof ik het probleem wel getypt, weet het niet zeker. Maar het komt niet door het NOS maar deels door foute informatie van de verkoper. De fles stond rechtop ipv op de kop, En dat zorgde ervoor dat ie kapot is.
 
zijn er geen experts op het gebied van nostuning die je kunnen vertellen wat er precies mis is gegaan?

Toch wel jammer eigenlijk. Als alles goed afgesteld is kan het zo nu an dan een sprintje trekken volgens mij geen kwaad.

Nou snap ik wel dat je er geen 2e keer voor gaat. Na zo'n rekening :-(. sterkte nog
 
Het is niet alleen de rekening, ik wil gewoon gas kunnen geven en knallen maar, zonder NOS was ook ineens heel langzaam, terwijl ik hem eerder erg rapjes vond. Ook is je buddysit ruimte helemaal weg, En stel je voor dat ie weer stuk is.......heb deze zomer amper kunnen rijden.

Het is ook leuk verder, en de NOS ligt in de garage, misschien kriebelt het volgend voorjaar wel weer :P
 
weet iemand misschien een ander adres waar ik die Snellere nokkenas kan bestellen ? De scooterzaak heeft zijn onderdelen al wel binnen maar ik moet die nokkenas aanleveren anders kan die niet in mekaar, of alles moet later weer uit elkaar. Die easyparts stuurt het geld terug omdat ie 4 maanden in backup staat.
 
anglo-dutch b.v.
J.C.BEETSLAAN, 95 - 2131 AJ HOOFDDORP
P.O. BOX 116 - 2130 AC HOOFDDORP -
Tel. 0031235634734
Fax 003123561240
info@anglodutch.nl
www.anglodutch.nl
is volgens mij de importeur voor nederland
 
Jep. Ik was toen een snotaapje van 13 XD. Echt jammer dat er geen nieuwere zijn omtrent dit onderwerp + master 500 blok. Ik ben Bazaki wel dankbaar iig
 
Terug
Bovenaan Onderaan