nou daar gaan we?

He bogarde alles goed ???????????
heb je de motor al weer uit elkaar liggen in de schuur of niet???????
Voor jou is zo\'n T.O.M.S. cursus ook wel goed
dan kun je bij de rondweg in ZUTPHEN ook lekker met ons mee rijden
ok ik geef toe je hebt al 1 krasje op je
kneepad maar hij moet slijten !!!
Weet je nou nog niet wie ik ben ????????
denk ff na (400) :] :] :]
 
He bogarde alles goed ???????????
heb je de motor al weer uit elkaar liggen in de schuur of niet???????
Voor jou is zo\'n T.O.M.S. cursus ook wel goed
dan kun je bij de rondweg in ZUTPHEN ook lekker met ons mee rijden
ok ik geef toe je hebt al 1 krasje op je
kneepad maar hij moet slijten !!!
Weet je nou nog niet wie ik ben ????????
denk ff na (400) :] :] :]

Ik las laatst iets staan hier op het forum waardoor ik dacht; dat is... maar ben het even kwijt (en zat te twijfelen).
Ik keek toen ook nog in je profiel maar kwam niet verder, geen bevestiging dat je.... was.

Geef me nog even kom er wel achter.
 
Ik denk dat ik \'m snap, ik poste een keer iets over een AF-1, die was van thijs, die verkocht \'m en ik heb die plaatjes van z\'n site.

Jij denk dat ik thijs ben en toen jij dat poste in de topic van AF-1 dacht ik dat jij die thijs was.

Ik dacht dus jij bent thijs, en jij denkt nu dat ik thijs ben.


Voor de duidelijkheid; ik ken die thijs helemaal niet (woont vast ergens in de buurt van zutphen) maar had die foto\'s van zijn site.


Oh ja, ik krasjes op m\'n kneepad, haha, ik heb een barrel van een CB250, geen motorbroek, geen rijbewijs, geen....
 
Laatst bewerkt:
Oh dat klopt dan wel want het is de motor van thijs en bij hem voor de deur zijn die foto;s gemaakt sorry had de verkeerde voor me
|(
 
Oh dat klopt dan wel want het is de motor van thijs en bij hem voor de deur zijn die foto;s gemaakt sorry had de verkeerde voor me
|(

Kan gebeuren, ik dacht eerst dat jij die thijs was maar was wel een vage post (in de topic; aprilia af-1).
 
Ja maar die gozer is een beetje vaag
als die de bocht om moet dan stapt ie van z\'n motor en loopt de bocht door om daarna weer verder te rijden
Maarja nogmaals sorry
 
Ik vind deze TL1000R wel mooi :9~

tl1000r.jpg
 
als je die motor besteld krijg je als reclame de dame er zeker gratis bij....

.. misschien dat ze dan wel veel verkocht worden haha
 
Ja maar die gozer is een beetje vaag
als die de bocht om moet dan stapt ie van z\'n motor en loopt de bocht door om daarna weer verder te rijden

Haha, ik zag op die site van hem ook nog wel een paar foto\'s dat ie zo\'n gigantisch racepak (dainese dacht ik) aanhad, en hij stapt af :+ in de bochten? Komt dat door de motor of door hem?
 
Nou op dit moment zijn wit,maar daar wordt
je ook niet vrolijk van met dit weer.
En vooral niet met al die opbrekingen hier in de
stad.
Maar ja,ga hem vanmiddag toch maar eens lekker schoon maken en dan misschien een beetje
stoppie\'s oefenen,ook leuk :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan