Ntv 650 verbouwing

geen update??

ja ik heb nog niet veel boeiends gedaan ;-)
ik heb wel cbr1000f clipons gekocht, en nog een koker opmaat gemaakt voor het subframe

ik heb nog een paar crossers staan die om aandacht vragen nu.

ik moet trouwens over een paar weken al op examen :] 2 januarie !
 
howla!
das wel ff balen
purschuim staat bij deze op de lijst van de te vermijden producten, dankuwel om het even in realiteit uit te testen :+
 
Laatst bewerkt:
howla!
das wel ff balen
purschuim staat bij deze op de lijst van de te vermijden producten, dankuwel om het even in realiteit uit te testen :+

Ja waarschijnlijk komt het doordat het te koud was. het purschuim ging niet open en daardoor bleef het drijf gas in het schuim zitten ofzo

ik hield de feun niet eens dichtbij, ongeveer 50-60 cm ofzo ervanaf en toch vatte het vlam |(
 
Ja waarschijnlijk komt het doordat het te koud was. het purschuim ging niet open en daardoor bleef het drijf gas in het schuim zitten ofzo

ik hield de feun niet eens dichtbij, ongeveer 50-60 cm ofzo ervanaf en toch vatte het vlam |(


Je bent er iig "goed" vanaf gekomen....
Moest even lachen om de compilatie die je had gemaakt, maar zag daarna dat je toch wel flink te pakken was genomen door de vlammen. -O-

Succes iig met je projekt!
 
what the f@#k, met pur moet je idd wel oppassen ja, is rotzooi eerste klas.
Hopelijk genees het snel en kan je weer snel aan de slag, ben echt benieuwd hoe het eindresultaat zal worden.
 
Ja mijn gezicht is al weer een heel eind opgeknapt gelukkig, geneest erg snel :P

ik heb alweer een nieuwe poging gedaan , dit keer zonder brandwonden *O*
 
UPDATE

Ik heb geprobeerd een mal te maken uit het prutschuim blok, maar het zat een beetje tegen en ik had een te groot stuk weggezaagd enzo

dsc08348br7.jpg


ik had helemaal genoeg van het purschuim, dus ik ging het van wat anders maken.
op marktplaats stond nog een ntv tank te koop hier 12 km verder op dus die had ik maar even aangeschaft. deze wilde ik aan gort slijpen omdat ik dan de onderkant van de tank kan gebruiken, die past al mooi over de luchtfilter heen. ik had zelf ook nog wel een tank maar ik wilde mijn mooie paarse kappenset nog compleet houden. O-)

ook heb ik een grote plaat verzinkt ijzer gekocht. dus ik kon aan de gang
dsc08350mt8.jpg

dsc08349sj5.jpg


ook heb ik al een begin gemaakt aan de tank*O*
dsc08351lx1.jpg


en ten slotte, heb ik nog een accubakje gekocht en een uitlaat rubber, dat scheelt weer een hoop gehobbie
dsc08353dq1.jpg
 
Noooo een rode revere misbruiken voor een paarse, hoe durf je! ;) :o :+

Maar wat is het toch met (rode) NTVs dat ze meestal een deukje in de tank hebben?? :?

Ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien :)
 
Update 13-01-08:

Tank verder afgemaakt *D
zie fotos:
dsc08355jr4.jpg

dsc08356vm6.jpg

dsc08358hj7.jpg

dsc08359hy8.jpg

dsc08372qr3.jpg


inmiddels is de tank al klaar op de tankdop na en de coating, maak morgen wel fotos O-)
 
Heb je de tank onder druk getest zodat je zeker weet dat deze dicht is bij de lasnaden?
 
Laatst bewerkt:
Heb je de tank onder druk getest zodat je zeker weet dat deze dicht is bij de lasnaden?

jah dat heb ik gedaan. hier en daar zitten wat gaatjes
dus ik had er wat pijlen bij gezet en weer dichtgelast
maar allemaal krijg je ze er niet uit,
vandaar dat ik die tank coating voor rotte en lekke tanken heb gekocht
dus het moet wel goedkomen, hoop ik :)
 
nee nog niet echt.

ik heb net mijn rijbewijs en ben meer bezig met rondrijden dan sleutelen (cr125 supermotard ala brommer)

maar het komt goed volgende week heb ik vakantie, dus dan zal ik de tankdop er is in gaan maken, en het potje tanksealer erin knikkeren, en dan heb ik vast meer zin om hem af te maken. :)
 
de balhoofd hoek van een cbr is wat rechter :)
ik had 2 fotos in paint gezet en het school heel wat :o

maar ja boeiend
hij rijdt heerlijk,
ik rijd er al mee rond en is tijdelijk klaar
de basis is er nu
tank is lekdicht *O*
ik heb alleen niet meer geupdate hier

volgende winter wordt hij afgewerkt...
 
UPDATE 02-2008

Mijn auto is kapot, en ik heb helemaal geen zin om die in orde te maken, dus dat maar even vlug de ntv aan de praat gemaakt. :)

uitlaat: beetje gebeund, maar het werkt en ik kan rijden :]
dsc08534kf6.jpg


topkuip frame, van rvs jaja
dsc08536dz7.jpg


he's alive! :9
dsc08538bi4.jpg


ik weet niet hoe ze het hier origineel gemaakt hadden, maar ik vind dat ik een geweldig mooi beugeltje gefixt heb O-)
dsc08541vm6.jpg


voetsteuntjes uitmeten :)
dsc08545rr2.jpg

stripje beunen, lassen, gaatje boren, schroefdraad tappen, klaar :z
dsc08546iu6.jpg
 
fantastisch!

maar wel een beetje een schaap in wolfskleren ;-)

volgens mij ben je goed op weg om een echte streetfighterkunstenaar te worden!


ja ik begin me eigelijk nu al te ergeren aan het vermogen, maarja ik probeer het maar even 2 jaar vol te houden, want ik rijd al onbegrenst wat niet mag O-)
 
nou hier dan wat fotos,
hij is nog niet af, maar ik heb hem nodig als dagelijks vervoer (het blijft een ntv he)

Dus van zo:
dsc07838kleinoj4.jpg

naar zo:

dsc08591nc2.jpg


tellertje *D
hier zie je een voorbeeld van wat niet afgewerkt is,
eigenlijk een keer een leraar lief aankijke en de waterstraalsnijder even lenen om een mooi aluminum plaatje te snijden voor over de kroonplaat :)
dsc08592eu4.jpg


dsc08595kp4.jpg


OHJA, de Tankinhoud van de home-made tank is toch nog +- 16 liter!!
en hij lekt niet :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet anders zeggen dan dat je er een mooi fietsje van hebt gemaakt! sjappo!

Wel wil ik je aanraden om die grote blusser van je om te ruilen. Je hebt nu een poederblusser staan. Het poeder dat in die blussers zit is gemaakt van zouten. Deze nemen weliswaar de zuurstof weg en blussen op die manier, maar het zout is zeer corrosief en vreet dus metaal en koper aan. Ze geven aan dat wanneer je blust met een poederblusser, alle elektra na verloop van tijd gaat corroderen en stuk gaat.

Een betere blusser is in dat geval een schuimblusser. Tis maar een tip! ;)

Verder zie ik dat je hebt gelast aan het balhoofd. Houd er rekening mee dat je het vet uit je lagers hebt gefrituurt! Het zou kunnen dat je binnenkort je balhoofdlager moet vervangen, maar dat is een kleinigheidje voor iemand die dit al heeft geklust :Y

veel succes verder met het afbouwen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan