Een gs 500 heeft geen brandstofpomp, en als een brandstofpomp niet werkt, laat hij vaak te weinig,Heeft een GS een brandstofpomp? Als de brandstofpomp het niet doet, loopt de tank niet verder leeg dan tot op het niveau in de vlotterbakken. Da\'s de wet van de communicerende vaten.
Andere mogelijkheid is, dat de slangen voor \"reserve\" en de \"gewoon aan\" stand zijn omgewisseld, waardoor je de tank niet helemaal leeg kunt rijden.Ik hen een GS 500 met een tankinhoud van 17 liter. 2.5 liter is reserve. Dus als ik op reserve rijd en ga tenken zou er 14.5 liter brandstof in moeten gaan. Maar het probleem is dat ie al na 11 liter vol is.
Hoe komt dat ????
Wel is het zo dat bij de montage van de begrenzer dat slangetjes losgesprongen waren en de monteur heeft het ff snel weer vastgezet, zou het daar mee te maken hebben ?????
Een gs 500 heeft geen brandstofpomp, en als een brandstofpomp niet werkt, laat hij vaak te weinig,
of geen brandstof door, waardoor de motor slechter zal lopen, of helemaal zal uitvallen.
Groeten, Paul.
Zitten de vlotterkamers niet altijd lager dan de tank???Heeft een GS een brandstofpomp? Als de brandstofpomp het niet doet, loopt de tank niet verder leeg dan tot op het niveau in de vlotterbakken. Da\'s de wet van de communicerende vaten.
Vaker gedaan Paul???Heb je al eens geprobeerd om een magneetje op diverse plaatsen van je tank te laten plakken?
Als het op sommige plaatsen slechter plakt, dan duidt dit op een laag plamuur voor een deuk(je)
op te vullen, en als dit het geval is, dan weet je precies hoeveel liter plamuur ze nodig gehad hebben om de brandstoftank weer in model te krijgen.
Ik hoop voor je dat het magneetje overal even goed plakt.
Groeten Paul.
Zitten de vlotterkamers niet altijd lager dan de tank???
SchottenpompWat voor soort pomp is een brandstofpomp eigenlijk?
tegen de wind inHeb ik dat dan geschreven?
Ps, waar mag de mens niet tegenaan pissen?
Als de benzineslangen verkeerd om zouden zitten, zou je je kraan niet meer op reserve kunnen/hoeven zetten omdat je dan op de \'normale\' stand je tank al leeg gereden hebt.
Weet je zeker dat er 17 liter in je tank gaat? Of staat er tankinhoud 14,5 liter en 2,5 liter reserve, wat dus betekent dat de \'normale tank\' 12 liter is en de reserve tank 2,5 liter!
Het kan dus ook een plunjerpomp,of een vacuumgestuurde membraanpomp zijn, afhankelijk van het type motor.Schottenpomp
Als de contactpuntjes van je brandstofpomp geregeld inbranden, dan lijkt het me raadzaam omEen tijdje geleden deed wilde mijn kawa niet meer starten: contactpuntjes van de brandstofpomp waren ingebrand. Toen zei de monteur tegen me dat als dit nog een keer zou gebeuren (wat niet onwaarschijnlijk zou zijn bij een Kawa), dat ik dan de brandstofpomp er tijdelijk tussenuit kon gooien. Als noodoplossing om thuis te kunnen komen. Zou dan wel regelmatig moeten tanken ivm het vlotterniveau. Je hebt dus helemaal gelijk. Wat voor soort pomp is een brandstofpomp eigenlijk?
Nee, de vlotterkamers zitten niet altijd lager dan de tank.Zitten de vlotterkamers niet altijd lager dan de tank???
Ja, helaas moet ik vaker constateren dat er overvloedig met plamuur gewerkt is, en ik vraag me ook wel eens vaker af waarom er bij ernstige schade niet gewoon een andere tank opgezet wordt.Vaker gedaan Paul???
En tegen schrikdraad.tegen de wind in
Als de benzineslangen verkeerd om zouden zitten, zou je je kraan niet meer op reserve kunnen/hoeven zetten omdat je dan op de \'normale\' stand je tank al leeg gereden hebt.
Weet je zeker dat er 17 liter in je tank gaat? Of staat er tankinhoud 14,5 liter en 2,5 liter reserve, wat dus betekent dat de \'normale tank\' 12 liter is en de reserve tank 2,5 liter!
Groeten Paul.Op donderdag 07 februari 2002 23:33 schreef Mr Hornet het volgende: