Obesitas Crossers Crossbaan meeting 2023 nr 1 Emmen 23-03-2023

Ach we hebben wel eens eerder met nat weer op een baantje gereden ;-)
Ik heb er zin in.
Schermafbeelding 2023-03-21 om 13.56.13.png
 
Wat zeggen de mensen hier. Aankomende donderdag in de miezer rijden of voor onbepaalde tijd uitstellen?

Er is de hele dag miezer/buien voorspeld.

Edit: Ik vermaak me wel, maar wil voor iedereen een leuke dag neerzetten die voor herhaling vatbaar is.
 
BELANGRIJKE UPDATE:

Het gaat aankomende donderdag NIET door. Er is gewoon te veel ellende voorspeld. Dit moest ik nog even kortsluiten met baanbeheer, maar ook die zien er geen heil in.

Het wordt voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Per privé bericht kan iedereen zijn geld terug vragen, dan maak ik het zsm over. Als dat met een week niet gelukt is nog even een berichtje doen. Ik had vanaf het begin mijn administratie is helderder moeten bijhouden 😅

Edit: Een betaalverzoek zou mij enorm helpen. Ik moet ca 30 man terug betalen. Al die nummers typen nodigt wel uit tot mis gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen in Emmen...

F5_tornado_Elie_Manitoba_2007.jpg



Balen zeg maar te begrijpen.
Ik ga kijken of ik de kar kan annuleren en huur terug kan ontvangen. Anders lost zich dat ook wel weer op.

Ik ben wel sowieso vrij en ik ga, als niet te slecht weer, wel rijden die dag.
Wie aan wil sluiten meld zich maar ff..
Stuk TET in zuid NL of wat stukjes van een andere routes. Ik/we zien wel.
 
Jammer, had er veel zin in. Alhoewel de baan waarschijnlijk zo kapot is met zulk weer. Denk dat eind april / begin mei al een stuk zekerder is qua weer.
 
BELANGRIJKE UPDATE:

Het gaat aankomende donderdag NIET door. Er is gewoon te veel ellende voorspeld. Dit moest ik nog even kortsluiten met baanbeheer, maar ook die zien er geen heil in.

Het wordt voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Per privé bericht kan iedereen zijn geld terug vragen, dan maak ik het zsm over. Als dat met een week niet gelukt is nog even een berichtje doen. Ik had vanaf het begin mijn administratie is helderder moeten bijhouden 😅

Edit: Een betaalverzoek zou mij enorm helpen. Ik moet ca 30 man terug betalen. Al die nummers typen nodigt wel uit tot mis gaan.
Jammer, maar een goed besluit denk ik. Ik zal eens kijken hoe ik een betaalverzoek via een PB kan doen 🤣
Ik hoop dat er een volgende keer Emmen komt. Als ik dan kan ga ik me weer inschrijven. Ik ben wel over de emotionele risico grens heen en wil graag van de ervaren mannen leren. (Ik vrees dat het mulle zand van Heerde of Lansard nog een stap te ver is).
 
Als troostprijs heb ik nog 3 plekjes vrij op 20 April op Lansard. Van 9 tot 5 kun je voor 5 tientjes rijden incl lunch. Is net zoals de dag die Erwin organiseerd bedoelt voor Allroads.
P.m. bij interesse, graag geen topicvervuiling hier. Wilde het alleen even onder de aandacht brengen.
 
Edit: Een betaalverzoek zou mij enorm helpen. Ik moet ca 30 man terug betalen. Al die nummers typen nodigt wel uit tot mis gaan.
Hoi Erwin,
Jammer dat de weergoden ons niet goed gezind zijn :(
Hopelijk komt er een ander keer qua rijden op (een) crossbaan, vond het super dat je dit wilde en kon organiseren :t

Als het goed is heb ik via de PB een betaalverzoek gedeeld.
(voor het eerst dat ik het zo doe, geen idee of het zo werkt... maar dat hoor / merk ik wel!!)
 
We zijn vandaag over de TET heen en terug gereden naar crossbaan Emmen. Was maar goed dat de dag niet doorging. Voor iedere bult lag 10-20cm water.
 
Wij hebben ook een prima dagje TET gehad vanaf groesbeek tm valkenswaard.
Erwin: komt er een nieuwe poging? heb ik namelijk liever dan geld terug gestort krijgen *D
 
Nieuwe poging, nieuw topic ivm het overstroomde topic hier!

 
Terug
Bovenaan Onderaan