OBT 3, De nabespreking

De Highlander

MF veteraan
5 sep 2001
2.460
1
Utrecht
Zo. ook weer thuis. Gedouched en gegeten.
Na een donkere natte terugrit ben ik blij dat ik weer droog achter mijn PC zit.

Er waren geen kauahklauah. Er waren weinig brikken. Maar ik heb het goed naar mijn zin gehad.

Ben ik toch nog de eerste met het nieuwe topic. (als niemand anders durft doe ik het)

Organisatie bedankt. Het was klasse. :] :}

[edit Sigma] foto\'s kunnen geupload worden op: ftp://mf:mf@217.67.234.52 (http://217.67.234.52/mf), maak een mapje aan met je eigen naam met dank aan Pisang [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terugweg was er wel eentje met veel stops zoals Jochem al beschreef. Ik had in Zutphen mijn achterlampie al vervangen. Daarna op de terugreis begaf mijn dimlicht het. Stoppen om mijn groot licht ff wat lager te zetten. 5 minuten later weer aan de kant om het achterlicht van JFK/FLH te vervangen.

Maar we zijn weer thuis gekomen.
 
bijna geen..... allen mensen met handvatverwarming idd nie

Ik heb geen handvatverwarming. Maar wel lekke handschoenen, en nu dus zwarte handen.

[me]De Highlander vraagt zich af waarom de zwarte verf wel van de handschoenen af gaat, maar niet van zn handen. :? [/me]
 
kee ben ook weer thuis, en zit nu aan lekkere warme snert :P , mooie dag gehad, paar keer toch kauwah klauah gekregen, maar die zijn nu na een warme douche helemaal vergeten, het pak hangt hier weer te drogen, pff leer was toch geheeld doorweekt van de terugrit.

De oudjes vonden het prachtig al die motoren, en de hond ligt heerlijk te maffen in de mand toen ik daar wegging.

bedankt ook de fam van ralfie voor hun deel in de snert, en de boterhammen, al met al is er maar weinig overgebleven.

vond het brikgehalte wel aan de lage kant, was ff wennen al die moderne sportfietsen :+ ,maar moet zeggen dat de rit goed verreden is, gelukkig geen ongelukken, en ook geen grote aantallen aan uitvallers.

tevens is er een persoontje die natuurlijk nu een speciale oorkonde heeft verdiend voor het in het geheel uitrijden van de OBT

Jochem, proficiat :P


[edit] op de terugreis ging de cb 400 van sjaap toch nog ff op 3 poten lopen, zijn ff gestopt bij benzinestation waar sjaap wat stukken duck-tape om de bogiedoppen en bougiekabels heeft bevestigd waarna die als vanouds weer op 4 poten liep [/edit]
 
Laatst bewerkt:
...
tevens is er een persoontje die natuurlijk nu een speciale oorkonde heeft verdiend voor het in het geheel uitrijden van de OBT

Jochem, proficiat :P

Ja dat denk jij nou wel. Maar bij de laatste afslag voor utrecht is hij toch afgehaakt hoor. (ik hou je reputatie wel hoog jochem)
En bij Zutphen probeerde hij het ook al.
 
ff dubbel posten
Zo ben ook weer thuis (425 km uit en thuis). Heb nog ff extra stukje omgereden. Was mooi weer tenslotte om de motor ff schoon te rijden.

LCB Bedankt voor de koffie en de heerlijke ontbijtkoek. Familie johnk6/Stadler bedankt voor de heerlijke en goed verzorgde snert met brood. Heb me prima vermaakt in het achterhoekse.
En o ja en die lange, met die overdreven handenwarmers BM, die voorop steeds de OBT weg moest vragen aan Dutchie met zijn GPS ook bedankt. Ben zij naam ff kwijt was iets met Ral.

Prima verzorgt allemaal.
Nu die foto\'s nog.
JohnK6 hoeft niet meer op zoek naar een 2 cil. italiaanse schoonheid. Hij heeft haar eindelijk een keer ontmoet.
 
Ik heb aan jullie gedacht, moest nog ff met het bedrijfskoekblik op pad en het was zwaar kl.te weer, dacht arme OBT\'ers. Nogmaals hulde, echt petje af voor jullie :}
 
Ja Jochem, goed gedaan jochie 8-)

Ben blij dat iedereen het naar zijn/haar zin gehad heeft. De soepcrew was erg te spreken over het aanbod motoren. Vooral de Harley van JFK/FLH viel erg in de smaak; zo zie je maar weer dat vrouwen geen verstand van motoren hebben. :P

Alleen het laatste stuk van de route liep effe mis, hadden eigenlijk om Deventer heen gemoeten, dat scheelt weer 20 stoplichten. Nou ja, we zijn er gekomen allemaal.

Iedereen bedankt en tot de volgende keer :} :} :}
 
JohnK6 hoeft niet meer op zoek naar een 2 cil. italiaanse schoonheid. Hij heeft haar eindelijk een keer ontmoet.
\'t was ook een van de motoren die tegelijk opviel, zo\'n mooi blauw monster :P , met een mooi stuk kabaal uit de uitlaat ,vond die naakte goldwing trouwens ook veel hebben :P
 
waar blijven alle foto;s ??

als iemand toevallig foto\'s van mij of motor heeft genomen
wat ik me niet kan voorstellen.. kun je die mailen naar
mavuh@hotmail.com of m.boulogne@chello.nl

thnx
 
Familie johnk6/Stadler bedankt voor de heerlijke en goed verzorgde snert met brood. Heb me prima vermaakt in het achterhoekse.

Overijsselse. Lekker richtingsgevoel heb jij HP \"als je me hier achterlaat kom ik nooit meer thuis\". Zal ik de volgende keer maar doen dan :P

En o ja en die lange, met die overdreven handenwarmers BM, die voorop steeds de OBT weg moest vragen aan Dutchie met zijn GPS ook bedankt. Ben zij naam ff kwijt was iets met Ral.

f.


Prima verzorgt allemaal.
Nu die foto\'s nog.
JohnK6 hoeft niet meer op zoek naar een 2 cil. italiaanse schoonheid. Hij heeft haar eindelijk een keer ontmoet.

Die lelijke blauwe rotbrommer bedoel je???? 8-)


WAAR BLIJVEN DE FOTO\'S??????
 
Ik bemerkt enige jaloursheid bij Ralf. Dit omdat wij van de soepclub nu eenmaal Harley\'s erg mooi vinden. Ach Ralf is nog jong en moet blijkbaar nog veel leren!! (laten we er maar wat van maken) Voor de heer met de blauwe Harley: ;) Dank voor het sneller laten lopen van onze harten! Volgende keer rijden we zelf ook mee!!!!!

Myriam de wederhelft (misschien nu niet meer) van Ralf
 
Al die digitale cameras hebben natuurlijk kortsluiting gemaakt door het natte weer.

Beter een camera dan een motor die het niet doet :X

;)

[me]Joris denkt dat hij gerust met z\'n Duc mee had kunnen rijden, pechgevalletje meer of minder was toch niet opgevallen :P [/me]
 
Beter een camera dan een motor die het niet doet :X

;)

[me]Joris denkt dat hij gerust met z\'n Duc mee had kunnen rijden, pechgevalletje meer of minder was toch niet opgevallen :P [/me]

Nee maar die lelijke gele kleur wel :P

Meneer Joris, wij hebben welgeteld 1x stilgestaan vandaag omdat er 1 niet wilde starten. Dus het valt best mee. De bezemwagen (Daphne: :} :} ) is ongebruikt gebleven.

Volgende keer zullen we rijden als het mooi weer is goed? Kun je ook mee met je speelgoedbrommer })
 
Aloha,

ik vond het een superdaggie, heb het de hele rit koud gehad :) en dat was ook de bedoeling toch :)

Het was alleen geen echte OBT meer, maar een VANWT (Van Alles Nog Wat Tour)
ben daar natuurlijk ook schuldig aan met mijn sportbrommer. al met al lekker gereden en zo zie je nog is wat anders dan sportmotoren.
vond die harley wel toppie hoor (niet slaan aub)

Hulde voor de mensen die de snert verzorgt hebben! wat had ik die warmte nodig voor mijn kauweklauwe. (en hij was ook te eten hoor ;) )
anywayz.

Waar zijn de pics!!!!!
 
Nee maar die lelijke gele kleur wel :P

Meneer Joris, wij hebben welgeteld 1x stilgestaan vandaag omdat er 1 niet wilde starten. Dus het valt best mee. De bezemwagen (Daphne: :} :} ) is ongebruikt gebleven.

Volgende keer zullen we rijden als het mooi weer is goed? Kun je ook mee met je speelgoedbrommer })

Haha, ik had gisteren al genoeg water over me heen gehad ... 1x per weekend is voldoende ;)
 
Op zondag 26 januari 2003 19:57 schreef Ralfie het volgende:Overijsselse. Lekker richtingsgevoel heb jij HP \"als je me hier achterlaat kom ik nooit meer thuis\". Zal ik de volgende keer maar doen dan :Pf.Die lelijke blauwe rotbrommer bedoel je???? 8-)
Alles buiten Noordholland is voor mij de achterhoek en daar voel ik mij verdwaald.
--------
f. Fuck dat was het. *D
--------
Blauwe R. Ik proef hier toch iets van hij wel en ik niet. Helaas ik kan er ook niets aan doen er zijn nog maar 4 a 5 van deze echte in nederland en er is er maar 1 die in de winter rijdt en die is niet voor jou :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan