• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Oeps!!! 76 km/u te hard binnen de bebouwde kom..

Lid geworden
21 mei 2004
Waarderingsscore
0
9 januari geflitst

Een van mn voornemens was om in 2005 het wat kalmer aan te doen en me uit te leven op de circuitdagen.
Gelukkig zat mn vriendin achterop,anders had het helemaal niet goed gekomen.

ik dacht dat ik t nooit ging zeggen maarreh...

aso! B|

En ik dacht dat ik weleens te hard reed... |(

of heb je een heel goed excuus?... je vriendin achterop moest bevallen ofzo...

Wat ben jij een aso!!
Dus jij bent de mongool op de groene motor in terneuzen en omstreken...eindelijk hebben ze em te pakken :X

Volgens de boetebase

Boete: €Dagvaarding
Opmerkingen: Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden aan het parket.

Ik heb t vermoeden dat er meer volgt dan alleen die rekening :X

ben geflitst niet aangehouden anders was ik hem al kwijt geweest,hopen dat het judge judy maar is...

ben geflitst niet aangehouden anders was ik hem al kwijt geweest,hopen dat het judge judy maar is...
even vraagje waarom heet je hulk gay uitvoering,ben je gay maar je post net dat je een vriendin hebt,dus je bent nog niet uit de kast?,of word je roze als je boos word ,of he hoe zit dat precies? :?

4 maanden je rijbewijs kwijt en denk zo'n 500,- euries boete en een leuke preek van de rechter over het oude omaatje wat oversteek enzo

[me]Sjeik heeft hetzelfde gehad voor 73km te hard in "bebouwde kom"[/me]

4 maanden je rijbewijs kwijt en denk zo'n 500,- euries boete en een leuke preek van de rechter over het oude omaatje wat oversteek enzo

[me]Sjeik heeft hetzelfde gehad voor 73km te hard in "bebouwde kom"[/me]
Dat krijg ik nooit voor elkaar :X

Voordat ik aan de 60 zit ben ik alweer het dorp uit :P (toch wel leuk zo'n klein dorp)

:X :X :X

Das alles. Anders krijg ik zere vingers van het typen :P
Daar gaat iig je vakantiegeld.

even vraagje waarom heet je hulk gay uitvoering,ben je gay maar je post net dat je een vriendin hebt,dus je bent nog niet uit de kast?,of word je roze als je boos word ,of he hoe zit dat precies? :?
:^

Of bedoel je dat jouw motor een motor voor mietjes is, om dat het geen "RR" is? :?

Lekker flapdrol ben je!!
Eerst aso hard rijden waar bv. kleine kinderen spelen of beesten oversteken (katten o.i.d.) en dan nog gepakt worden ook.
Mensen/mongolen zoals jij zouden achter tralies gezet moeten worden om vervolgens door een grote n***r (no offense) hard genomen te worden.
SUKKEL| B| B| B

Lekker flapdrol ben je!!
Eerst aso hard rijden waar bv. kleine kinderen spelen of beesten oversteken (katten o.i.d.) en dan nog gepakt worden ook.
Mensen/mongolen zoals jij zouden achter tralies gezet moeten worden om vervolgens door een grote n***r (no offense) hard genomen te worden.
SUKKEL| B| B| B
Hier wil ik wel effe op reageren. Ben jij wel eens uit je gehucht geweest :?
Ik kan zo 10 straten opnoemen hiero (Amsterdam), waar ik makkelijk 120 haal zonder dat er kinderen o.i.d. loopt/oversteekt. Niet dat ik 't doe, maar je kan moeilijk oordelen over de plaats van 't delict als je de knowhow niet weet.

Lekker flapdrol ben je!!
SUKKEL| B| B| B

Binnen bebouwde kom kan goed iets anders zijn dan een woonwijk. Veel industrieterreinen liggen ook binnen de bbk. Domme zinloze reactie dus |(

Terug
Bovenaan Onderaan