Oeps, glad stukje?

Dampkring, en N-rijder, sterkte met het herstel.

Positieve acties van de medeweggebruikers, dat mag ook wel eens gezegd worden!
En inderdaad, jullie, en wij dus ook, weten meteen waarom je best wat aandacht aan je kleding mag besteden.
 
Beterschap!

En inderdaad gewoon doorgaan met motorrijden.
Ik zeg altijd: "als je van de trap aflazert ga je toch ook niet in een bungalow wonen?" :+
 
Sterkte...misschien de volgende keer toch zelf bellen , heb ooit een schuiver gemaakt, de politie zou wel even het thuisfront bellen, dit kwam compleet fout binnen, zo'n paniek heb je nog nooit meegemaakt, terwijl ik eigenlijk niets had...conclusie zelf bellen.
 
Beterschap gewenst ;) En stoer dat je al besloten hebt om gewoon weer de motor op te stappen :] Misschien kun je via het ziekenhuis nog achterhalen wie de helpende hand geboden heeft na je val? Even elkaars verhaal aanhoren kan denk ik heel positief zijn voor het achter je laten van deze nare ervaring.
 
Wonen best aardige mensen in Rotterdam ;-)

Veel sterkte toegewenst met je herstel!
 
Laatst bewerkt:
Veel sterkte! In deze tijd van het jaar neem ik de rotondes ook heel voorzichtig. Deze geschiedenis help daar ook aan mee.

Sterkte...misschien de volgende keer toch zelf bellen , heb ooit een schuiver gemaakt, de politie zou wel even het thuisfront bellen, dit kwam compleet fout binnen, zo'n paniek heb je nog nooit meegemaakt, terwijl ik eigenlijk niets had...conclusie zelf bellen.

Goed idee, maar hij kon eigenlijk niet eens ademen, laat staan bellen. In dit soort gevallen geven de hulpverleners je de kans ook niet, verwacht ik.
 
Heb ook wel de nodige valpartijen mee gemaakt. Maar met 50 km/h vallen en je kleren zijn afgeschreven? Das niet veel soeps dan?
Hoe dan ook succes met je/jullie herstel!
 
Veel beterschap!

Wat betreft de glijpartij, kan dat veroorzaakt zijn door een te lage bandenspanning? Maar van me had pasgeleden iets soortgelijks voor, bleken zijn banden achteraf veel te zacht...
 
wow heel veel sterkte kerel, klaplong en gebroken ribben heb je een beste smakker gemaakt.
wauw en ik heb vanochtend bijna een glijer gemaakt, toevallig ook op een rotonde ik kon gelukkig de fout nog herstellen, combinatie van nog niet wakker en vrij lomp mijn gewicht verplaatsen van links naar rechts (ik moest de rotonde rechtdoor hebben)) maar gelukkig niet op me bakkes gegaan. comes with the job zullen we maar zeggen, succes met herstel nogmaals stay tough!
 
Beterschap!
Altijd kut natuurlijk.
Hopen dat je motor er net "zo goed" vanaf is gekomen als jij.
Maar dat is uiteindelijk natuurlijk maar bijzaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan