Oer Yamaha R1 1998 te koop

BigN

MF'er
13 okt 2010
67
0
Een echte Yamaha R1 uit 1998 te koop! vraag prijs 3250,-

Motor heeft ongeveer 46.000 km gelopen.
heeft wat gebruikers sporen, maar geen diepe of grote krassen.
Heerlijke motor en ook goed snel.Enige min puntjes zijn dat de de versnellingsbak hoorbaar is met optrekken en banden zijn aan vervanging toe! maar voor diegene die handig zijn is dit te overzien!

mail me gerust voor vragen!
n.esendam@hotmail.nl

ik heb geen idee hoe ik foto's erop moeten zetten... |(
daarom het linkie van motor shopper erbij gezet

Motorshopper: Nette Yamaha R1 uit 1998 te koop!
 
Laatst bewerkt:
large
large


Zo dan ;)
 
handig als je zelf het motorblok eronderuit kan halen en het blok naar iemand kan brengen.
als er dan 3 a 4 tandwielen en wat vorken stuk zijn zit je inc arbeid op 800 euro.
niet vergeten het blok er terug in te zetten he ;)
weet dit uit ervaring.

maar verder mooie motor hoor. heb de mijne ook nog met 70k erop en rijd nog superfijn met die gereviseerde bak.
 
als de versnellingsbak niet versleten zou zijn zou dit een goede vraagprijs zijn.
Denk dat je er nu minimaal 1k vanaf moet halen.
 
als de versnellingsbak niet versleten zou zijn zou dit een goede vraagprijs zijn.
Denk dat je er nu minimaal 1k vanaf moet halen.

Eens.... sad but true.

Het is een veel voorkomend en duur probleempje bij Yamaha. Mn broer had het laatst op zn r1 1999 en ik had het ooit op mn Thundercat 1997... allebei erg duur om te maken :(
 
Eens.... sad but true.

Het is een veel voorkomend en duur probleempje bij Yamaha. Mn broer had het laatst op zn r1 1999 en ik had het ooit op mn Thundercat 1997... allebei erg duur om te maken :(

Geld dit probleempje voor meerdere modellen of specifiek R1/ Thundercat en.....
 
het komt inderdaad wel wat vaker voor! maar het is wel te verhelpen maar het is ook een vraag prijs kunnen er altijd over praten!
 
Ik heb op zich wel interesse, maar ik zit ook met de prijs....

Het risico is te groot dat ik, zelfs al zou je 1K van de prijs af doen, duurder uit ben dan wanneer ik een igst-verkerende R1 zou kopen. Uiteraard heb je er dan nog het werk mee om het blok te opereren en het risico dat er meer aan vervanging toe is en dus de kosten hoger uit vallen (€800 zit je volgens mij al aan al doe je het helemaal zelf! Pakkingset en keeringset zit je al tegen de €200, tandwielen zijn bijna €100 per stuk, schakelvorken, lagers en niet te vergeten olie en filter....)
Al met al een behoorlijk rosico dat ik ook voor €2250 niet zou willen lopen..... en met mij meerderen, zo blijkt uit de tegenvallende interesse. Doorgaans zijn hier altijd wel liefhebbers te vinden voor een "project".....
 
Terug
Bovenaan Onderaan