Wel mooi: heb in de hele rit niks negatiefs meegemaakt van andere rijders terwijl ik toch continu iedereen op heb gehouden. Hiervoor heb ik MTB-toertochten gedaan en daar wordt je toch wel 5x per rit uitgescholden, afgesneden, van je fiets gereden als je bij de langzamen hoort. Goei volk die motorrijders
Ik heb zelf een fles van Lucas oil gekocht, ik vind het geweldig werken zonder dat Gesmeer. Ik heb nu geen vet filter meer en dat scheelt!!
Kijk dit maar eens vanaf 3:00 of helemaal kan ook
Dat bovenstaande gaat niet werken,zal wel iemand zijn die motoronderdelen verkoopt
Lees ook de reviews onder het filmpje
deze weet wat goed is
Je geeft het antwoord zelf al.. fim
Als je met een DL start doen ze er niet moeilijk over als je met een ac10 aan de start staat. Wel moet je verlichting werken, ook je remlichten en claxon willens ze ook weleens controleren. En een fatsoenlijke helm, want die moet je meenemen als je je motor gaat keuren s'ochtends.
Ik heb vorige week Vorden gereden en gefinished op P26 met helaas 1min tijdstraf.
Gisteren Hellendoorn gereden, was heel mooi met hele lange, zware proeven. Gefinished op P25.
[~[url="http/i1290.photobucket.com/albums/b524/JWHijmans/Mobile%20Uploads/2017-10/A12AA77D-AC58-4EE8-8E9D-992317DA382D_zpspnsvpxeh.jpg"]afbeelding~][/URL]
Volgende week Zelhem!
Conclusie en zoals hierboven foutief vermeld:"8 Enduro banden
8.1
Banden worden gemeten in gemonteerde toestand, bij een druk van 1 ato, op een sectie
van 90 graden t.o.v. het grondoppervlak.
8.2
Schoepenbanden of die daaraan gelijk gesteld zijn, met doorlopende radiale rib of
tractorband profiel, zijn verboden.
8.3
Banden voorzien van metalen noppen, spikes, kettingen of andere antidoorslipmiddelen zijn
niet toegestaan.
8.4
Slechts banden die via het normale commerciële circuit bedoeld voor het gebruik op de
verharde openbare weg, voor een ieder verkrijgbaar zijn en opgenomen in de publieke
verkooplijsten en brochures van de Fabrikant/- Importeur zijn toegestaan.
8.5
Banden moeten zijn gefabriceerd in overeenstemming met de normen van ETRO.
In overeenstemming daarmee moet de band een goedkeuringsmerk E (geplaatst in een
cirkel) of een DOT-aanduiding dragen. Dit goedkeuringsteken wordt altijd gevolgd door een in
de band aangebracht nummer. De band moet tenminste een codering hebben van 45 M.
8.6
Banden voorzien van een aanduiding zoals: "Not for highway use ", "NHS", of "Motocross only"
zijn niet toegestaan.
8.7
Banden waarvan de tekst op de band zoals omschreven in Art. 8.6 is verwijderd op welke
wijze dan ook, zijn eveneens niet toegestaan.
8.8
De nophoogte van zowel voor- als achterbanden mag maximaal haaks gemeten op de
bandomtrek, 13 mm bedragen.
8.9
Ventielen van banden moeten zijn voorzien van, bij voorkeur metalen, ventieldoppen."
aldus het KNMV reglement.
Geen enkele nop mag hoger zijn dan die 13mm.Correct. Maar met een recente AC10 of Trakmaster achterband heb je er niets te zoeken, want die zijn 18mm... Ik gooi ze er iig meestal af als ze op 13mm staan. In de praktijk kom je waarschijnlijk op afgekloven offroad banden of nieuwe FIM banden uit.
Kan iemand trouwens bevestigen dat ze de hoogte van de middelste nop meten?
Harreveld (woon er pas een paar weken, kom oorspronkelijk uit Nijmegen)! Collega van me komt uit Arnhem!Hej Tom! Waar kom je vandaan dan, ik kom uit lichtenvoorde namelijk. En een maat van mij heeft ook pas een 450 ktm gekocht en ook paar week terug zijn eerste otr gemaakt.
Misschien hebben we het over dezelfde
Harreveld (woon er pas een paar weken, kom oorspronkelijk uit Nijmegen)! Collega van me komt uit Arnhem!
Als je SAG ok is dan:Iemand hier nog tips voor t afstellen van de vering op bilstain ?
Achterwiel stuitert alle kanten op.
Gaaf. Hoorde al zoiets van de vorige bewoner van ons huis, die reed dan geen OTR maar gewoon toeritten mee (had alleen van de zomer zijn motor platgeredenDan hebben we het niet over dezelfdeWij rijden altijd met de weg motor vanuit café van Ooijen in lichtenvoorde, ondertussen hebben we al een clubje met 80 leden, ook stuk of wat uit Harreveld. Misschien ook wel leuk voor jou!