Status
Niet open voor verdere reacties.
ja aangemaakt door niels hier op mf maar daar is weinig leven
en ik ben blij met ez zijn plaatjes hier *O*

tenminste eentje die wat zinnigs zegt O-)


_O-
 
ff een kleine topic vervuiling ;) , iemand hiero een paar klauwtjes over voor
deze pootjes })
{imgatt}
full

85mm hart gat hart gat :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-

en dan die slabby-antiduikel-voorvork erop?
waarom niet een van een later model :?
just wondering :Y

en dan nog mag een picca altijd O-) :+
 
ff een kleine topic vervuiling ;) , iemand hiero een paar klauwtjes over voor
deze pootjes })
{imgatt}[afbeelding]
85mm hart gat hart gat :Y

Die heb ik volgens mij nog, moet je alleen even geduld hebben. (ik heb alle gsx slabby spullen 150 km verderop liggen ), maar je kunt ze daar ook vandaan halen als we eruit komen qua prijs. Ze liggen nu in Elst tussen Arnhem en Nijmegen, en anders in Koekange bij Meppel. (ik heb nog meer , wielen ,vork , schijven..)

Zie net dat je om de hoek woont, ik kom deze week nog langs Elst waarschijnlijk, als ik het niet vergeet pik ik ze even op..


Gr. Harry
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik volgens mij nog, moet je alleen even geduld hebben. (ik heb alle gsx slabby spullen 150 km verderop liggen ), maar je kunt ze daar ook vandaan halen als we eruit komen qua prijs. Ze liggen nu in Elst tussen Arnhem en Nijmegen, en anders in Koekange bij Meppel. (ik heb nog meer , wielen ,vork , schijven..)

Zie net dat je om de hoek woont, ik kom deze week nog langs Elst waarschijnlijk, als ik het niet vergeet pik ik ze even op..


Gr. Harry
Top zoiets *O* *O* *O* *O*
 
Die heb ik volgens mij nog, moet je alleen even geduld hebben. (ik heb alle gsx slabby spullen 150 km verderop liggen ), maar je kunt ze daar ook vandaan halen als we eruit komen qua prijs. Ze liggen nu in Elst tussen Arnhem en Nijmegen, en anders in Koekange bij Meppel. (ik heb nog meer , wielen ,vork , schijven..)

Zie net dat je om de hoek woont, ik kom deze week nog langs Elst waarschijnlijk, als ik het niet vergeet pik ik ze even op..


Gr. Harry
harry
,wil je mij ff mailen voor een afspraak heb interesse in de onderdelen .thx
 
Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee hier bij de Oldschool Gixxers, maar ik heb nog nooit gereageerd. Tot nu.

Ik rij zelf al meer als 12 jaar op m'n trouwe Gixxer 1100 rond.
Veel andere bikes geprobeerd, maar altijd bij deze gebleven.
Helaas moet ik hem nu verkopen. Het hele verhaal wil ik jullie besparen, maar het komt er op neer dat mijn vriendin er met een ander vandoor is en ik de centen nodig heb om haar uit te kunnen kopen. Ik wil haar zo snel mogelijk het huis uit hebben, maar daarvoor zal ik de Suzuki moeten verkopen.

Het doet me pijn aan mijn hart, want ik had deze bike al voor de vriendin, maar nu moet hij toch de deur uit om van dat kreng af te komen...

De Suzuki is van 1991, helemaal origineel op een volledig Devil 4 in 1 systeem na.
De carburateurs heb ik door 'n Duitse Suzuki specialist op de uitlaat af laten stellen. Hij loopt super, start altijd, trekt flink van onderuit en is super soepel. Zo'n soepele gasreactie krijgen ze met de huidige injectie fietsjes niet meer voor elkaar.
Er zitten stalen remleidingen op, nieuwe Michelin Pilot Road 3 banden, en de voorvork keeringen en balhoofdlagers zijn vorig jaar vervangen. Rekeningen ter inzage. Ik heb hem altijd in tiptop conditie gehouden en nooit op onderhoud gespaard.

Dit is echt een liefhebbers fiets. Natuurlijk wil ik er de hoofdprijs voor hebben als het even kan, maar ik ben ook wel realistisch. Zoals ik al aangaf heb ik de centen hard nodig om e.e.a. achter de rug te krijgen, dus ik sta open voor elk redelijk bod.

Maar doe het wel snel,voordat ik me bedenk...


full
 
damn!
die bike ziet er zeer strak uit!
helemaal origineel op de uitlaat na
:}

helaas kan ik je niet van dienst zijn
-O-
 
Hallo allemaal, ik lees al een hele tijd mee hier bij de Oldschool Gixxers, maar ik heb nog nooit gereageerd. Tot nu.

Ik rij zelf al meer als 12 jaar op m'n trouwe Gixxer 1100 rond.
Veel andere bikes geprobeerd, maar altijd bij deze gebleven.
Helaas moet ik hem nu verkopen. Het hele verhaal wil ik jullie besparen, maar het komt er op neer dat mijn vriendin er met een ander vandoor is en ik de centen nodig heb om haar uit te kunnen kopen. Ik wil haar zo snel mogelijk het huis uit hebben, maar daarvoor zal ik de Suzuki moeten verkopen.

Het doet me pijn aan mijn hart, want ik had deze bike al voor de vriendin, maar nu moet hij toch de deur uit om van dat kreng af te komen...

De Suzuki is van 1991, helemaal origineel op een volledig Devil 4 in 1 systeem na.
De carburateurs heb ik door 'n Duitse Suzuki specialist op de uitlaat af laten stellen. Hij loopt super, start altijd, trekt flink van onderuit en is super soepel. Zo'n soepele gasreactie krijgen ze met de huidige injectie fietsjes niet meer voor elkaar.
Er zitten stalen remleidingen op, nieuwe Michelin Pilot Road 3 banden, en de voorvork keeringen en balhoofdlagers zijn vorig jaar vervangen. Rekeningen ter inzage. Ik heb hem altijd in tiptop conditie gehouden en nooit op onderhoud gespaard.

Dit is echt een liefhebbers fiets. Natuurlijk wil ik er de hoofdprijs voor hebben als het even kan, maar ik ben ook wel realistisch. Zoals ik al aangaf heb ik de centen hard nodig om e.e.a. achter de rug te krijgen, dus ik sta open voor elk redelijk bod.

Maar doe het wel snel,voordat ik me bedenk...


[afbeelding]
wat een rotreden om je gixx te moeten verkopen zeg :o :(
sterkte man ........
prachtige fiets :9~ :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan