Oldschool GSXR Topic 85-tot-99 #33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je een kuip monteren, dan vang je wat minder wind _O-

zo'n 884cc zal wel lekker janken, 884cc is wel het max dat je kunt krijgen uit het standaard 750 blok denk ik?

nee, ben niet zo van dat tupperware, had dat er wel bij hoor maar dat zit nu op de W van Wixje, die had schade aan haar tupperware en ik ging het zeker niet gebruiken, dus...
Ja het jankt zeker, heerlijk gewoon. Heb eerlijk gezegd geen idee of dat de max is wat je eruit kunt krijgen, heb em gekocht met BB kit erin. Alleen zag ze er niet uit, pekel, slecht onderhoud, schade etc. na een wintertje sleutelen, schuren, stralen spuiten
en vast nog wel wat ziet ze er nu dus zo uit :)
 
Laatst bewerkt:
Aaaaaiiiggtt.

Ken geen 600f vinden....

dfb26096.jpg


279f2d58.jpg
 
Jammer.....ik had btw ook wel van je verwacht dat je van die nr10 z'n naam zou noemen....die krijg je kadoo, Phil Mellor maar die andere ga je maar opzoeken :+
 
Jammer.....ik had btw ook wel van je verwacht dat je van die nr10 z'n naam zou noemen....die krijg je kadoo, Phil Mellor maar die andere ga je maar opzoeken :+

grapjas... _O- _O- dat is 4 posts erboven... :+

dat dat phil mellor is heb ik je trouwens pakweg 10 topics geleden al verteld toen ik de piccahs van de durex suzuki's de eerste keer gepost heb... :')
 
Jammer.....ik had btw ook wel van je verwacht dat je van die nr10 z'n naam zou noemen....die krijg je kadoo, Phil Mellor maar die andere ga je maar opzoeken :+

andere denk ik morgen wel ff rustig over... :+

nu pitten, ben brak... :Z

:W truste, bende malloten... :+
 
Zoooo. Meld me ook maar weer even.

Ik heb wat posts gemist denk ik... Is ook wat gebeurd: ik word in november vader(!) Volgende week begin ik aan de kinderkamer. Was er even af dus. Komst van het kindje was wel 'gepland' trouwens en is dus zeer welkom.

On topic: motor heeft na uitgebreid kluswerk toch nog kuren: na een goeie 500KM liep ie weer op en af op 3 poten. Is weer in onderzoek.
Gelukkig is het weer dusdanig dat de zijspan weer naar buiten mag.

Heb ik hier nog iets gemist?

Edit: heee, weer een meeting. Ik ben de 3e juni in Griekenland. Hopelijk ergens aan het duiken. De meeting ga ik niet halen dus. Jammer, want een tripje naar Assen leek me wel mooi. Ik wil er ook nog steeds het brommermuseum een keer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan