Oldschool GSXR Topic 85-tot-99 #37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou n koude koppel kunnen zijn met wat oudere veertjes

Begrijp wel, tik tik zeg je, geen nak nak
Dus denk ik dat

Het is niet alleen als de motor koud is, maar ook als hij warm (65+) is.
Je hoort een constante tik of slag, wat je het ook wilt noemen.

Wat het verschil tussen tik tik en nak nak is? geen idee
 
Denk het niet. Die is net opgespannen.
En ik denk dat de ketting ook het niet kan zijn want die draait veel sneller rond dan dan ik de tikken hoor.
 
Ik zal hier ook eens een poging wagen, ik ben op zoek naar een 1e generatie 750, eentje met wat werk/ achterstallig onderhoud of zo..
Liefst een 85-er.
Wie heeft/weet er nog wat te staan?
 
Geen idee. Bij hoge snelheid 100+ dan hoor ik iig niks meer. Maar goed dan is er ook veel wind en de uitlaat maakt ook genoeg herrie.
Ik zal er vandaag even op letten
 
tjah, hangt van de prijs af natuurlijk...
En hopen dat hij niet teveel is afgeragd op het circuit..

kuipdelen zijn schaars dus als je een originele wilt in goede staat kan je beter naar een andere motor kijken denk ik..
 
Ben voornamelijk bang dat het vermogen mij gaat tegenvallen, wil hem voornamelijk gebruiken voor slechtweer en snelweg. Had hiervoor een 1100 "97 dat reed net als mijn huidige 1000 perfect op de snelweg.
 
Ben voornamelijk bang dat het vermogen mij gaat tegenvallen, wil hem voornamelijk gebruiken voor slechtweer en snelweg. Had hiervoor een 1100 "97 dat reed net als mijn huidige 1000 perfect op de snelweg.
Tjah, dat is wel echt een wereld van verschil ja... Maar goed, de 750's zijn wel leuk om te rijden, niet zo snel maar wel extra wendbaar en leuker om mee te spelen ;) maar daar heb je op de snelweg weer niets aan...
 
Ben voornamelijk bang dat het vermogen mij gaat tegenvallen, wil hem voornamelijk gebruiken voor slechtweer en snelweg. Had hiervoor een 1100 "97 dat reed net als mijn huidige 1000 perfect op de snelweg.

Weet nog wel een mooie 11, niet goedkoop maar wel erg gaaf :+
 
zo ... landelijke motordagen afgelopen weekend, gereden op zondag met de standaard Limited Edition 1986
2 x 20 min. ster sessies met veel lol ... dit wordt nog leuk met " echte " circuitfietsen ... # 5

foto's moet ik nog bestellen dus nu met censuur ...
full
 
Laatst bewerkt:
Remove before flight

Geen revisiemogelijkheid,

Oriënteren op wat goedkopere dempers zoals lsl of Toby

En anders ohlins en wilbers ;)
 
Hier misschien nog potentiele kopers?

Deze GSX-R gaat de deur uit wegens plaatsgebrek. Tevens is de motor te klein voor mij.

Km-stand: 55.000

Vraagprijs: €1350,- (er is genoeg ruimte voor onderhandelingen)

De motor is 5000 km geleden volledig afgesteld op een testbank. Ik heb de uitdraai erbij.

Motor is optisch nog in perfecte staat en gaat als een kanon!

Bij interesse hoor ik het graag





 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan