Oldskool GSXR 750 '89 weggooiprijs: 1400 E

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien wyb, er zit te veel werk aan je bus helaas. Als hij nou kompleet was, zonder roest....
 
of..als je 800 echt te weinig vind en 'm daarom weg doet...jij houdt de motor en ik kom 'm zo nu en dan een weekend halen, rij ik er wel wat kilometers op...?? O-) :Y O-)
 
Kijk wel ff uit Bakkie, voor je het weet heb je Peter R. achter je aan.....

Wat voor oude vrouwtjes geldt kan misschien ook voor oude fietsen gelden...... :+
 
Lol Bak!

Maar ik vertrouw jou rijstijl zonder zwaailichten niet... ;) Wie gaat die papiertjes uit het hoge noorden in de bus krijgen?

:P
 
dankzij Redline, nu ook met origineel uitlaat systeem, zonder prijsverhoging erbij geleverd *O*
 
tijdelijk 150 euro korting!!!

[me]joeltje vindt het bijna voor niets *D [/me]
 
Prijs definitief aangepast.....

Wisten jullie al dat er ook een bok bij zit?

:Y echt waar :Y
 
Dit is wel het type motor waar ik naar op zoek ben. Alleen wil ik eerst een stalling hebben. (Bij voorkeur huis met garage)

Zou hem nu namelijk op straat moeten zetten en dat vind ik zonde. Dus mocht je hem over een aantal maanden nog steeds hebben dan ben ik wel geinteresseerd :)

Voor nu een subtiel kickje *D
 
Jammer dat je geen belang bij m'n poetsfiets hebt(nu nog meer verchopperd)
toch ff een subtiel kickje voor deze gixxer
:]
 
Ik heb al een klassieker, VW181 / Kubel, daar heb ik wel genoeg aan voorlopig. Hij is wel tof hoor, maar om nou 3 auto's voor de deur te zetten...

Ennuuhhh, 800 km is niet alleen weinig, tis gewoon zielig ;)

als ik al inruil zou het zijn voor een klassieke motor. CB-four oid. Een lekkere "poets-fiets", waar je op je zondag een stukkie op kan doen, en alle dagen dat je niet rijdt dingen l;osdraait, polijst/poetst...


Als je lang genoeg wacht wordt dit ook een poetsfiets.

Houwe dat ding !! en op zondag een stukkie doen.


:Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan