Oldskool GSXR 750 '89 weggooiprijs: 1400 E

Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

Ik wil best met de prijs, maar nie zo veel :)

Tenzij je er een hele nette Nokia N93 bij doet :9
 
Laatst bewerkt:
dat zit nog een stukje van de absoluten, "neem mee en niet meer zeuren prijs", maar er missen nog wat "snippen"...

anders mail maar even... O-)
 
in mijn schoen wel, maar ik heb geen schoorsteen waar sint door past....
 
Onder de kerstboom dan?

Ik heb getracht het ori uitlaat systeem te monteren, echter ik mis de twee brackets. Uitlaat hangt dus los. Ik zal de oude voorlopig weer moeten monteren, maar daar heb ik voolopig geen zin in, dus derhalve 150 Euro extra korting, bij zo meenemen. (1600 Euro nu dus)...
 
heeeee joeltje

heb zelf ook een gixxer van 86
is 750-r
is allleen jammer dat ik deze al heb de type van 89 is iets mooier
maak deze even netjes op nieuw spuiten is nu blauw wit
word oranje zwart beetje arrows kleur f1
als ie klaar zet ik er een foto by
 
Joetlje, heb je 'm nog te koop staan?

Vermoedelijk wel, want welke gek gaat er nu met dit kouder worden een motor kopen ;)

Maar misschien heeft een vriend van me wel interesse (naja, ik vind dat hij dat moet hebben).
Zou je me iets meer foto's kunnen toesturen?

Mailadres staat in m'n profiel..

Je moet 't trouwens niet erg vinden als deze oldskool GSXr z'n leven gaat voortzetten als streetfighter ;).
 
You hef mail...

En als ze mooi wordt omgebouwd, vind ik SF prima... Het is dat ik er niet handig genoeg voor ben...
 
zeggg joeltje licht het aan mij of is de oldschool gixxer nie meer zoo in trek

die van mij staat ook nog steeds te slapen in de schuur _O-

in ieder geval succes met de verkoop :W

(het is bijna kerst je weet maar nooit0
 
Blijkbaar, en aan de prijs kan het toch niet echt liggen denk ik... 1600 E-tjes is nou niet een hoofdprijs, en er valt nog steeds over te praten...

:N ik snap het niet hoor, het zijn wel hartstikke leuke fietsen, oer degelijk, veel potentie voor ombouw, en zo goed als klassiek, zo niet klassiek als origineel...

Het zal wel aan mij liggen...
 
Blijkbaar, en aan de prijs kan het toch niet echt liggen denk ik... 1600 E-tjes is nou niet een hoofdprijs, en er valt nog steeds over te praten...

:N ik snap het niet hoor, het zijn wel hartstikke leuke fietsen, oer degelijk, veel potentie voor ombouw, en zo goed als klassiek, zo niet klassiek als origineel...

Het zal wel aan mij liggen...
Neuh hoor, de motormarkt ligt een beetje op zijn gat ook natuurlijk omdat het winter is, mooie klassieker :9~

Mijn hondatje wil ook niet echt vlotten, ik wacht wel tot het voorjaar :Y

Suc6 *O*
 
wat voor honda heb je dan?
Ik heb een VfR die ik eerst wilde verkopen maar nu toch weer wil houden :P (beetje off topic 8-) )


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan