hallo iedereen,
Ik ben geert en heb al meer dan 10 jaar een sportster die ik meerdere keren heb verbouwd.
De laatste verbouwing heeft meer dan twee jaar geduurd en is bijna af.
De motor was een 883 en heb er nieuwe 1200 cilinders met wiseco 10/1 pistongs opgezet. Samen met v4 Andrews cams en s&s tappets .Verder heb ik mijn originele cilinderkoppen geported naar de grootst mogelijke kleppen (1200 convertion valves).
Een Dyna i prog.. ontsteking is onderweg in pakje(ebay) en komt er hopelijk zo snel mogelijk op.
Verder drinkt hij via een s&s carb met forcewinder luchtfilter.
Geluidsinstalatie is een dubbele carbondemper.
IK HOOP DAT ALLES GOED OP ELKAAR ZAL WERKEN EN DAT IK VERSCHIL GA VOELEN.
Alle remmen zijn vervangen door PM remmen voor toch wat meer te hebben dan wat vertraging.
Verder heb ik er backside controllers opgezet , bredere balhoofdplaten en dikkere benen.
dit samen met de clipons zou een sportievere houding moeten geven.
Fotos en filmpjes van vroeger en nu komen er op tot waar ik nu al zit en ik zal proberen de verdere evolutie stapsgewijs te mailen.
Commentaar en wijze raad steeds welkom.
Mijn motor is in meer dan 10 jaar nog nooit naar de garage geweest(enkel het porten van de cilinderkoppen zijn daar een uitzondering op.)
Ik ben geert en heb al meer dan 10 jaar een sportster die ik meerdere keren heb verbouwd.
De laatste verbouwing heeft meer dan twee jaar geduurd en is bijna af.
De motor was een 883 en heb er nieuwe 1200 cilinders met wiseco 10/1 pistongs opgezet. Samen met v4 Andrews cams en s&s tappets .Verder heb ik mijn originele cilinderkoppen geported naar de grootst mogelijke kleppen (1200 convertion valves).
Een Dyna i prog.. ontsteking is onderweg in pakje(ebay) en komt er hopelijk zo snel mogelijk op.
Verder drinkt hij via een s&s carb met forcewinder luchtfilter.
Geluidsinstalatie is een dubbele carbondemper.
IK HOOP DAT ALLES GOED OP ELKAAR ZAL WERKEN EN DAT IK VERSCHIL GA VOELEN.
Alle remmen zijn vervangen door PM remmen voor toch wat meer te hebben dan wat vertraging.
Verder heb ik er backside controllers opgezet , bredere balhoofdplaten en dikkere benen.
dit samen met de clipons zou een sportievere houding moeten geven.
Fotos en filmpjes van vroeger en nu komen er op tot waar ik nu al zit en ik zal proberen de verdere evolutie stapsgewijs te mailen.
Commentaar en wijze raad steeds welkom.
Mijn motor is in meer dan 10 jaar nog nooit naar de garage geweest(enkel het porten van de cilinderkoppen zijn daar een uitzondering op.)
Laatst bewerkt: