Omgeduwde Yamaha Fazer Hilversum

Herr.ik.

MF veteraan
27 nov 2003
9.609
71
Bussum
Ik hoop dat de eigenaar hier op het MF meeleest..

Je Fazer is omgeduwd!


Gaat om een gouden Yamaha Fazer dus, staat geparkeerd in een parkeergarage in Hilversum.
Kenteken ga ik hier niet neerzetten, er zit wel het getal 18 in.

Ik heb hem weer rechtop gezet en ik heb er een briefje op geplakt. Hoop dat deze blijft zitten. Het stonk er aardig naar benzine en er zat een behoorlijke deuk in de tank.. Politie is gewaarschuwd hoop dat die contact met je op kunnen nemen.

En nu maar hopen dat de eigenaar niet zomaar opstapt en wegrijdt.. :N

Gisteren stond ie nog mooi rechtop. Het is jammer dat ik het niet zag gebeuren..
 
Ik heb ect nog fotos van de bike.. kan ze alleen niet uploaden via mijn telefoontje. Misschiend at ik ze naar iemand kan mailen die ze even online zet?
 
20111020_001.jpg

20111020_002.jpg
 
Hoe kunnen mensen iets kapot maken van iemand en dan vrolijk wegrijden.. Laatst ook bij een bekenden van mij een hele deuk in het koekblik, maar geen briefje van de dader hoor :( Goed dat je hem rechtop hebt gezet! :Y
 
Laatst ook een malloot tegen me KTM aangereden waardoor die van de middenbok is gevallen. Gewoon rechtgezet en weggereden :(

Weinig schade maar alsnog uncool
 
Eikels...

Mijn motor is ooit omgereden door een instructeur van een rijschool.. van TOURINGCARS!!! je weet wel, waar HEEL GROOT de naam van het bedrijf opstaat.

Mijn vriendin (die hem van me had geleend) kwam terug bij dat ding, ziet gelukkig nog net dat er een grote plas olie onder ligt. :} (Oude autootjes gewend)
Lul heeft de motor weer neergezet en is snel weggereden.. Gelukkig ongeveer 100 getuigen.

2000 Euro schade.. |(
De rijschool bood niet eens hun excuses aan.

"oh, ja, hij heeft het waarschijnlijk niet gezien"
"hij heeft dat ding zelf overeind gezet."
"Tja"

grr, kan er weer kwaad om worden :(
 
Laatst bewerkt:
Trieste bedoeling..




Goed dat je 't meldt; maar ik had motor zelf niet overeind gezet. Als de eigenaar, of iemand anders, ziet dat jij de motor rechtop zet dan zit de kans er dik in dat zij denken dat jij 'm ook omgelegd hebt. Daarnaast is het ook nog maar de vraag of er meer beschadigd/afbreekt/verbuigt als jij 'm rechtop zet. ALs je 'm laat leggen kan er hoe dan ook niet meer schade ontstaan.

En je zegt 't zelf al; nu is het maar hopen dat de eigenaar het ziet :Y lijkt me van wel, maar je weet 't niet hè
 
Eikels...

Mijn motor is ooit omgereden door een instructeur van een rijschool.. van TOURINGCARS!!! je weet wel, waar HEEL GROOT de naam van het bedrijf opstaat.

Mijn vriendin (die hem van me had geleend) kwam terug bij dat ding, ziet gelukkig nog net dat er een grote plas olie onder ligt. :} (Oude autootjes gewend)
Lul heeft de motor weer neergezet en is snel weggereden.. Gelukkig ongeveer 100 getuigen.

2000 Euro schade.. |(
De rijschool bood niet eens hun excuses aan.

"oh, ja, hij heeft het waarschijnlijk niet gezien"
"hij heeft dat ding zelf overeind gezet."
"Tja"

grr, kan er weer kwaad om worden :(


Ik vraag me dan af, zoveel getuigen, kun je toch gewoon aangifte doen op basis van die getuigenissen en daarna je schade verhalen?

En is dit eigenlijk ook niet gewoon doorrijden na een ongeluk (en dus strafbaar)?
 
Maar dat betekend niet dat ze dat niet zijn, onder die roestlaag kan best een goede staalstructuur zitten hoor. Die wordt als de laag netjes is ook nog eens beschermd door de roestlaag.
Het was ook een beetje als flauw geintje bedoeld :9
Aan mijn titanium pijpen zitten links en rechts stukken van mn broek geplakt :')
 
Bovenop mijn RVS Supertrapp zit een plakkaat verbrand rubber.

Mijn vriendin dacht dat ze het stepje toch echt naar beneden had gedaan...

half uur lang met haar schoen op de uitlaat gezeten! :P
 
Bovenop mijn RVS Supertrapp zit een plakkaat verbrand rubber.

Mijn vriendin dacht dat ze het stepje toch echt naar beneden had gedaan...

half uur lang met haar schoen op de uitlaat gezeten! :P


Had ze geen warme voeten na die rit? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan