Onder de noemer, domme vragen bestaan niet...
Domme antwoorden wel...
Ik ben nu bezig me motor een grote beurt te geven en tevens de kleine defecten enwel irritaties van de motor te verhelpen. Maar nu ff iets simpels.
In mijn 4 uitlaatbochten zitten 4 bouten (1 p/s) waar dienen die voor?
groet, Cat_online
En eruit halen? zou het geluid harder worden????
Of vern**k ik dan iets... compressie, pk's???
Ja, die bouten erin laten.
Hij gaat knallen door het aanzuigen van extra lucht.
Verder is de tegendruk anders, cilindervulling wordt minder en het aantal pk's zal dalen.
geen verstand van moderne japaners........ maar effe een synoniem? bij mij zitten er bouten in het inlaat spruitstuk..... als je die verwijderd kan je meet-apparatuur (vacuum-meter) aansluiten om beide cylinders te synchroniseren.
mischien zijn jouw bouten bedoeld om de een of andere gasmeter op aan te sluiten om de motor beter af te kunnen stellen (CO enzo??)
kan me zo voorstellen met de huidige miliue eisen (haal uit je nick dat je motor van 2000 is, in vergelijking met mijn boutenbak (1985) is dat modern.......)
en injectie enzo ook metingen aan de uitlaatgassen gedaan worden
Waarom is de hemel blauw
Maar bedoel je dan niet de carburateurs?
Er zullen vast ook motoren zijn waarbij je je sync vacuum meters op je carb moet zetten. Maar vacuum zit altijd in je inlaatspruitstuk.Maar bedoel je dan niet de carburateurs?