Forenzrdam
Rookie
- 5 dec 2018
- 6
- 0
Ik kon ook bijna niet geloven dat ik 25 k met een voorband deed en 29k met een achterbandMijn motor heeft een onderhoudsinterval van 15.000 kilometer. Helaas trekken mijn banden en ketting zich daar weinig van aan.
Wat valt er meer aan te doen dan? Als er niets kapot is hoeft je het ook niet te maken.... zou ik zeggen...Een beetje liefhebber geeft z'n motor wel iets meer aandacht...
Mijn motor heeft een onderhoudsinterval van 15.000 kilometer. Helaas trekken mijn banden en ketting zich daar weinig van aan.
Nee, ligt aan DukattieLigt niet aan de banden hoor....
Bedank voor de tip idd mijn scooter is wat verweerd2 keer per jaar schoon maken.
Een keer voor de winter periode daarna alle metalen delen behalve je remmen inspuiten met vaseline spray ter bescherming tegen de pekel
Een keer na de winter periode om alle rotzooi en de vaseline spray te verwijderen.
Ja zo doe ik het al 20 jaar en bij de verkoop zien ze er (bij wijze van spreken) nog als nieuw uit en ik rij het hele jaar door.
Als je ze omdraait dan kun je ze nog eens 25K gebruiken!Ik kon ook bijna niet geloven dat ik 25 k met een voorband deed en 29k met een achterband. Dus voor TS Michelin Pilot Road eens per 2,5 jaar volgens schema.
Als er één uur per jaar wordt ingepland voor onderhoud, ínclusief het opruimen van de garage, denk ik dat het hier niet om een hobby gaatMotorrijden is een hobbie en een hobbie mag tijd en geld kosten...
Hij werkt wel snel.Als er één uur per jaar wordt ingepland voor onderhoud, ínclusief het opruimen van de garage, denk ik dat het hier niet om een hobby gaat
Haha klopt wel, ik wordt altijd erg moe van die monteurs die op hun dooie akkertje hun ratel heen en weer bewegen en 60 euro per uur rekenen....Hij werkt wel snel.