Hoezo duur....intervallen dubbel opgerekt en heb je slechts olieverversen tussendoor. En aangezien ik 3k per jaar rij dan duurt het heel lang voordat ik weer zo'n klapper krijg.
Helaas met mijn 888 motor die 25 jaar oud is heb ik altijd 'wat', naast de gewone slijtagedelen...dit jaar 2017: 149,- all voor alle check/vloeistoffen/filter/ vervangen etc. Maar er kwamen toch een kettingset, remschakelaar, o-ring slave-cilinder koppeling erbij.....ben je honderden euro's verder. Bandentset 300 euro etc...Iig 2016 was goedkoop: 0 euro
Maar gemiddeld per jaar valt het mij mee.....bovendien die nieuwe dingen zeggen mij niks...veel te duur in aanschaf laat staan afschrijving;2k per jaar?.
Ik heb liever een oud hok waar ik meer kwijt ben aan onderhoud dan afschrijving op een nieuwe van 20k +......en vergeet de verzekering niet....ik ben nog geen 6 euro per maand kwijt dus dat compenseert onderhoud per jaar tov all-risk....
Helaas met mijn 888 motor die 25 jaar oud is heb ik altijd 'wat', naast de gewone slijtagedelen...dit jaar 2017: 149,- all voor alle check/vloeistoffen/filter/ vervangen etc. Maar er kwamen toch een kettingset, remschakelaar, o-ring slave-cilinder koppeling erbij.....ben je honderden euro's verder. Bandentset 300 euro etc...Iig 2016 was goedkoop: 0 euro
Maar gemiddeld per jaar valt het mij mee.....bovendien die nieuwe dingen zeggen mij niks...veel te duur in aanschaf laat staan afschrijving;2k per jaar?.
Ik heb liever een oud hok waar ik meer kwijt ben aan onderhoud dan afschrijving op een nieuwe van 20k +......en vergeet de verzekering niet....ik ben nog geen 6 euro per maand kwijt dus dat compenseert onderhoud per jaar tov all-risk....