Onderwerp waarin je hebt gereageerd niet meer willen volgen

ja typen en lullen gaat iedereen makkelijk af hier, maar lezen, snappen en zo niet, nog een keer lezen ..... ;)

veel plezier nog.

:]

mocht je een slotje willen aanvragen dan kan dat met het gele driehoekje rechtbovenin je beeld.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal.
Ik heb een soort van gerelateerde vraag, want ik wil eigenlijk compleet met alle history van dit forum af! Je mag hier nooit zeggen wat je denkt en in alle eerlijkheid reageren op onderwerpen en topics waar je wat van vindt.
Ik ben er nu echt klaar mee en wil er gewoon helemaal uit. Geen links meer, geen account en dus ook geen history meer in dit gehele forum. Dit heeft totaal niets meer te maken met motorrijden en de hobby omtrent ...

Kan dat?!!?
 
Het is hier net Hotel California. You can check out any time you want, but you can never leave!
 
Ja, nu is het wachten op meer toffe ideeën en onderwerpen :+ . Tof man. :Y En ik ben gek op smilies *D *O*
 
Ja, nu is het wachten op meer toffe ideeën en onderwerpen :+ . Tof man. :Y En ik ben gek op smilies *D *O*

Spoderman_Swag.jpg
 
Hallo allemaal.
Ik heb een soort van gerelateerde vraag, want ik wil eigenlijk compleet met alle history van dit forum af! Je mag hier nooit zeggen wat je denkt en in alle eerlijkheid reageren op onderwerpen en topics waar je wat van vindt.
Ik ben er nu echt klaar mee en wil er gewoon helemaal uit. Geen links meer, geen account en dus ook geen history meer in dit gehele forum. Dit heeft totaal niets meer te maken met motorrijden en de hobby omtrent ...

Kan dat?!!?

Wel slap dat je het na een jaar al op geeft hier :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan