Ongelukje..

Kweetniet wat jij als ideale lijn bestempeld :? Maar wat dacht je van lang buiten blijven, dan op naar binnen komen en weer naar buiten laten lopen. Denk dat Rev aardig de 'ideale' lijn te pakken had ;)

Lang buiten blijven is niet ideaal op een klaverblad hoor.

1 Veel vuil aan de buitenkant.
2 Stel je gaat glijden (kan door van alles zijn) en je moet dus je lijn gaan verleggen. Probleem is dus dat je niet of nauwelijks meer kan wijder gaan omdat je al aan de buitenkant zit.
 
Klassieke fout,denken dat je te hard gaat en "even" gas minderen resultaat:gewicht op voorwiel en gaat schuiven.
Moraal,gewoon gas geven.
Had je mooi de 19e kunnen leren!
Sterkte Rev,en als je de velgen zat bent......
Inderdaad (heb ik ook goed gelezen in Twist of the Wrist van Keith Code) maar dat deed ik volgens mij helemaal niet, ging niet harder dan normaal voor m'n gevoel :? maar goed, zeker weten wat het nu precies was zullen we wellicht nooit weten. Doet er ook niet toe, wat er wel toe doet is dat ik snel weer een motor wil. :9 750 is leuk Henk ;) :9 maar vast boven mijn budget... '(

Banden waren goed warm Mossel, hadden al een hele tijd behoorlijk sportief gereden. Daar kan het niet aan gemankeert hebben... check jij je mail eens trouwens. :)
 
Klote voor je Rev, snel maar weer op een nieuwe klimmen. Ik heb net een nieuwe uitgezocht en die probeer ik wel heel te houden. Suc6
 
Hé Wout wat maak je me nou?! Ben ik ff een weekendje weg, ga je er zomaar bij liggen ... '( Ben op zich blij dat het daar is, want het is een vergevingsgezinde omgeving (dure taal hé). Jammer dat je niet precies weet hoe het is gekomen en kun je er helaas niet een optimaal leermoment van kunnen maken en de "fout" de volgende keer vermijden. Ik ken dat gevoel van WAT heb ik dan fout gedaan !?!?!?!.

En wat betreft de spierpijn, doe ik met je mee. Heb in Winterberg (D) van een sneeuwloze berg (ahum eerder heuvel) afgerend met een hele grote vlieger achter me aan waardoor ik zomaar ging zweven O-) . Maar dat rennen is me arme motorlichaam niet gewend, dus kan ik nu een beetje met je mee voelen 8-) (incl val met motor van een tijdje terug)

En ik heb van mijn actie nog een mooie film, en jij :+
Hopelijk kun je toch weer snel :]
 
Shit Rev,

schrok me rot toen ik het hoorde!!! Gelukkig heb je zelf er niks ernstigs aan over gehouden. Dat scheelt me n ziekereisje naar het noorden ;) (Kom toch echt liever weer n keer die kant op voor de gezelligheid! Lijkt me n beter plan)
Heel veel suc9 met de afhandeling van alles. En ondanks alles toch ook maar plezier toe gewenst met het zoeken naar je nieuwe motor.

Dikke knuffel, Maus.
 
Dank voor alle steun, erg leuk om te lezen. :)

Vrijdag komt de expert langs, (aardige man trouwens van Unive, vroeg gelijk hoe het met mij ging enzo) hopen dat ze snel uitbetalen zodat we snel weer rondrijden. :9 Nog wel even een motor uitzoeken maar ik kan me ergere dingen voorstellen dan dat. ;)
 
kreeg gister een telefoontje...

Rev: je zou nog een keer op mn motor rijden
Ik: euhh ja :?
Rev: gaat moeilijk worden hij ligt in de kreukels...
Ik: Huh :? :? :?
Rev: nu heb jij een motor en ik niet :P

schrok er wel ff van zeg dacht echt what the f*ck...
gaat het weer een beetje? spierpijn zeker...ach ja pijn is fijn he :P
 
Op maandag 12 mei 2003 11:35 schreef Revolution het volgende:Banden waren goed warm Mossel, hadden al een hele tijd behoorlijk sportief gereden. Daar kan het niet aan gemankeert hebben... check jij je mail eens trouwens. :)


ohh da's dan toch raar dat ie wegglijd BT012SS is toch plakkie plakkie


ik heb btw geen mail van je gehad op hotmail
 
kreeg gister een telefoontje...

Rev: je zou nog een keer op mn motor rijden
Ik: euhh ja :?
Rev: gaat moeilijk worden hij ligt in de kreukels...
Ik: Huh :? :? :?
Rev: nu heb jij een motor en ik niet :P

schrok er wel ff van zeg dacht echt what the f*ck...
gaat het weer een beetje? spierpijn zeker...ach ja pijn is fijn he :P
Pijn is fijn en bloed is goed. ;) Ben behoorlijk stijf en wat spierpijn maar da's niet zo'n ramp. :) Mag ik binnenkort eens op je SV rijden? Pleasssee? O-) ;)

Op maandag 12 mei 2003 17:10 schreef Mosselman het volgende:ohh da's dan toch raar dat ie wegglijd BT012SS is toch plakkie plakkie


ik heb btw geen mail van je gehad op hotmail
Vaag... maar ik heb hem nog eens verstuurd.
 
Op maandag 12 mei 2003 18:07 schreef Revolution het volgende:
Pijn is fijn en bloed is goed. ;) Ben behoorlijk stijf en wat spierpijn maar da's niet zo'n ramp. :) Mag ik binnenkort eens op je SV rijden? Pleasssee? O-) ;)

Euhmm moet ik toch wel even over nadenken hoor :+ nou vooruit dan maar als ik ook op je nieuwe gixxer mag rijden :P
 
Das klote, Wouter ;(

Gelukkig heb je zelf niet veel.
De motor ziet er flink beschadigd uit.

Sterkte en succes met een andere motor
 
shit rev...wees blij dat je zelf "niks" hebt... hopelijk snel weer een fiets en dan tot ziens in Leek ofzo....
 
Nog een piccie wat ik nog vond... die tellerpartij heeft een fikse klap gehad. Staat recht omhoog. Dat doekje is overigens omdat hij remvloeistof lekte, geen wonder want het reservoir is afgebroken.

full
 
En dit hopen we snel weer te doen maar dan met een nieuwe motor. ;)

full


Ga nu maar es :Z en dromen van een 2001 Gixxer. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan